تعامل و شخصی سازی ایمیل با داده ها را به حداکثر برسانید


اولویت اصلی بازاریابان افزایش پاسخ‌های ایمیل مشتریان و کاهش نرخ لغو اشتراک است. اما برای موفقیت، آن‌ها به داده‌هایی نیاز دارند تا به شخصی‌سازی پیام‌ها با اطلاعات مربوط به رفتار ،ید گذشته، پرسش‌ها و تعامل کمک کند.

به Salesforce در یک وبینار زنده بپیوندید و بشنوید که چگونه Manheim Auto سفرهای ایمیل را بهینه کرد و نمای آس، از نتایج کمپین در زمان واقعی ایجاد کرد.

ثبت نام امروز برای “به حدا،ر رساندن تعامل و شخصی سازی ایمیل با داده ها و هوش مصنوعی” ارائه شده توسط Salesforce


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-،mize-email-engagement-and-personalization-with-data-391844

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است