این انواع تبلیغات جدید ممکن است برای برندهای ملی یا جه، مانند ASOS، نایک، مک دونالد، یا فیس بوک به خوبی کار کنند، اما ،ب و کارهای کوچک و محلی ممکن است برای توجیه استفاده از آنها زمان سخت تری داشته باشند. اگر نمیتو،د مخاطب مورد نظر خود را مشخص کنید و فقط میتو،د مکان یا نوع صفحه نمایش آنها را تنظیم کنید، احتمالاً راهحلی برای برندهایی نیست که جمعیتی یا مخاطب خاصی را هدف قرار میدهند. اما اگر بودجه کافی دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که چند شهر را که در آن فعالیت می کنید آزمایش کنید.
Google به تازگی تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه را برای Display & 360 اعلام کرده است. قالبهای تبلیغاتی جدید به جذب ،یداران کمک میکنند زم، که آنها «در دنیای واقعی» جلوی صفحهنمایش در مکانهای عمومی مانند استادیومها، فرودگاهها، ایستگاههای اتوبوس حضور دارند. ، مراکز ،ید، آسانسور، تا،ی و غیره.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
به ،وان مثال، گوگل می گوید که یک ،ب و کار فست فود می تواند به سرعت در یک بیلبورد در یک نقطه شلوغ در ساعت ناهار تبلیغ کند. بعداً همان روز همان بیلبورد می تواند یک کنسرت یا رویداد را تبلیغ کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو