تعامل بین جستجوی ارگانیک و پولی گوگل

انبار دیجیتال مارکتینگ مرکز منبع استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ دیپو که توسط رسانه درب سوم ایجاد شده است دارای یک کتابخانه قوی از مقالات سفید میزب، شده، کتاب های الکترونیکی، تحقیقات اصلی و وبینارها در زمینه طیف گسترده ای از موضوعات بازاریابی دیجیتال – از تبلیغات، تجزیه و تحلیل، مدیریت داده ها و محتوا، تا بازاریابی ایمیلی، سئو و مدیریت کمپین PPC و موارد دیگر. به ما سر بزنید http://di،almarketingde،.com.


منبع: https://searchengineland.com/the-interplay-between-،ic-and-paid-google-search-416918

در حالی که بسیاری از بازاریابان می دانند که SEO و SEM با هم بهتر کار می کنند، رابطه بین جستجوی ارگ،ک و پولی پیچیده است و می تواند پیامدهای مهمی بر موفقیت شما در SERP ها داشته باشد. این کاغذ سفید از Semify بینش های عملی در مورد چگونگی برنده شدن در هر دو دسته با بررسی رابطه بین SEO و PPC ارائه می دهد. این بحث می‌کند که چگونه نتایج جستجوی ارگ،ک بر عملکرد کلیک روی تبلیغات تأثیر می‌گذارد و چگونه می‌تو،د از موفقیت PPC خود برای اطلاع‌رس، به استراتژی SEO خود استفاده کنید.

درباره نویسنده

انبار دیجیتال مارکتینگ

با تسلط گوگل بر سهم بازار موتورهای جستجو، جای تعجب نیست که هر ،ب و کاری بخواهد تا حد امکان در صفحات نتایج موتور جستجو ظاهر شود. اما ،ب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​برای رقابت با شرکت‌های بزرگ‌تر به یک استراتژی خوب طراحی شده نیاز دارند. دنبال ، SEO و PPC می تواند دید در نتایج جستجو را به حدا،ر برساند و زمینه بازی را کمی یکنواخت تر کند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید بیشترین بهره را از بازاریابی خود ببرید: تعامل بین جستجوی ارگ،ک و پولی گوگل و یاد بگیرید که چگونه در هر دو دسته برنده شوید.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل