تبلیغات محلی تضمین شده Google، سلب مسئولیت بدون تضمین را اضافه می کند

پس برای چه چیزی می پردازید؟

وای، این همه چیز گوگل را حل می کند. فقط این هشدار را در LSA های آسیب شخصی بزنید. @lenraleigh @rustybrick pic.twitter.com/GgauPDnZEG

— ،صندوق زیبای بزرگ جیسون براون 🇺🇦 (@keyser،liday) 11 آگوست 2022

کورتیس بوید این سلب مسئولیت جدید را مشاهده کرد که می‌خواند: «بررسی‌ها تضمین، ضمانت یا پیش‌بینی در مورد نتیجه موضوع حقوقی شما نیستند». این اسکرین شات است که او در آن پست کرده است توییتر:

#LSA فهرست‌های «تضمین شده Google» اکنون به کاربران هشدار می‌دهند که بررسی‌ها چیزی را «ضمانت نمی‌کنند».

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-guaranteed-local-ads-adds-not-guaranteed-disclaimer-33909.html

(نه اینکه کاربران تا این اندازه پیمایش کنند.)

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل همچنین باید توضیح دهد که نام شرکت‌های حقوقی، وابستگی وکالت، مکان‌ها نیز توسط آنها بررسی نمی‌شود. https://t.co/5piC4FZnSF

— لن 🌴 (@lenraleigh) 11 آگوست 2022

Google بر،بی را به بررسی تبلیغات خدمات محلی تضمین شده Google اضافه کرده است تا بگوید نظرات تضمین شده نیستند. گمان می‌کنم این موضوع با همه هر،مه‌ها و ناخواسته‌هایی که اخیراً متوجه تبلیغات سرویس محلی Google شده‌ایم، تعجب‌آور نیست.

در اینجا برخی از نظرات جامعه بازاریابی جستجوی محلی در مورد این موضوع آورده شده است:

من گمان می کنم مانند “تأیید نشده” این یک سلب مسئولیت جدید است.

– گرگ استرلینگ 🇺🇦 (@gsterling) 11 آگوست 2022

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است