به‌روزرسانی نظرات Google آوریل 2023 منتشر می‌شود، برای پوشش نظرات درباره محصولات، خدمات و چیزها گسترش می‌یابد

پس از انتشار به‌روزرس، ماه مارس، Google اکنون به‌روزرس، نظرات آوریل 2023 را منتشر می‌کند. و شما آن را به درستی می‌خو،د… اکنون که سیستم «بررسی‌های مربوط به محصولات، خدمات و چیزها» را پوشش می‌دهد، «محصول» از نام حذف شده است.

به ،وان مثال، سایت‌هایی که در طول بررسی محصول به‌روزرس، شده‌اند و سپس با به‌روزرس، هسته گسترده بعدی از کار افتاده‌اند. به همین دلیل است که من همیشه فکر می‌کردم که PRU باید در الگوریتم رتبه‌بندی اصلی گوگل قرار گیرد. زم، که در گذشته در مورد این موضوع پرسیده شد، جان مو، از گوگل توضیح داد که قطعا این امکان وجود دارد.

جی جی




منبع: https://www.seroundtable.com/april-2023-reviews-update-35224.html

به روز رس، پایگاه داده Semrush در آوریل 2023

به ،وان مثال، گوگل مستندات مربوط به سیستم بررسی اکنون توضیح می دهد:

«سیستم بررسی برای ارزیابی مقالات، پست‌های وبلاگ، صفحات یا محتوای مستقل شخص اول مشابه که با هدف ارائه توصیه، ارائه نظر یا ارائه تحلیل نوشته شده‌اند، طراحی شده است. نظرات شخص ثالث، مانند نظرات ارسال شده توسط کاربران در بخش نظرات صفحه محصول یا خدمات را ارزیابی نمی کند.”

تأثیر سیستم بازبینی در حال گسترش
دیدن تأثیر آن در سایت‌هایی که حاوی نظراتی فراتر از بررسی محصول هستند، باید جالب باشد. آنها اکنون توسط سیستم بررسی گوگل ارزیابی می شوند و می توانند نوسانات قابل توجهی را مشاهده کنند. و برای سایت هایی با مقدار قابل توجهی از محتوای بررسی، تأثیر آن در سطح سایت احساس می شود. گوگل قبلاً این را توضیح داده است و ما آن را در تعدادی از سایت‌ها دیده‌ایم که به شدت بر بررسی محصولات تمرکز می‌کنند. و برای سایت‌هایی که فقط محتوای بازبینی دارند، سیستم محتوا را بیشتر بر اساس سطح صفحه ارزیابی می‌کند.

به محض اینکه تاثیر آن را مشاهده کردیم، اطلاعات بیشتری درباره این به‌روزرس، منتشر خواهیم کرد. گوش به زنگ باشید.

اگر در حال بررسی تغییرات دید بر اساس آ،ین گپ درباره به‌روزرس، الگوریتم در اوا، هفته گذشته هستید، به خاطر داشته باشید که @semrush به روز رس، پایگاه داده را انجام می دهد (که باعث تغییر در دید برای بسیاری از سایت ها می شود). مطمئن شوید که ابزارهای دیگر را برای تأیید بررسی کنید، مانند ahrefs و Sistrix pic.twitter.com/vlbvydao3A

– گلن گیب (@glenngabe) 10 آوریل 2023

آیا یک قدم به ورود به الگوریتم رتبه‌بندی اصلی گوگل نزدیک‌تر است؟
به‌روزرس، بررسی‌های محصول که تبدیل به به‌روزرس، بررسی‌ها می‌شود، می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که یک گام نزدیک‌تر به گنجاندن در الگوریتم رتبه‌بندی اصلی Google است. آنچه را که تماس می‌گیرم پوشش داده‌ام “سیستم های یادگیری ماشین دوئل” مدت‌هاست… که برخی از سایت‌ها با انتشار به‌روزرس،‌های مختلف الگوریتم‌های اصلی، افزایش می‌یابند و افت می‌کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، می تواند برای صاحبان سایت ها و سئوکاران بسیار گیج کننده باشد. به عبارت دیگر آیا سایت از کیفیت بالایی برخوردار است یا خیر؟

مرورها زبان ها و کشورها را به روز می کنند

به‌روزرس، بررسی‌های آوریل 2023 را منتشر کرد که اکنون بررسی‌های مربوط به محصولات، خدمات و چیزها را پوشش می‌دهد. درباره نحوه نوشتن نظرات با کیفیت بالا بیشتر بیاموزید:https://t.co/tdM0JhyyTG

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 12 آوریل 2023

از نظر نوسانات، ما معمولاً تأثیر به‌روزرس،‌هایی مانند این را ظرف 48 ساعت از شروع به‌روزرس، می‌بینیم، بنابراین مطمئن هستم که تا جمعه یا شنبه شاهد حرکت خواهیم بود. در حال حاضر، ابزارهای م،تورینگ algo بسیار بی صدا هستند، که با توجه به به روز رس، که دیروز در ظهر به وقت شرقی منتشر شد، منطقی است. منتظر پست های بعدی باشید که تاثیر جامعه سئو و صاحبان سایت بر اساس این به روز رس، را پوشش می دهد.

بنابراین، سیستم بررسی جدید چیزی بیش از بررسی محصول است. اسناد Google در مورد سیستم بررسی خود به‌روزرس، شده است تا تغییر از «بررسی محصول» به «بازبینی» را منع، کند.

گوگل همچنین توضیح داد که بررسی ها می توانند در مورد هر موضوعی باشند و می توانند بر روی یک چیز واحد، مقایسه ها یا لیست های رتبه بندی شده از توصیه ها متمرکز شوند. و در مورد زبان ها و مکان ها، سیستم بررسی برای تعدادی از زبان ها در سطح جه، اعمال می شود (که جدید نیست). به ،وان مثال، ،یسی، اسپ،ایی، آلم،، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی، و لهست،. بنابراین، اگر محتوای مروری به هر یک از آن زبان‌ها دارید، می‌تواند تحت تأثیر به‌روزرس، بررسی‌ها قرار بگیرد (صرف نظر از کشور).

به‌روزرس، نظرات آوریل 2023

در اینجا توییت من در مورد به روز رس، است، به دنبال آن یک اسکرین شات از نحوه نمایش آن در Semrush:

در اینجا جان توضیح می دهد که در آوریل 2021:

همچنین مهم است بد،د که Semrush اخیراً یک به روز رس، پایگاه داده را بر اساس اضافه ، ویژگی های ارتقاء جدید SERP خود پیاده سازی کرده است. فقط هنگام بررسی قابلیت مشاهده در Semrush این را در نظر داشته باشید. به ،وان مثال، تاریخ‌های افت یا افزایش را تماشا کنید و مطمئن شوید که از 13 آوریل یا بعد از آن (زم، که تغییرات واقعی نمایان بر اساس این به‌روزرس، ظاهر می‌شوند) شروع شده است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است