به حداکثر رساندن کارایی برای کمپین های پولی تجارت الکترونیک

ما شاهد افزایش قابل توجهی در هزینه تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان هستیم. این بیماری همه گیر منجر به تغییراتی در رفتار مصرف کننده شده است که به عصر جدیدی از تجارت الکترونیک منجر شده است. ا،ر مردم در سراسر جهان وابستگی خود را به ،ید آنلاین افزایش داده اند و برندها پول و توجه بیشتری را در فعالیت مستقیم به مصرف کننده سرمایه گذاری کرده اند.

ایجاد تبلیغی که با مشتریان بالقوه شما طنین انداز شود بسیار مهم است. شما باید با مراحل زیر یک پرسونای مشتری دقیق ایجاد کنید.

  • تصمیم بگیرید که مخاطبان هدف شما چه ،، هستند. آیا مردان جو، را که به فعالیت در فضای باز علاقه دارند، هدف قرار می دهید؟ مادران میانسال؟ بزرگسالان با والدین سالخورده؟
  • هنگامی که مخاطبان هدف خود را مشخص کردید، باید بفهمید که آنها به دنبال چه هستند. نیازهای آنها را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید علایق آنها را دریابید. مخاطبان هدف شما چه سرگرمی ها یا اه،ی ممکن است داشته باشند؟ چه چیزی در توانایی آنها برای انجام این کارها اختلال ایجاد می کند؟
  • این موانع – این نقاط دردناک – را به راهنماهای خود تبدیل کنید و سعی کنید مشکلاتی را که ایجاد می کنند برطرف کنید.

چگونه کارایی کمپین های پولی تجارت الکترونیک خود را به حدا،ر برس،م

اگر ،ب‌وکاری دارید که محصولات می‌فروشد، باید کاملاً انجام دهید از تجارت الکترونیک استقبال کنید تا رشد آن را افزایش دهید. با این حال، در حالی که نادیده گرفتن تجارت الکترونیک یک گزینه نیست، برندهای آنلاین متعدد دیگری وجود دارند که می توانند رقابت شدیدی برای محصولات شما داشته باشند، بنابراین برای شما مهم است که استراتژی خود را ارتقا دهید تا مرتبط و قابل مشاهده باشد.

نکات مهمی که باید قبل از شروع کمپین در نظر بگیرید

استراتژی‌های ذکر شده در این پست می‌تواند به شما در بهبود کارایی کمپین‌های تبلیغاتی کمک کند و اجرای صحیح آن‌ها در درازمدت نتیجه خوبی خواهد داشت.


بر اساس گزارشی که توسط اوبرلو، هزینه تبلیغات دیجیتال در سال 2022 نسبت به سال 2021 به میزان 15.6 درصد افزایش یافته است. این گزارش همچنین بیان می کند که رشد تبلیغات دیجیتال هیچ نشانه ای از توقف را نشان نمی دهد و انتظار می رود این رشد برای چند سال آینده ادامه یابد.

اندی بیوهر معاون رئیس جمهور است SevenAtoms، یک آژانس دارای گواهی گوگل و HubS، در سانفرانسیسکو. اندی کمپین های بازاریابی ورودی و پولی مثبت با بازگشت سرمایه را برای شرکت های B2B و فناوری توسعه و مدیریت می کند. با اندی در ارتباط باشید لینکدین یا توییتر.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/09/07/،mizing-efficiency-for-ecommerce-paid-campaigns/

در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک در نظر بگیرید.

  • مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل من، است. بسیاری از کاربران از دستگاه های تلفن همراه برای جستجوی آنلاین استفاده می کنند، در واقع بیشتر جستجوهای آنلاین در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. ساخت سایت شما کاربر پسند موبایل تضمین می کند که مشتریان می توانند سایت شما را در دستگاه های تلفن همراه خود به طور یکپارچه هدایت کنند.
  • کاربران مختلف روش های پرداخت متفاوتی را ترجیح می دهند. بنابراین، ارائه چندین گزینه پرداخت بسیار مهم است، زیرا اگر مشتریان گزینه پرداخت مورد نظر خود را در وب سایت تجارت الکترونیک شما پیدا نکنند، ممکن است ،ید را لغو کنند. به ،وان مثال، می تو،د یک گزینه پرداخت معمولی با کارت اعتباری و همچنین PayPal یا Google Pay ارائه دهید.
  • فرآیند فروش را ساده نگه دارید. حتی مشتری، که به کامپیوتر یا موبایل تسلط ندارند باید بتوانند بدون مشکل ،ید خود را تکمیل کنند. یک تجربه ساده و سرراست می تواند به مشتریان شما در حین ،ید تجربه ای بی دردسر و بدون درز بدهد.

