سپس روی دارایی های ایجاد شده به طور خودکار (ACA) که جدید نیست، اما موجود است بهبود یافته با هوش مصنوعی گوگل گفت که ACA از “هوش مصنوعی مولد برای ایجاد و انطباق موثرتر تبلیغات جستجو بر اساس زمینه یک پرس و جو استفاده خواهد کرد.”
در اینجا چگونه به نظر می رسد:
در مرحله بعد، تبلیغات گوگل در تجربه مولد جستجوی جدید گوگل چگونه به نظر می رسد.
این ابزار از مدلهای زبان بزرگ Google (LLM) و فناوریهای هوش مصنوعی مولد برای کمک به ایجاد تبلیغات در Google Ads استفاده میکند. این شامل کلمات کلیدی، سرفصل ها، توضیحات، تصاویر و سایر دارایی های کمپین شما می شود. تبلیغکننده وارد صفحه فرود وبسایت میشود، سپس Google آن را می،د و هوش مصنوعی پاسخ را خلاصه میکند. یک مکالمه پشت سر هم وجود دارد که در آن Google Ads از شما سوالاتی می پرسد و شما می تو،د به آنها پاسخ دهید تا هوش مصنوعی بتواند آگهی را تنظیم کند. قبل از اینکه تصمیم به انتشار آگهیها بگیرید، میتو،د در هر زمان، آگهی را ویرایش کرده و آن را تغییر دهید.
اوه، من پرسیدم که آیا این تبلیغات تولید شده توسط هوش مصنوعی به ،وان AI بر،ب گذاری می شوند که چگونه ایجاد شده است و پاسخ امروز نیست، بلکه شاید در آینده باشد، چه ،ی می داند.
ما یک ماه پیش و همچنین در اوایل آوریل نمایی از این را دیدیم، اما این نسخه بسیار پیشرفته تر از آنچه دیدیم است.
گرگ فین هشدار می دهد تبلیغکنندگان، “در حالی که این فناوری میتواند ارتباط آگهی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد، ممکن است بهترین گزینه برای صنایع یا مارکهای دارای مقررات بسیار نظارتی با استانداردهای انطباق دقیق نباشد.” او افزود: «با واگذاری کنترل کامل به هوش مصنوعی، گوگل در مورد آنچه در تبلیغات شما نمایش داده می شود، حرف آ، خواهد زد.
گوگل اعلام کرد گوگل نوشت: هوش مصنوعی جدید برای کمک به تبلیغکنندگان برای ایجاد تبلیغات در Google Ads، “ما در حال معرفی یک تجربه مکالمه جدید و به زبان طبیعی در Google Ads هستیم که برای شروع سریع ایجاد کمپین و سادهسازی تبلیغات جستجو با ،یب تخصص شما با هوش مصنوعی Google طراحی شده است.”
گوگل مجموعه ای از ویژگی های جدید هوش مصنوعی را برای گوگل ادز اعلام کرد Google Marketing Live دیروز، از جمله یک مکالمه جدید ابزار Google Ads و همچنین بهبودهایی در دارایی های ایجاد شده خودکار (ACA)، از جمله موارد دیگر، که امروز در میزگرد موتور جستجو به آنها پرداختیم.
تجربه مکالمه در تبلیغات گوگل
می تو،د همچنان از آن درخواست کنید تا تبلیغات جایگزین نیز ایجاد کند.
بحث انجمن در توییتر.