فقط تعداد محدودی از تبلیغکنندگان آمریکای شمالی به پیشنهادات کپی هوش مصنوعی در مدیریت کمپین لینکدین دسترسی دارند. اما این شرکت اعلام کرد که قصد دارد این ویژگی را در ماههای آینده به زبانها و مناطق بیشتری عرضه کند.
در اینجا به نظر می رسد:
اعلامیه. تو می تو، اطلاعیه لینکدین در اینجا.
منبع: https://searchengineland.com/linkedin-ads-generative-ai-new-ad-formats-428040
تست هوش مصنوعی مولد لینکدین شروع به آزمایش آنچه پیشنهادات کپی هوش مصنوعی می نامد را آغاز کرده است. سرفصل ها و کپی متنی را برای تبلیغات بر اساس صفحه لینکدین شما پیشنهاد می کند. تبلیغکنندگان میتوانند از بین پنج گزینه انتخاب کنند، ویرایش کنند و سپس کپی را در یک کمپین اعمال کنند.
تبلیغات مکالمه و تبلیغات رهبر فکر. این دو قالب تبلیغاتی جدید جدید نیستند، اما از ماه جولای به طور کلی در دسترس خواهند بود.
- تبلیغات مکالمه به شما این امکان را می دهد که چندین دکمه تماس برای اقدام (برای محتوا یا پیشنهادات) تنظیم کنید و سرنخ ها را جمع آوری کنید. در اینجا یک ویدیو نشان می دهد که چگونه کار می کند:
لینکدین در حال آزمایش هوش مصنوعی مولد است و به زودی تبلیغات ویدیویی درون جری،، تبلیغات مکالمه و تبلیغات T،ught Leader را در اختیار تبلیغکنندگان قرار میدهد.
لینکدین به گوگل ادز، متا، آمازون و دیگر پلتفرم هایی می پیوندد که اکنون (یا به زودی) هوش مصنوعی مولد را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهند.
چرا ما اهمیت می دهیم. لینکدین به آزمایش و ارائه ابزارها و قالبهای تبلیغاتی جدید ادامه میدهد که میتواند به تبلیغکنندگان کمک کند تا به طور مؤثرتری به مخاطبان هدف خود در پلتفرم دسترسی پیدا کنند، بازگشت سرمایه را بهبود بخشند و درآمد را افزایش دهند.
تبلیغات ویدیویی درون جری،. لینکدین در حال ارائه تبلیغات قبل و میانبر به شبکه ناشران شخص ثالث خود است:
- لینکدین: «این تبلیغات، که در برنامهها و سایتهای موبایل یا دسکتاپ ظاهر میشوند، در ابتدا (پیش از پخش) و وسط (میان فیلم) محتوای ویدیویی طول، در سایتهای ناشر مورد اعتماد در سراسر شبکه مخاطبان لینکدین پخش میشوند. گفت.