جدید در زمین موتورهای جستجو
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
منبع: https://searchengineland.com/transform-customer-experience-and-drive-business-results-with-an-optimized-tech-stack-429291
با گذشت زمان، یکپارچگی ضعیف فناوری چشماندازی از ابزارهای پراکنده و دادههای متناقض را ترسیم کرده است که منجر به تلههای ناخواسته از دست دادن درآمد، فرصتهای از دست رفته و درک نام تجاری مخدوش شده است.
با ثبت نام و شرکت بیشتر بد،د «از آشوب تا شفافیت: حل مشکلات اعتماد برای بهینهسازی پشته فناوری» ارائه شده توسط زتا گلوبال.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
در این وبینار، بیل سیرز و کریستین مونبرگ از Zeta Global و سخنران مهمان جو استانهوپ از Forrester Research نقش یک استراتژی یکپارچه سازی جامع را در بهینه سازی فناوری موجود و اتصال مجموعه داده های متفاوت، بهبود تجربیات مشتری و ایجاد نتایج تجاری قوی تر نشان خواهند داد.