جینی ماروین، رابط گوگل ادز، پاسخ داد توییتر گفت: “انواع مطابقت از بین نمی روند. این یک نسخه بتا محدود برای آزمایش ساده سازی گردش کار و ویژگی های جدید مرتبط با نوع مطابقت برای تبلیغ کنندگ، است که علاقه مند به استفاده از تطابق گسترده برای کل کمپین خود هستند. ما در حال حاضر چیز دیگری برای اشتراک گذاری نداریم. “
انواع مسابقه از بین نمی روند. این یک نسخه بتا محدود برای آزمایش سادهسازی گردش کار و ویژگیهای جدید مرتبط با نوع مطابقت برای تبلیغکنندگ، است که علاقهمند به استفاده از تطابق گسترده برای کل کمپین خود هستند. در حال حاضر هیچ چیز دیگری برای اشتراک گذاری نداریم. 1/2
— AdsLiaison (@adsliaison) 17 اکتبر 2022
مایکل کر یک تست جدید گوگل ادز را مشاهده کرد که به شما امکان میدهد روی دکمهای کلیک کنید تا کلمات کلیدی تطابق گسترده را در کل دامنه خود روشن کنید. این ترس را در جامعه تبلیغات ایجاد کرد، جایی که آنها فکر می ،د Google ممکن است انواع مطابقت را به طور کامل حذف کند. گوگل توضیح داد که این یک آزمایش محدود است و انواع تطبیق از بین نمی روند.
برخی از کاربران این را گزارش می کنند @GoogleAds کمپینهایی با آزمایش بتا محدود هستند که فقط با همخو، گسترده انجام میشوند. ممکن است پایان انواع مسابقه در 1-2 سال باشد. #ppc #ppcchat #googleads #بازاریابی دیجیتال pic.twitter.com/FcwPmblNv8
— مایکل کر (@mkerr85) 17 اکتبر 2022
نیکول فارلی این موضوع را در زمین موتور جستجو اولین.
بحث انجمن در توییتر.