افکار نهایی

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

برای هر برندی مهم است که زمان بگذارد تا مطمئن شود که برجسته است و با مخاطبان خود صحبت می کند. سعی کنید راه هایی را شناسایی کنید که از طریق آنها می تو،د مخاطبان خود را درگیر نگه دارید زیرا می تواند به جذب بیشتر داده ها و افزایش وفاداری به برند کمک کند.

اگر به دنبال ایجاد آگاهی از برند مثبت پایدار به صورت آنلاین و بهبود درآمد خود از منابع آنلاین هستید، تنظیم دقیق استراتژی آنلاین خود بسیار مهم است.

به حدا،ر رساندن کارایی برای کمپین های پولی تجارت الکترونیک

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • سئوکاران باید کارایی کمپین های تبلیغاتی ،ید تجارت الکترونیک را بهبود بخشند تا انتظارات مصرف کنندگان از یک تجربه آنلاین بدون دردسر برآورده شود.
  • برندها باید زمان سرمایه گذاری کنند، تجربه جمع کنند و استراتژی های جدید مختلفی را برای به حدا،ر رساندن عملکرد خود پیاده کنند زیرا فضای دیجیتال با سرعتی سریع در حال رشد و تکامل است.
  • راه اندازی چیزی مانند کمپین ،ید Google ممکن است کار دشواری نباشد. با این حال، شما نیاز به پیاده سازی استراتژی های هوشمند برای موثرتر ، آن دارید
  • تاکتیک های ارزشمند ذکر شده در این پست به شما کمک می کند تا فروش تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید و شما را در مسیر درست شروع کنید.

در اینجا لیستی از تاکتیک های کلیدی که باید برای دستیابی به نتایج مطلوب به کار ببرید، آورده شده است. در حالی که ما به طور خاص در مورد تبلیغات Google صحبت خواهیم کرد، بسیاری از این تاکتیک ها به طور گسترده در هر سرویس تبلیغات پولی که استفاده می کنید قابل اجرا هستند.

فید داده های محصول را بهینه کنید

  • داده‌های موجود در فید محصول Google شما عملکرد کمپین شما را تعیین می‌کند، که به طور جدی بر بازگشت سرمایه شما تأثیر می‌گذارد. بنابراین، بهینه سازی کلیدی است.
  • اطمینان حاصل کنید که ،وان آن ساده است تا مخاطبان شما فقط با خواندن آن همه چیزهایی را که در مورد محصول شما نیاز دارند بفهمند. چنین ،اوینی همچنین می توانند به شما کمک کنند تا در موتورهای جستجو مانند گوگل بیشترین دید را داشته باشید.
  • به جای فید محصول Google، اگر ترجیح می دهید از صفحه گسترده استفاده کنید، مطمئن شوید که تمام اطلاعات ممکن درباره محصول مانند رنگ، اندازه، جنس، محدوده سنی مشتریان بالقوه و غیره را درج کرده اید.
  • دسته ها و زیرمجموعه های من، محصولات را انتخاب کنید و آنها را با انواع محصول من، تراز کنید. عدم انجام این کار می تواند به فروش شما آسیب جدی وارد کند.
  • یک ابزار مدیریت خوراک محصول با کیفیت به شما کمک می کند عملکرد خود را پیگیری کنید، که بسیار مهم است، زیرا می تو،د بر اساس عملکرد خود تنظیمات لازم را در کمپین های تبلیغاتی خود انجام دهید.

کمپین خود را با استفاده از کلمات کلیدی منفی تنظیم کنید

  • هیچ چیز در این دنیا کامل نیست، و این شامل سیستم ،ید گوگل نیز می شود. حتی اگر لیست های ،ید گوگل برای بازاریابان یک موهبت است، هدف گذاری ناقص کلمات کلیدی مشکل بزرگی است زیرا نتایج جستجو گاهی اوقات می توانند محصولات شما را با کلمات کلیدی جستجوی نامربوط نمایش دهند. برای مثال، اگر کفش‌های مخصوص دویدن را می‌فروشید، اما دیگر لوازم جانبی دویدن را نمی‌فروشید، نمی‌خواهید تبلیغات شما برای ،یدار، که ،ید نمی‌کنند منتشر شود.
  • اگر برای این کلمات کلیدی ظاهر می‌شوید که باعث ،ید نمی‌شوند، کمپین‌های تبلیغاتی شما ممکن است هزینه‌های بالا اما نسبت‌های تبدیل وحشتناک، نرخ کلیک پایین و ROI و ROAS پایین را تجربه کنند.
  • اجرای یک استراتژی کلمات کلیدی منفی در کمپین های تبلیغاتی Google S،pping شما می تواند از نمایش تبلیغات شما در هنگام استفاده از عبارات جستجوی خاص جلوگیری کند. این به ،ه خود می تواند ROAS و ROI کمپین ها را افزایش دهد.
  • استفاده از کلمات کلیدی منفی در کمپین های تبلیغاتی شما می تواند از کلیک های ناخواسته جلوگیری کند و در نتیجه با بهبود نرخ کلیک تبلیغات به شما کمک می کند در هزینه خود صرفه جویی کنید.

