تعادل بین حریم خصوصی و شخصی سازی را با داده های شخص اول پیدا کنید

قفل امنیتی حریم خصوصی Ss 1920 800x450

به این وبینار زنده بپیوندید و از کارشناس مدیریت رضایت و ترجیحات OneTrust بشنوید، که بهترین شیوه‌ها و بینش‌های عملی را در مورد استفاده از داده‌های شخص اول به اشتراک می‌گذارد تا تعامل و فروش مشتری را افزایش دهد و در عین حال از حفظ حریم خصوصی و انطباق با مشتری اطمینان حاصل کند.

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/find-the-balance-between-privacy-and-personalization-with-first-party-data-393255

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


ثبت نام امروز برای “تعادل حفظ حریم خصوصی و شخصی سازی با این استراتژی های داده شخص اول” ارائه شده توسط OneTrust.


جدید در زمین موتورهای جستجو

این یک معضل مداوم است. مشتریان خواستار حفظ حریم خصوصی و کنترل بر داده های خود هستند، اما ،ب و کارها برای شخصی سازی تلاش می کنند تا تعامل مشتری را بهبود بخشند و فروش را افزایش دهند. افزایش داده های شخص اول می تواند به تعادل هر دوی این اه، کمک کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است