تگ H1 هدر سطح 1 در یک سند HTML است که از کد ،وان
استفاده می کند. تگ H1 معمولاً بزرگترین تگ ،وان است و برای ،وان محتوا استفاده میشود و توسط ،کبوتهای موتورهای جستجو ،یده میشود تا موضوع صفحه را برای تعیین ارتباط با عبارتهای جستجو مشخص کند.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تگ هدر H1 در مقابل H2 را توضیح می دهد.
ج، مقایسه زیر تفاوت های کلیدی بین تگ های هدر H1 و H2 را در قالبی قابل درک نشان می دهد. بعد از ج،، هر عامل را جداگانه توضیح می دهم.
پارامتر | روز H1 | تگ H2 |
---|---|---|
تعریف | ،وان سطح بالا در ساختار HTML که از تگ هدر
استفاده می کند. |
،وان سطح دوم در ساختار HTML که از تگ هدر
استفاده می کند. |
هدف | برای ارائه ،و، برای محتوا در یک صفحه وب و توصیف موضوع اصلی برای خواننده. | ت،یم ، بخش های محتوا برای بهبود خوانایی. |
حد کاراکتر بهینه | 70 یا کمتر | 60 یا کمتر |
تعداد در هر صفحه | 1 | نامحدود |
آیا می توان آن را بهینه کرد | آره | آره |
فاکتور رتبه بندی سئو | آره | آره |
تگ H1 چیست؟
بسته به تعداد زیرموضوعات مرتبط با محتوا، می تو،د به تعداد دلخواه تگ H2 در صفحه داشته باشید. داشتن چندین تگ هدر H2 مشکلی برای سئو نیست.
آیا می توان آن را بهینه کرد؟
تفاوت اصلی بین تگ H1 و H2 این است که تگ H1 ،وان اصلی محتوایی است که موضوع اصلی صفحه را توضیح می دهد در حالی که H2 ،وان فرعی است که برای تجزیه بخش های محتوا برای خواننده استفاده می شود.
مقایسه تگ هدر H1 در مقابل H2
تگ H1 یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند گوگل محتوای داخل تگ H1 را می ،ند تا به درک زمینه صفحه وب کمک کنند.
تگ H2 چیست؟
همچنین بخشی با منابع بازاریابی دیجیتال اضافی وجود دارد که در مورد اصول متن بر،بهای هدر H1 و H2 بیشتر توضیح میدهد تا به شما در ایجاد مؤثرترین استراتژی بهینهسازی موتور جستجو کمک کند.
تفاوت بین تگ H1 و H2 چیست؟
همانطور که یاد گرفتید، تفاوت اصلی بین تگ H1 و H2 این است که تگ H1 ،وان اصلی محتوایی است که موضوع اصلی صفحه را توضیح می دهد در حالی که H2 ،وان فرعی است که برای جدا ، بخش های محتوا برای خواننده استفاده می شود.
تگ H2 هدر سطح 2 در یک سند HTML است که از کد زیر ،وان
استفاده می کند. تگ H2 معمولاً دومین تگ سرفصل است و برای نشان دادن یک زیربخش در محتوا استفاده میشود و توسط ،کبوتهای موتورهای جستجو برای درک موضوعات فرعی صفحه برای تعیین ارتباط با عبارتهای جستجو ،یده میشود.
جزئیات بر،ب H2
هدف
امیدوارم از این راهنمای تگ H1 vs H2 در سئو لذت برده باشید.
تگ H2 یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند Google متن را در زیر ،وان های H2 می ،ند تا موضوعات فرعی صفحه وب را تعیین کنند تا به رتبه بندی محتوا برای جستجوهای مربوطه کمک کنند.
کدام H1 بهتر است یا H2؟
تگ های H2 را می توان با قرار دادن کلمات کلیدی هدف در این فیلدهای HTML برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کرد. تگ های H2 که به درستی بهینه شده اند باید موضوعات فرعی را برای خواننده توصیف کنند و در عین حال کلمات کلیدی ثانویه برای سئو را نیز شامل شوند.
آیا این یک عامل رتبه بندی است؟
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.