فروش، تخفیف و پیشنهادات ویژه خود را برجسته کنید

  • هر مشتری یک پیشنهاد عالی را دوست دارد زیرا فرصتی برای پس انداز در هنگام ،ید چیزی پیدا می کند.
  • اگر می‌خواهید محصولات خود را به سرعت جابه‌جا کنید، نمایش تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه راهی عالی برای دستیابی به آن است. هنگام اجرای پیشنهادات و معاملات ویژه، باید به طور خاص به آن اشاره کنید، و اگر واقعاً می خواهید در این زمینه متمایز شوید، باید تبلیغاتی را در مورد این پیشنهادات و معاملات اجرا کنید.

از گروه های تبلیغاتی تک محصولی استفاده کنید

  • گروه‌های تبلیغاتی محصول واحد (SPAG) بازاریابان را قادر می‌سازد تا برای هر محصول به‌صورت جداگانه قیمت‌گذاری کنند. یک SPAG به شما امکان می‌دهد تا محصولاتی را که نتایج مورد انتظار را به شما نمی‌دهند، متوقف کنید. SPAG ها همچنین به شما امکان ایجاد کلمات کلیدی منفی برای محصولات خاص را می دهند.
  • یک SPAG به شما امکان می دهد محصولات پرفروش و محصولات کم فروش خود را شناسایی کنید، که به شما کمک می کند تا آنها را بر این اساس در دسته های عملکردی و غیر عملکردی گروه بندی کنید.
  • SPAG ابزار بسیار مفیدی است، زیرا به شما امکان می دهد در سطح محصول تغییراتی ایجاد کنید و کلمات کلیدی را برای محصول خود ایجاد کنید و قیمت ها را در سطح بازار کنترل کنید.

تبلیغات Google S،wcase را امتحان کنید

  • تبلیغات نمایشگاهی گوگل تصاویر محصول و قیمت ها را مستقیماً در صفحه نتایج قرار دهید. این تبلیغات با کلیک ، گسترش می یابند و توضیحات سفارشی محصول و کاتالوگ محصولات مرتبط را نمایش می دهند. این تبلیغات به شما این امکان را می دهد که محصولات مرتبط را با هم گروه بندی کنید و آنها را با هم برای معرفی برند یا ،ب و کار خود ارائه دهید.
  • تبلیغات نمایشگاهی Google می تواند عملکرد فروش و کارایی کمپین های پولی شما را بهبود بخشد زیرا به شما امکان می دهد محصولات خود را با استفاده از تصاویر دیجیتال با کیفیت بالا برجسته کنید. شما می تو،د آنها را در بالای SERP (صفحه نتایج موتور جستجو)، بالای تبلیغات جستجوی پولی مشاهده کنید.

یک تجربه خوب پس از ،ید ایجاد کنید

  • با توجه به رقابت شدید سایر برندها و رقبای آنلاین، تشویق به ،یدهای تکراری بسیار مهم است، زیرا این ،یدها اغلب بسیار ارزان تر از تبدیل ،یدار، که برای اولین بار ،ید می کنند، هستند.
  • یک تجربه قوی از چک‌اوت و ملاحظات پس از ،ید به ایجاد وفاداری قوی مشتری کمک می‌کند که احتمال ،ید دوم و سوم را افزایش می‌دهد.
  • پس از به دست آوردن اطلاعات مشتری، عاقلانه استفاده کنید. این باعث افزایش نرخ حفظ مشتری شما می شود. شما می تو،د مشتریان خود را بر اساس میزان ،ید و تعداد دفعات ،ید گروه بندی کنید. سپس می تو،د تخفیف ها و پیشنهادات انحصاری را به مشتریان وفادار خود ارائه دهید.

نکات مهمی که باید هنگام ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک به خاطر بسپارید

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما SEO پسند (بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو) و طراحی کاربرپسند است. یک وب سایت تجارت الکترونیک با ساختار من، می تواند به شما در دستیابی به نتایجی که به دنبال آن هستید کمک کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است