برای انجام تحقیقات خود می تو،د از ویژگی ها و ابزارهای جستجو مانند:
- گوگل:
- تکمیل خودکار
- جستجوهای مرتبط
- مردم هم می پرسند
- پاسخ عمومی
- Quora
- رسانه های اجتماعی
هنگامی که یک ایده موضوعی مبتنی بر تحقیق دارید، مید،د که افراد علاقه مند هستند زیرا در حال جستجوی اطلاعات آنلاین هستند.
هر چیزی که ایجاد می کنید باید طوری طراحی شود که به مخاطبان شما کمک کند. اگر محتوای ارزشمندی ارائه نمی کنید، آنها دیگر برنمی گردند و بیشتر مطالعه نمی کنند.
شما کلمه کلیدی خود را انتخاب کرده اید و می خواهید از آن در ،اصر سئو زیر استفاده کنید.
- بر،ب ،وان
- توضیحات متا
- کپی 🀄
- تگ های سربرگ
- نام فایل تصویر (قالب با خط فاصله بین کلمات)
- URL
از یک ،مت به ،مت دیگر پیوند دهید، منابع و اطلاعات بیشتری را فراهم می کند که مخاطبان شما ممکن است بخواهند عمیق تر در آن کاوش کنند، و به تلاش های کلی محتوای SEO خود کمک خواهید کرد.
چه سوالاتی دارند؟ قبل از تصمیم گیری چه اطلاعاتی باید داشته باشند؟
مرحله 2: جستجوی کلمات کلیدی
وقت آن است که یک محتوای عالی ایجاد کنید که برای مشتری ایده آل شما ارزش ایجاد کند. شما می خواهید روی آنها، نیازها و سؤالات آنها تمرکز کنید.
وقتی در مورد بهینه سازی محتوا برای جستجو صحبت می کنیم، اغلب آنچه را که انتظار دارید برجسته می کنیم.
- یک کلمه کلیدی انتخاب کنید.
- از آن کلمه کلیدی در خود استفاده کنید
- بر،ب ،وان.
- توضیحات متا.
- تگ های سربرگ
- کپی 🀄.
- نام فایل تصویری
هدف شما از تولید محتوا این است که به یک منبع قابل اعتماد برای مخاطبان خود تبدیل شوید. وقتی کاربران بدانند که میتوانند پاسخهای مورد نیاز خود را از شما دریافت کنند، به احتمال زیاد برمیگردند و محتوای شما را با شخص دیگری به اشتراک میگذارند که به رشد ،بوکار شما کمک میکند.
نحوه استفاده از سئو و محتوا با هم
روی تعداد خاصی از کلمات یا پاراگراف ها متمرکز نشوید. در عوض، بر ارائه ارزش، پاسخ دادن به سوالات و کمک به آنها تمرکز کنید.
شما می خواهید نگاه کنید و ببینید که مردم در مورد موضوعاتی که بیشترین همسویی با ،ب و کار شما دارند چه می پرسند.
اکنون، شما آماده شروع نوشتن هستید. شما موضوعی دارید که می د،د مردم به آن علاقه دارند و در جستجوی آن هستند. شما یک کلمه کلیدی دارید که درباره آن تحقیق کرده اید و می د،د که وب سایت شما شانس خوبی برای رتبه بندی در بالای گوگل دارد.
به طور خلاصه، داستان را بگویید، ارزش ارائه دهید، اجازه دهید قطعه به طور طبیعی توسعه یابد، و محتوای بهتری خواهید داشت.
مرحله 4: بهینه سازی
اما ،یب این دو است که بهترین نتایج را می بینید.
که شما را به دست خواهد آورد مقداری نتایج. و چند سال پیش، این واقعاً تمام چیزی بود که باید انجام می دادید.
سئو و محتوا هر دو به تنهایی قدرتمند هستند.
شما باید سئو و محتوا را در هم تنیده کنید تا در استراتژی شما یکی باشند.
چگونه از محتوای خود نتایج بهتری بگیرید
تو می تو،:
- ایده های طوفان فکری
- SERP ها را برای عباراتی که ممکن است به مخاطبان شما علاقه مند باشد بررسی کنید و مطمئن شوید که محتوای شما با هدف جستجو مطابقت دارد.
- از ابزار تحقیق کلمات کلیدی سئو مورد علاقه خود برای تولید ایده استفاده کنید.
اکنون زمان آن رسیده است که به ابزار تحقیق کلمات کلیدی برگردید و ببینید می خواهید چه کلمه کلیدی را در قطعه محتوای خود هدف قرار دهید.
اکنون زمان آن است که محتوای خود را بهینه کنید.
نکات بهینه سازی
- به سایر محتوای مرتبط در وب سایت خود پیوند دهید. ارائه منابع اضافی برای مخاطبان می تواند به آنها در درک بهتر موضوع کمک کند.
- بهینه سازی خود را به صورت دوره ای تازه کنید. بهینه سازی یک کار یکباره نیست. ادامه دارد میتو،د بر اساس یک برنامه زمانبندی یا زم، که فرصتی برای بهبود رتبهبندی کلمات کلیدی برای یک قطعه از محتوا میبینید، بهروزرس، کنید. گاهی اوقات یک به روز رس، و به روز رس، می تواند به یک قطعه قدیمی کمک کند تا در رتبه بندی بالا برود.
بهترین محتوا محتوای سئو است
ریچل لیندتایگن رئیس و بنیانگذار بازاریابی حکاکی شده. ریچل دارای بیش از 20 سال نوشتن، ویرایش و توسعه استراتژی محتوا و 10 سال تجربه بازاریابی دیجیتال است. او با بسیاری از ،ده فروشان برتر تجارت الکترونیک کار می کند و استراتژی های سئو را در سطح محلی و ملی انجام می دهد. ریچل دارای مدرک لیسانس در رو،مه نگاری پخش از دانشکده رو،مه نگاری و ارتباطات راه دور والتر در دانشگاه ایالتی آریزونا و MBA در بازاریابی است.