تست و مقایسه YouTube به شما کمک می کند بهترین تصویر کوچک ویدیو را انتخاب کنید

چرا ما اهمیت می دهیم: این ویژگی جدید به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا رفتار مخاطبان خود را بهتر درک کنند، به طوری که می‌توانند یک تصویر کوچک برنده ایجاد کنند که به طور بالقوه منجر به CTR بالاتر و تعامل بهتر می‌شود.

شیرجه عمیق تر: برای اطلاعات بیشتر از تیم فنی YouTube Creator و جامعه بزرگتر سازنده، بررسی کنید کانال YouTube Creator Insider.


منبع: https://searchengineland.com/youtube-test-compare-video-thumbnail-tool-428672

چرا حالا؟ طبق گفته YouTube، ابزار Test & Compare یکی از مهمترین ویژگی های درخواستی آن بوده است و بنابراین به تقاضای مصرف کنندگان پاسخ می دهد.


چگونه کار می کند: بازاریابان می‌توانند حدا،ر سه تصویر کوچک را در هر ویدیو با استفاده از ابزار تست و مقایسه آپلود کنند. سپس ربات‌های یوتیوب آزمایش‌هایی را روی این تصاویر انجام می‌دهند تا تشخیص دهند کدام یک قوی‌ترین عملکرد را دارند و به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند هنگام انتخاب تصویر کوچکی که می‌خواهند ویدیوی خود را همراهی کنند، تصمیم آگاهانه بگیرند.

ابزار Test & Compare، همچنین به ،وان تست تصویر کوچک A/B شناخته می‌شود، داده‌های عملکردی را ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که کدام طرح‌ها بالاترین نرخ کلیک (CTR) را دارند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چه خبر؟ در حال حاضر، آزمایشی تنها بر روی چند صد سازنده در حال آزمایش است، با این حال، یوتیوب در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نسخه بتا در ماه‌های آینده برای گسترش طرح به هزاران نفر دیگر است. سال آینده، پلتفرم ویدیویی در نظر دارد این ویژگی را در سال آینده به طور گسترده‌تری در دسترس قرار دهد.

یوتیوب چه گفته است؟ “تیم در تلاش است تا این ابزار را از سال آینده به طور گسترده‌تری در دسترس قرار دهد، اما ما می‌خواستیم به اشتراک بگذاریم که آزمایش به طور رسمی در حال انجام است زیرا می‌د،م که این یکی از ویژگی‌های درخواستی برتر است و به شما کمک می‌کند تا تصمیمات مبتنی بر داده‌های بیشتری در مورد استراتژی تصویر کوچک خود بگیرید. یک سخنگوی یوتیوب گفت. “ما می د،م که شما مشتاقانه منتظر این قابلیت بوده اید، بنابراین از جامعه ما برای شکیبایی و بازخورد شما در این راه تشکر می کنیم.”

بعدش چی؟ طبق گفته یوتیوب، با شروع آزمایشات در اوا، امسال و با توجه به عرضه عمومی تر در سال 2023، اطلاعیه های بیشتری وجود خواهد داشت. یک سخنگوی اضافه کرد: “اگر می خواهید به ما در آزمایش ویژگی هایی مانند این در آینده کمک کنید، می تو،د ثبت نام کنید تا در صفحه پژوهش سازنده ما در نظر گرفته شوید.”

یوتیوب در حال اجرای آزمایشی یک ویژگی جدید است تا به بازاریابان کمک کند تا تصویر کوچک کاملی را برای ویدیوهای خود انتخاب کنند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است