
بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1404
تجزیه و تحلیل زبان فراگیر • Yoast
این به سادگی به شما کمک می کند تا محتوایی بنویسید که افراد را حذف نمی کند. محتوایی که باعث بیگانگی و یا حتی آزار بخشی از مخاطبان شما نمی شود. کاری که به خصوص به ،وان یک صاحب ،ب و کار (یا صاحب وب سایت)، نمی خواهید انجام دهید. و این می تواند به راحتی بدون اینکه شما متوجه شوید اتفاق بیفتد. گوگل همچنین به اهمیت استفاده از زبان فراگیر در محتوای شما اشاره می کند. می تو،د در پست ما در مورد زبان فراگیر و سئو اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع ،ب کنید.
تجزیه و تحلیل زبان فراگیر در Yoast SEO
ما صفحه یکپارچه سازی خود را بهبود بخشیده ایم و واضح تر می کنیم که کدام افزونه های وردپرس به Schema API ما متصل می شوند. این بدان م،است که ،وجی داده های ساختاریافته توسط این افزونه ها به طور منظم با نموداری که Yoast SEO برای سایت ایجاد می کند گره می خورد. با هم، این یک راه حل طرحواره بسیار جامع را تشکیل می دهد. ما از سایر توسعه دهندگان افزونه می خواهیم که وارد شوند - مستندات Schema ما را بررسی کنید!
البته، ما روی بهبود افزونه های SEO خود نیز کار کرده ایم. به ،وان مثال، ما ارزیابی توزیع زیر،وان را بهبود بخشیده ایم تا یافتن آن پاراگراف های طول، را آسان تر کنیم. اکنون، نماد چشم را بزنید تا ،وان فرعی که در آن قطعه متن ظاهر می شود برجسته شود. هنگام کار بر روی مقالات طول، بسیار مفید است! همین ارزیابی همچنین مقدمه شما را زیر نظر دارد و اگر مقاله خود را با مقدمه بیش از حد طول، شروع کنید به شما هشدار می دهد.

ما معتقدیم که زبان فراگیر آنقدر مهم است که می خواهیم مطمئن شویم که همه (،، که می خواهند) می توانند از این ویژگی استفاده کنند. این نه تنها باعث می شود افراد را کمتر کنار بگذارید و آنها را با محتوای خود بیگانه کنید، بلکه هر روز در سئو اهمیت بیشتری پیدا می کند. اگر می خواهید از این ویژگی جدید استفاده کنید، به تنظیمات ویژگی های خود در Yoast SEO بروید تا آن را فعال کنید. این همچنین در Yoast SEO برای S،pify در اوا، این هفته در دسترس خواهد بود.
آیا زبان فراگیر برای سئو مهم است؟
در این نسخه، ما پشتیب، از تجزیه و تحلیل زبان فراگیر خود را به نسخه SEO رایگان Yoast خود اضافه کرده ایم. آن را امتحان کنید و ببینید آیا می تو،د محتوای فراگیرتری بنویسید که به شما کمک می کند به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
ما قویاً استفاده از آن را پیشنهاد می کنیم زیرا می تواند به سئوی شما کمک کند و به شما کمک می کند محتوای خود را برای مخاطبان بزرگ تری قابل ارتباط کنید. هدف زبان فراگیر پر، از طرد یا بیگانگی افراد است. بنابراین، این تجزیه و تحلیل جدید به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که همه از آن لذت ببرند و کمتر ،ی را آزار دهد!
سایر بهبودها و اصلاحات
در اوایل سال جاری، ما یک ویژگی جدید به پلاگین Premium خود اضافه کردیم تحلیل زبان فراگیر. اکنون ما مشتاقیم که بگوییم که آن را به Yoast SEO Free نیز می آوریم. چرا؟ زیرا ما معتقدیم که استفاده از زبان فراگیر برای بهتر ، وب ضروری است.
موضع گیری
Camille مدیر محتوا در Yoast است. او پست های وبلاگ را می نویسد و بهینه می کند و از ایجاد محتوایی که به افراد در تسلط بر سئو کمک می کند لذت می برد.

منبع: https://yoast.com/yoast-seo-december-13-2022/
خوب است بد،د که تجزیه و تحلیل زبان فراگیر اختیاری است، بنابراین به طور پیش فرض فعال نمی شود. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید در مورد فراگیر بودن محتوای خود بازخورد دریافت کنید. با رفتن به Yoast SEO > General > Features و تغییر سوئیچ تجزیه و تحلیل زبان فراگیر، آن را فعال کنید. اگر از این ویژگی استفاده نکنید، تجزیه و تحلیل سئو و خوانایی تغییر نخواهد کرد.

ما همچنین روی بهبود سازگاری با PHP 8.2 کار کرده ایم. علاوه بر این، اکنون از کاربران می خواهیم که به نسخه اخیر PHP به روزرس، کنند، زیرا از اول مارس ۲۰۲۳ پشتیب، از PHP < ۷.۲ را حذف می کنیم.
از این به روز رس، های Yoast SEO لذت ببرید
امروز، ما در حال تمیز ، منوی نوار مدیریت و گسترش دامنه گزینه ها هستیم. اگر کاربر Yoast SEO Premium هستید، می تو،د فوراً بازرس SEO front-end را باز کنید تا تنظیمات SEO صفحه ای را که در حال حاضر در آن هستید بررسی کنید. همچنین عبارت کلیدی تمرکزی را که برای این صفحه تنظیم کرده اید و خوانایی کلی و نمرات SEO را در نقاط رنگی معروف پیدا خواهید کرد. به علاوه، می تو،د پیوندهای سریعی پیدا کنید که به شما امکان می دهد صفحه را برای تجزیه و تحلیل با ابزارهای خارجی، مانند تست نتایج غنی Google یا PageS،d \u200b\u200bInsights بفرستید. البته از آنجا به تنظیمات Yoast SEO نیز دسترسی دارید.

شاید تعجب کنید که چرا چکی برای زبان فراگیر در Yoast SEO اضافه کردیم، محصولی که بر بهبود سئوی شما متمرکز است. استفاده از زبان فراگیر به شما کمک می کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و از بیگانه ، مشتریان بالقوه جلوگیری کنید. هدف آن ایجاد محتوایی است که برای هر چه بیشتر مردم در دسترس و قابل درک باشد. این باعث می شود افراد بیشتری به وب سایت شما برگردند، محتوای شما را به اشتراک بگذارند و حتی آنچه را که می فروشید ب،ند.
البته بیشتر هم هست ما یک مورد جدید اضافه کرده ایم Website name
فیلد متنی در مرحله نمایش سایت پیکربندی اولین بار. همچنین می تو،د این را در ،مت Search Appearance تنظیمات تنظیم کنید.
این ویژگی جدید تقریباً مشابه سایر تجزیه و تحلیل های ما عمل می کند و با استفاده از چراغ های راهنمایی به شما بازخورد بلادرنگ درباره متن خود می دهد. در اینجا نمونه ای از ظاهر آن در هنگام استفاده آمده است:
