به حداکثر رساندن تأثیر نام تجاری با تبلیغات ویدیویی آمازون: راهنمای جامع

اولین قدم این است که من، ترین راه حل تبلیغات ویدیویی آمازون را بر اساس اه، بازاریابی، مخاطبان هدف و بودجه برند خود انتخاب کنید.

داده های گسترده مصرف کننده آمازون بینش های ارزشمندی را برای هدف گذاری تبلیغات ارائه می دهد. می‌تو،د از این داده‌ها برای تنظیم تبلیغات خود بر اساس سابقه مرور بیننده، عادات ،ید و مشخصات جمعیتی استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما برای مرتبط‌ترین مخاطبان نمایش داده می‌شود.

تبلیغات درون جری، تبلیغاتی هستند که قبل، در حین یا بعد از محتوای انتخابی بیننده در سایت‌ها و برنامه‌های متعلق به آمازون مانند Amazon Prime Video، IMDb، Twitch و Fire TV پخش می‌شوند.

فرآیند ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ویدیویی موفق آمازون شامل چندین مرحله استراتژیک است:

انتخاب راه حل من،

در میان غول‌های تبلیغات دیجیتال، آمازون موقعیت خود را با مجموعه‌ای از راه‌حل‌های تبلیغاتی همه‌کاره که اه، بازاریابی متنوع و جمعیت‌شناختی مخاطب را برآورده می‌کند، تثبیت کرده است.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


راهنمای 3 مرحله ای برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی ویدیویی آمازون موفق

تبلیغات ویدیویی ابزار قدرتمندی برای برندهایی است که به دنبال جذب مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل هستند.

ویدیو باید پیام برند را به وضوح منتقل کند، شامل یک فراخوان قوی برای اقدام باشد و توجه و علاقه بیننده را به خود جلب کند.

راه اندازی کمپین

پس از آماده شدن محتوا، مرحله بعدی راه اندازی کمپین تبلیغاتی در پلت فرم تبلیغاتی آمازون است.

با درک این راه حل ها و استفاده موثر از آنها، می تو،د تلاش های تبلیغات دیجیتال برند خود را افزایش دهید، به اه، بازاریابی برسید و در بازار رقابتی دیجیتال پیشتاز باشید.

آمازون تبلیغات را با پلتفرم قوی تجارت الکترونیک خود ادغام می کند. این ادغام یکپارچه به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغات ویدیویی خود را مستقیماً با صفحات محصول پیوند دهند و سفر مشتری را از کشف محصول تا ،ید افزایش دهند.

از ماه مه 2023، تقریباً 5 میلیون مش، جه، برای ردیف پشتیب، شده از تبلیغات ثبت نام ،د. این گامی در مسیر درست برای کمک به غلبه بر کاهش مشتریان در سال گذشته است و مشابه آنچه پلتفرم‌های دیگر (مانند Hulu، Pea،، Max) ارائه می‌دهند، است.

برای مثال، اگر نرخ بازدید پایین باشد، ممکن است برندها نیاز به بهبود کیفیت یا جذابیت محتوای ویدیوی خود داشته باشند. اگر نرخ تبدیل با وجود نرخ بازدید بالا پایین باشد، ممکن است برندها نیاز به اصلاح فراخوان یا استراتژی پیوند خود داشته باشند.

آمازون ابزارهای همه کاره ای را برای دستیابی موثر به مخاطبان هدف شما ارائه می دهد. انتخاب ها عبارتند از:

تبلیغات ویدیویی در جریان

آمازون لایو به برندها پلتفرمی برای تعامل بی‌درنگ با مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد.

پس از از دست دادن انبوه مش،ین نتفلی، در سال 2022، پلتفرم استریم با ارائه یک طرح تبلیغاتی در نوامبر گذشته پاسخ داد. این به مشتریان در ازای مشاهده تبلیغات، گزینه ای با قیمت من، می دهد و موفقیت آمیز بوده است.

بر اساس این معیارها، برندها می توانند زمینه های بهبود را شناسایی کرده و تنظیمات لازم را در محتوای تبلیغات، استراتژی هدف گذاری یا تنظیمات کمپین خود انجام دهند.

این راه حل برای محتوای تعاملی مانند نمایش محصول، آموزش، راه اندازی زنده، و رویدادهایی که مشارکت بینندگان و بازخورد را تشویق می کنند، ایده آل است.

تبلیغات ویدیویی OTT (بیش از حد).

در حالی که در حال حاضر هیچ تاریخ برنامه ریزی شده ای برای عرضه وجود ندارد، زم، که گزینه های تبلیغاتی آمازون خود را در نظر می گیرید باید به خاطر بسپارید.

