مهم ترین دلیل برای انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی این است که تعیین کنیم کدام پرسش ها را در پست ها و مقالات وبلاگ هدف قرار دهیم. اعتبار، ارتباط، رقابت، حجم جستجو، هزینه به ازای هر کلیک، و قصد کاربر بخشهای کلیدی فرآیند تحقیق کلمه کلیدی هستند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.