اکنون زمان آن است که محتوای خود را بهینه کنید.
نکات بهینه سازی
- به سایر محتوای مرتبط در وب سایت خود پیوند دهید. ارائه منابع اضافی برای مخاطبان می تواند به آنها در درک بهتر موضوع کمک کند.
- بهینه سازی خود را به صورت دوره ای تازه کنید. بهینه سازی یک کار یکباره نیست. ادامه دارد میتو،د بر اساس یک برنامه زمانبندی یا زم، که فرصتی برای بهبود رتبهبندی کلمات کلیدی برای یک قطعه از محتوا میبینید، بهروزرس، کنید. گاهی اوقات یک به روز رس، و به روز رس، می تواند به یک قطعه قدیمی کمک کند تا در رتبه بندی بالا برود.
بهترین محتوا محتوای سئو است
با فکر ، به مخاطبان خود شروع کنید.
- برای کی می نویسی؟
- آنها به چه چیزی علاقه دارند؟
- آنها چه سؤالاتی دارند که می تو،د به آنها پاسخ دهید؟
- آنها برای موضوعاتی که در مورد آنها می نویسید از چه اصطلاحاتی استفاده می کنند؟
- آیا آنها همان کلماتی هستند که شما استفاده می کنید یا اصطلاحات متفاوتی هستند؟
هنگام بهینه سازی محتوای خود، حتما بهترین شیوه های سئو را دنبال کنید.
شما باید ایده خوبی از سوالات مشتری خود در مورد این موضوع داشته باشید.
سئو و محتوا هر دو به تنهایی قدرتمند هستند.
وقتی در مورد بهینه سازی محتوا برای جستجو صحبت می کنیم، اغلب آنچه را که انتظار دارید برجسته می کنیم.
- یک کلمه کلیدی انتخاب کنید.
- از آن کلمه کلیدی در خود استفاده کنید
- بر،ب ،وان.
- توضیحات متا.
- تگ های سربرگ
- کپی 🀄.
- نام فایل تصویری
آن را به ،وان یک استراتژی یکپارچه در نظر بگیرید و از ابزارهای SEO خود از ابتدا استفاده کنید، و در SERP ها دید بهتری خواهید داشت. یک استراتژی بسازید که در درجه اول بر مخاطبان و سوالات آنها تمرکز کند.
هنگامی که روشن کردید که این قطعه محتوا را برای چه ،ی ایجاد می کنید، زمان آن رسیده است که طوفان فکری را شروع کنید.
گزینه کلمه کلیدی را انتخاب کنید که شانس واقعی رتبه را برای شما فراهم می کند. همچنین باید به موضوع و محصولات یا خدمات مورد نظر شما نزدیکتر باشد.
مرحله 3: بنویسید
اکنون، شما آماده شروع نوشتن هستید. شما موضوعی دارید که می د،د مردم به آن علاقه دارند و در جستجوی آن هستند. شما یک کلمه کلیدی دارید که درباره آن تحقیق کرده اید و می د،د که وب سایت شما شانس خوبی برای رتبه بندی در بالای گوگل دارد.
وقت آن است که یک محتوای عالی ایجاد کنید که برای مشتری ایده آل شما ارزش ایجاد کند. شما می خواهید روی آنها، نیازها و سؤالات آنها تمرکز کنید.
شما می خواهید نگاه کنید و ببینید که مردم در مورد موضوعاتی که بیشترین همسویی با ،ب و کار شما دارند چه می پرسند.
از یک ،مت به ،مت دیگر پیوند دهید، منابع و اطلاعات بیشتری را فراهم می کند که مخاطبان شما ممکن است بخواهند عمیق تر در آن کاوش کنند، و به تلاش های کلی محتوای SEO خود کمک خواهید کرد.
اگر آنها متفاوت هستند، باید به آن توجه داشته باشید و با استفاده از کلماتی که آنها استفاده می کنند، به زبان آنها صحبت کنید، حتی اگر آنها اصطلاحات برند شما نیستند.
اما امروز، برای به دست آوردن نتایج بهتر، باید کارهای بیشتری انجام دهید.
شما کلمه کلیدی خود را انتخاب کرده اید و می خواهید از آن در ،اصر سئو زیر استفاده کنید.
- بر،ب ،وان
- توضیحات متا
- کپی 🀄
- تگ های سربرگ
- نام فایل تصویر (قالب با خط فاصله بین کلمات)
- URL
تا زم، که موضوعی را انتخاب کرده اید که می د،د افراد به آن علاقه مند هستند، کلمه کلیدی که وب سایت شما می تواند برای آن رتبه بندی کند، برای مشتری نوشته شده است و ارزش ارائه می دهد – نه کرکی، باید شروع به دیدن نتایج کنید.
شما باید سئو و محتوا را در هم تنیده کنید تا در استراتژی شما یکی باشند.
چگونه از محتوای خود نتایج بهتری بگیرید
تو می تو،:
- ایده های طوفان فکری
- SERP ها را برای عباراتی که ممکن است به مخاطبان شما علاقه مند باشد بررسی کنید و مطمئن شوید که محتوای شما با هدف جستجو مطابقت دارد.
- از ابزار تحقیق کلمات کلیدی سئو مورد علاقه خود برای تولید ایده استفاده کنید.
هر چیزی که ایجاد می کنید باید طوری طراحی شود که به مخاطبان شما کمک کند. اگر محتوای ارزشمندی ارائه نمی کنید، آنها دیگر برنمی گردند و بیشتر مطالعه نمی کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو