تبلیغات گوگل برای رد برخی از تبلیغات برای استفاده از ردیابی کلیک شخص ثالث

گوگل گفت: «از هفته 28 آگوست، حساب‌های تبلیغ‌کننده که برای اولین بار از ردیاب‌های کلیک استفاده می‌کنند، فقط مجاز به استفاده از ردیاب‌های کلیک تأیید شده در ویژگی الگوی ردیابی خواهند بود، در غیر این صورت ممکن است تبلیغات آنها رد شود.»

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-third-party-click-tracking-update-35627.html

در اینجا لیستی از خدمات ردیابی کلیک تایید شده. اگر مال شما در لیست نیست، گوگل گفته است که ارائه دهندگان خدمات ردیاب کلیک می کنند درخواست صدور گواهینامه برای ردیاب های کلیک آنها. اینجا دستورالعمل ها هستند برای رعایت و تایید شدن به ،وان ردیاب کلیک توسط گوگل.

اما اگر قبلاً از یک ردیاب کلیکی که به طور رسمی تأیید نشده استفاده می کنید، در حال حاضر خوب است. گوگل نوشت: «در حال حاضر، تبلیغ‌کنندگ، که قبل از 28 آگوست از ردیاب‌های کلیک استفاده می‌کنند، می‌توانند بدون محدودیت از ویژگی Tracking Template استفاده کنند.

گوگل دارد یک به روز رس، ارسال کرد که می گوید ممکن است برخی از تبلیغات را برای استفاده از خدمات ردیابی کلیک شخص ثالث که در لیست تایید شده آنها نیستند، رد کند. گوگل گفت در حال حاضر این فقط در صورتی اعمال می شود که بعد از هفته 28 آگوست شروع به استفاده از این خدمات ردیابی کلیک کنید.

Yautja کار در کامپیوتر

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است