اولین رویداد آنلاین، جشنواره قدرت به بازاریاب ک، مستر همه کانال، از 7 تا 8 ،داد خواهد بود. شرکتکنندگان در رویداد میتوانند از بینشهای متخصص و تحت رهبری پزشک در مورد نحوه استفاده برندهای برتر از هنر و علم بازاریابی انتظار داشته باشند.
در اینجا تفکیک کامل جلسات این جشنواره 2 روزه آنلاین LIVE آمده است:
این تم ها اساس برنامه آینده SAP Emarsys را تشکیل می دهند قدرت به جشنواره بازاریاب. جشنواره امسال که برای سومین سال خود بازمی گردد، یک ابتکار یک ساله است تا تلاش های استثنایی افراد و تیم های بازاریابی در سراسر جهان را از طریق رویدادهای حضوری و آنلاین نشان دهد.
رویدادهای بازاریابی قدرتمند
روز 2 | علم بازاریابی (8 ژوئن)
- 09:05 صبح (ET): سفر شخصی سازی Ochsner Sport: پل زدن خلاقیت و تبدیل
- 09:30 صبح (ET): عوامل تغییر جدید: چگونه تیم های برتر فناوری اطلاعات و بازاریابی نوآوری CX را هدایت می کنند
- 10:00 صبح (ET): چگونه BrandAlley از داده های حمایتی برای افزایش رشد خود استفاده کرد
- 10:30 صبح (ET): علم ایجاد روابط قوی تر با مشتری از طریق مکالمات
- 11:00 صبح (ET): ،ب و کار خود را با استراتژی داده مشتری محور رشد دهید
برندهایی که می توانند هنر و علم بازاریابی را با هم ،یب کنند، شانس بیشتری برای واقعی بودن دارند وفاداری مشتری. این کار کوچکی نیست زیرا نیاز به ایجاد احساسی دارد ارتباط بین مشتریان و ،ب و کارها به منظور ایجاد روابط بلندمدت.
به ،وان بازاریاب، ما اغلب در فضای مرزی بین مشاغل و مشتریان کار می کنیم. برای موفقیت شما باید هر دو راضی باشند. نگر، های ،ب و کار – درآمد، رشد، عملیات – برای مشتریان اهمیت کمی دارد و ،ب و کار اغلب مشتریان را در ازای آن به ،وان اقلام خطی در گزارش مالی می بیند.
جشنواره را بررسی کنید صفحه ثبت نام برای مطالعه بیشتر در مورد برنامه و سخنرانان، و سپس رزرو مکان خود.
اولین قدرت به بازاریاب رویداد حضوری 13 ژوئن در آلمان خواهد بود. اگر در مونیخ هستید، به ما در باشگاه اعضای فامتین بپیوندید برای گفت،ای تخصصی تبدیل موضوعاتی مانند:
- 2:35 بعد از ظهر (CET): چت Fireside: از Pure Play تا Omnichannel Challenger
- 3:00 بعد از ظهر (CET): بحث پانل: سرمایه گذاری برای برنده شدن در یک اقتصاد کاهش یافته
- 4:00 بعد از ظهر (CET): بحث پانل: چگونه داده ها را به سلاح مخفی خود تبدیل کنیم
- 4:35 بعد از ظهر (CET): سخنر، کلیدی: درنگ و اشتیاق: زبان جدید وفاداری