مشتریان انتظار دارند که پیشنهادات من، و به موقع داشته باشند و بازاریابان با ارائه این تجربیات شخصی سازی شده در زمان واقعی برای پاسخگویی به نیازهای خود به چالش کشیده شده اند.

ثبت نام امروز برای “با شخصی سازی بیش از حد در چرخه زندگی مشتری تعامل هوشمندانه تری ایجاد کنید.” ارائه شده توسط ActionIQ.
درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.