این توسط دنیس مونز مشاهده شد که این را با من به اشتراک گذاشت توییتر. او گفت: “به نظر میرسد گوگل در حال آزمایش تنظیمات “داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار” برای کمپینهای حدا،ر عملکرد است. در برخی حسابها، این تنظیمات جایگزین تنظیمات “بسط URL نهایی” شده است.”
او این دو اسکرین شات از این اتفاق را به اشتراک گذاشت:
به ،وان یادآوری، داراییهای ایجاد شده خودکار بهطور پیشفرض انتخاب و غیرفعال هستند.
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-automatically-created-،ets-setting-pmax-35590.html
به نظر می رسد Google Ads در حال آزمایش تنظیمات دارایی های ایجاد شده خودکار برای کمپین های Performance Max است. و Google Ads در حال جایگزینی تنظیمات “Final URL expansion” برای برخی از حساب ها است.
آیا این را در حساب های خود می بینید؟