مزایای منحصر به فرد تبلیغات ویدئویی آمازون

برخلاف تبلیغات درون جری،، تبلیغات خارج از جریان زم، که در معرض دید هستند شروع به پخش می‌کنند و زم، که از دید خارج می‌شوند متوقف می‌شوند و تجربه تبلیغاتی بدون اختلال و در عین حال جذاب را تضمین می‌کنند.

تبلیغات ویدیویی برای Amazon Live

شاخص‌های کلیدی عملکرد مانند برداشت‌ها، کلیک‌ها، نرخ بازدید و نرخ تبدیل، بینش‌هایی را در مورد تعامل مخاطب و اثربخشی کمپین تبلیغاتی ارائه می‌کنند.

این تبلیغات یک پلت فرم عالی برای گسترش دسترسی، افزایش دید برند و ایجاد تعامل با مشتری هستند.

تبلیغات ویدیویی خارج از جریان

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

منبع: https://searchengineland.com/،mizing-،nd-impact-with-amazons-video-advertising-a-comprehensive-guide-429266

تبلیغات ویدئویی با تکامل چشم انداز دیجیتال به یک استراتژی موثر بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. راه‌حل‌های تبلیغات ویدیویی آمازون ابزارهای همه‌کاره و قدرتمندی را برای برندها فراهم می‌کند تا به مخاطبان هدف خود دست یابند، علاقه‌شان را جلب کنند، و تبدیل‌ها را افزایش دهند.

راه حل های تبلیغات ویدیویی آمازون مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهد که آنها را از سایر پلت فرم های تبلیغات دیجیتال متمایز می کند.

موفقیت یک کمپین تبلیغاتی ویدئویی آمازون به راه اندازی و اجرای آن، همراه با نظارت، اندازه گیری و بهینه سازی مستمر بستگی دارد.

با قابلیت‌های هدف‌گیری دقیق، تبلیغات OTT می‌توانند به طور موثر به بخش خاصی از مخاطب بر اساس عادات و ترجیحات تماشای آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

ردیف پشتیب، از تبلیغات آمازون در حال کار است

آمازون در حال مذاکره برای معرفی یک ردیف تبلیغاتی به پلتفرم Prime Video خود است. این باید به گسترش پایگاه کاربری آن کمک کند و فرصت‌های جدیدی را برای دستیابی به مشتریان بیشتر فراهم کند.

این راهنما راه‌حل‌های تبلیغات ویدیویی آمازون را پوشش می‌دهد و اینکه چگونه برندها می‌توانند از آنها برای ارتقای استراتژی‌های تبلیغات دیجیتال خود استفاده کنند.

آشنایی با راه حل های تبلیغات ویدئویی آمازون

تبلیغات خارج از جریان در وب سایت ها و برنامه های شخص ثالث پشتیب، شده توسط تبلیغات آمازون نمایش داده می شود.

علاوه بر این، برندها باید آزمایش A/B را برای مقایسه عملکرد نسخه‌های مختلف تبلیغ ویدیویی خود در نظر بگیرند. این می‌تواند بینش‌های ارزشمندی در مورد اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی مفید نیست، ارائه می‌کند و به برندها اجازه می‌دهد تا کمپین‌های تبلیغاتی ویدیویی خود را برای نتایج بهتر بهبود بخشند.

با تبلیغات ویدیویی آمازون به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید

آمازون طیف وسیعی از گزینه های تبلیغات ویدیویی را ارائه می دهد که هر کدام دارای ویژگی ها و مزایای متمایز هستند.

تبلیغات ویدیویی OTT بر روی پلتفرم‌ها و دستگاه‌های پخش ارائه می‌شوند و به مخاطب، می‌رسند که از تلویزیون سنتی به سرویس‌های پخش دیجیتال منتقل شده‌اند.

آمازون معیارهای دقیقی را ارائه می دهد که به شما در درک عملکرد تبلیغات کمک می کند.

اثربخشی یک تبلیغ ویدیویی تا حد زیادی به کیفیت و جذابیت محتوای آن بستگی دارد. برندها باید تلاش کنند تا محتوای ویدیویی با کیفیت بالا که واضح، مختصر و قانع کننده باشد ایجاد کنند.

هر راه حل مزایای مختلفی را ارائه می دهد، که می تواند به شما در انتخاب آگاهانه کمک کند.

ایجاد محتوای جذاب

این شامل تعریف پارامترهای کمپین مانند نام کمپین، بودجه روزانه، تاریخ شروع و پایان، استراتژی هدف گذاری و استراتژی پیشنهاد می باشد.

اندازه گیری و بهینه سازی تبلیغات ویدیویی

علاوه بر این، آمازون ابزارهای تجزیه و تحلیل و گزارش جامعی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند: