در حال حاضر یک تنظیم سطح حساب است. همراه با بازخورد منتقل می شود.
— AdsLiaison (@adsliaison) 6 اکتبر 2022
بحث انجمن در توییتر.
این؟ https://t.co/rqyNnRdrs1
– بری شوارتز (@rustybrick) 6 اکتبر 2022

توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Succos آفلاین هستم.
منبع: https://www.seroundtable.com/opt-out-of-google-ads-automatically-created-،ets-34224.html
با تشکر، کار ، با این تنظیمات حساب بر اساس سطح حساب دشوار است. آژانس هایی که ما با آنها کار می کنیم بیش از 1000 ساعت را به صورت دستی برای ردیابی و خاموش ، DDA در جایی که من، نبود، صرف کرده اند. این یک اتلاف وقت و کار بیهوش کننده است.
— براد گدس (@bgtheory) 7 اکتبر 2022
براد گدس همچنین به این موضوع اشاره کرد که چرا این مهم است:
برای یادآوری، برخی از تبلیغکنندگان در کنسول Google Ads یک ویژگی بتا به نام «داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار» میبینند. این ویژگی به Google اجازه می دهد تا با استفاده از محتوای شما از صفحه فرود، دامنه و سایر تبلیغات شما، سرفصل ها، توضیحات و سایر دارایی ها را ایجاد کند. من مطمئن نیستم که چه مدت این ویژگی بتا بوده است، اما برخی اکنون این ویژگی را مشاهده می کنند. در اینجا می تو،د اطلاعات بیشتری ،ب کنید.
در ماه ژوئن درباره یک ویژگی بتا در Google Ads گزارش دادیم که به Google این امکان را می دهد تا به طور خودکار دارایی برای تبلیغات شما ایجاد کند. یک ویژگی انصراف وجود دارد اما هیچ راهی برای انصراف در انبوه وجود ندارد. این نسخه بتا هفته گذشته افزایش یافت و تبلیغکنندگان از Google میخواهند راه سریعتری برای انصراف از آن ارائه دهد.
جینی ماروین، رابط Google Ads، به درخواستهای مربوط به انصراف سریعتر پاسخ داد و گفت که بازخورد را به همراه خواهد داشت: