تخفیف‌های خودکار Google Merchant Center اکنون فعال است

امانوئل فلوسی گزارش شده است که پس از سه سال آزمایش این ویژگی به صورت بتا، در نهایت برای عموم منتشر شد. او گفت: “هدف اساسی از تخفیف های خودکار بهینه سازی نرخ تبدیل شما و صرفه جویی در زمان قابل توجهی است که در غیر این صورت صرف تجزیه و تحلیل دستی داده ها برای تعیین سودمندترین تخفیف ها می شود.”

فروشگاه زن ،ده فروشی محصولات گوگل

ا،امات فنی زیادی برای تحقق این امر وجود دارد، آنها هستند در اینجا فهرست شده است.

این یک اسکرین شات از امانوئل از ویژگی در Merchant Center است:

به نظر می رسد Google Merchant Center در حال ارائه ویژگی بتا قدیمی خود به نام تخفیف های خودکار است. گوگل توضیح داد که تخفیف‌های خودکار به ،ده‌فروشان کمک می‌کند تا به‌طور خودکار قیمت‌های محصولات خود را بر اساس سیگنال‌های متعدد در زمان واقعی تخفیف دهند.

همانطور که توضیح داده شد، ویژگی تخفیف‌های خودکار مشخصه‌ای به نام «auto_pricing_min_price» را معرفی می‌کند تا حداقل قیمت تخفیف را برای محصولات شما تعیین کند و کدام محصولات می‌توانند تخفیف خودکار را اعمال کنند.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بحث انجمن در توییتر.

منبع: https://www.seroundtable.com/google-merchant-center-automated-discounts-live-35667.html