به ،وان مثال، یک کلمه کلیدی مانند “بازاریابی موتور جستجو” دارای کلمات کلیدی مرتبط م،ایی مانند نتایج جستجوی ارگ،ک، تبلیغات جستجوی پولی و صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است.
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
اکنون، سیستم های الگوریتم رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط م،ایی را در محتوا جستجو می کنند تا به تعیین ارتباط آن با یک عبارت جستجو کمک کنند. به همین دلیل است که برخی از صفحات وب می توانند بدون داشتن کلمه کلیدی تطابق دقیق در صفحه، رتبه بالایی در SERP داشته باشند.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
هدف از کلمات کلیدی مرتبط م،ایی پیوند دادن موجودیت هایی است که به یکدیگر متصل هستند تا عمق اطلاعات در مورد یک موضوع صفحه وب را افزایش دهند تا به الگوریتم های موتور جستجو کمک کنند تا فهرست بندی و رتبه بندی صحیح کلمات کلیدی مرتبط را تعیین کنند. کلمات کلیدی مرتبط م،ایی همچنین به موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ اجازه می دهند تا بهترین صفحات وب را با عبارت های جستجو بر اساس قصد کاربر مطابقت دهند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.