تبلیغات گوگل برای رد تبلیغاتی که با استانداردهای تبلیغات بهتر مطابقت ندارند

تیم تبلیغات گوگل

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-better-ads-standards-34037.html

خالصانه،

برای اندازه واقعی کلیک کنید

فکر می‌کنم این برای همه تبلیغ‌کنندگان ارسال شد، زیرا اعلان‌های بی‌شماری از SEM در این مورد دریافت کردم. این ایمیل با ،وان «به‌روزرس، خط‌مشی تبلیغات Google – خط‌مشی ا،امات مقصد» خوانده می‌شود.

در اکتبر 2022، خط مشی ا،امات مقصد به‌روزرس، می‌شود تا شامل یک خط‌مشی جدید باشد که نیازمند تجربه‌های تبلیغاتی در مقاصد برای مطابقت با «ائتلاف برای تبلیغات بهتر» است. استانداردهای بهتر تبلیغات. مقصدهایی که حاوی تجربیات تبلیغاتی هستند که با استانداردهای تبلیغات بهتر مطابقت ندارند، از طریق گزارش تجربه تبلیغاتی، و هرگونه تبلیغاتی که به چنین مقاصدی منتهی شود تایید نمی شود.

سوابق ما نشان می دهد که این تغییر خط مشی ممکن است روی حساب شما تأثیر بگذارد. لطفاً قبل از اکتبر 2022 هرگونه تجربه تبلیغاتی غیرمجاز را حذف کنید. از همکاری شما متشکریم.

در اینجا یک اسکرین شات از این ایمیل است که دریافت کردم (برای بزرگنمایی کلیک کنید):

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع تجربه های تبلیغاتی غیرمجاز، لطفاً به سایت مراجعه کنید ائتلاف برای تبلیغات بهتر سایت اینترنتی. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزارش تجربه تبلیغات، لطفاً از مرکز راهنمای ابزارهای وب یا انجمن گزارش تجربه آگهی بازدید کنید.

Google Ads در روز جمعه ایمیل‌هایی را برای تبلیغ‌کنندگان ارسال کرد که تغییری را در خط‌مشی‌های خود از اکتبر 2022 آغاز می‌کند. این تغییر می‌گوید که اگر مقاصد شما دارای تجربه‌های تبلیغاتی باشد که با استانداردهای تبلیغات بهتر مطابقت ندارد، تبلیغ رد می‌شود.

ما اجرای به‌روزرس، خط‌مشی را در اکتبر 2022 آغاز خواهیم کرد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است