تبلیغات گوگل از تبلیغ کننده می خواهد که از تبلیغات جستجوی پویا به حداکثر عملکرد ارتقا یابد

اعل، که در کنسول Google Ads برای تبلیغ‌کنندگان نشان داده می‌شود، می‌گوید: «کمپین‌های جستجوی DSA خود را به حدا،ر عملکرد ارتقا دهید». “با ارتقاء کمپین های Search DSA خود به حدا،ر عملکرد، ارزش تبدیل بیشتری دریافت کنید. کمپین های جستجوی DSA واجد شرایط خود را به حدا،ر عملکرد ارتقا دهید. دارایی ها، تنظیمات و بودجه فعلی شما برای ایجاد کمپین های حدا،ر عملکرد جدید استفاده خواهد شد.”

Google Ads از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهد که از تبلیغات جستجوی پویا (DSA) به کمپین‌های حدا،ر عملکرد (PMax) «ارتقا کنند». بسیاری از PPC ها فکر می کنند که DSA ها دوام نمی آورند و در نهایت با کمپین های PMAx جایگزین می شوند و این تنها یکی از اولین گام ها برای آن است.

در اینجا یک اسکرین شات از مایک رایان است توییتر که آن را از توماس ا،ل گرفت لینکدین:

داره میادhttps://t.co/V6J6VeMkmb

— مناخیم آنی (@MenachemAni) 15 ژوئن 2023

بحث انجمن در توییتر و لینکدین.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-upgrade-from-dsa-to-pmax-35588.html

البته، بسیاری فکر می کنند که این آغاز پایان DSA ها است و Google Ads در نهایت همه را از DSAs تا PMax را مجبور می کند.

لوگوی تبلیغات زن آژانس بازاریابی تبلیغاتی گوگل

برای اندازه واقعی کلیک کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است