علاوه بر پیشنهاد کلمات کلیدی، این ابزارها همچنین اطلاعاتی در مورد بک لینک ها، داده های ترافیک و نرخ تعامل ارائه می دهند و به تبلیغات آنلاین کمک می کنند. Semrush، Ahrefs و Google Keyword Planner از جمله محبوب ترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی در بازار هستند.
ابزار تحقیق کلمات کلیدی چیست؟
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
ا،ر ابزارها پیشنهادهای کلیدواژه را بر اساس داده های به دست آمده از گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو می کنند، اما با وجود این، اطلاعاتی که ارائه می دهند همیشه 100٪ دقیق نیستند زیرا هر ابزار از مجموعه الگوریتم های داخلی خود برای پردازش داده ها قبل از گزارش دادن به آن استفاده می کند. کاربر.
ابزار تحقیق کلمه کلیدی یک نرم افزار کاربردی برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی است. این ابزارها پیشنهادات کلیدواژه ای را برای یک موضوع ایجاد می کنند که به کاربران امکان می دهد بهترین عبارات جستجو را برای هدف در وب سایت خود پیدا کنند.
ارائه بهترین نکات سئو …
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/keyword-research-tool/
بازاریابان و کارآفرینان دیجیتال از برنامه های کاربردی تحقیق کلمات کلیدی برای فرموله ، کمپین های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پرداخت به ازای کلیک (PPC) و نظارت بر عملکرد محتوای آنها در موتورهای جستجو استفاده می کنند.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
Google Keyword Planner یک ابزار رایگان است، اما دامنه معیارها و گزینههای تحقیق در سایر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی که هزینهای دارند، بینش بسیار بیشتری نسبت به رقابت واقعی و ارزش پولی عبارات کلیدی خاص به شما میدهد.