تنظیم کمپین کلمات کلیدی مطابقت گسترده بتا Google Ads

PPCGreg در این مورد پست کرد توییتروی گفت: «کلید واژه‌های تطبیق گسترده – تنظیم کمپین: «فعال ، این تنظیم، همه کلمات کلیدی موجود عبارت و مطابقت دقیق را به تطابق گسترده تبدیل می‌کند و اطمینان می‌دهد که همه کلیدواژه‌های اضافه‌شده از تطابق گسترده نیز استفاده می‌کنند.

به نظر می رسد گوگل ادز یک تنظیم کمپین بتا به نام «کلید واژه های تطبیق گسترده» راه اندازی کرده است. به نظر می‌رسد این تنظیم انواع تطابق، به‌ویژه کلمات کلیدی تطابق عبارت و دقیق را حذف می‌کند و آنها را به تطابق گسترده تبدیل می‌کند.

گوگل در سند کمک برای این تنظیم که “فعال ، تنظیمات کمپین تطابق گسترده، منطق زیر را برای قو،ن انتخاب کلمه کلیدی مشابه موجود اعمال می کند:”

  • حتی اگر همه کلیدواژه‌ها روی تطابق گسترده تنظیم شده‌اند، به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی هم یک تطابق گسترده و هم یک نسخه مطابقت دقیق برای هر کلمه کلیدی وجود دارد.
  • اگر کلمات کلیدی تطابق دقیق را با تنظیمات کمپین تطابق گسترده ارتقا دهید، جستجوهایی که مشابه آن کلمات کلیدی هستند در همان کمپین ارائه خواهند شد.
  • اگر سایر کلمات کلیدی را ارتقا دهید، اکنون در جستجوهایی که مشابه آن کلمات کلیدی هستند، در همان سطح کلمات کلیدی تطبیق دقیق قرار خواهند گرفت.
  • فعال ، تنظیمات کمپین تطابق گسترده، آزمایش کمپین‌های ارتقاء که حاوی کلمات کلیدی تطابق دقیق به تطابق گسترده هستند را ساده می‌کند.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

لنزهای تبلیغاتی گوگل

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-beta-broad-match-keywords-campaign-setting-35541.html

در اینجا یک اسکرین شات از آن تنظیم است:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است