در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می د،م آورده شده است:
- نام: به روز رس، محتوای مفید گوگل
- تاریخ عرضه: عرضه آن در 25 آگوست آغاز شد
- عرضه: حدود دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود
- تکمیل شد: به روز رس، در 9 سپتامبر 2022، 15 روز بعد به پایان رسید.
- اه،: به محتوایی نگاه میکند که برای رتبهبندی خوب در جستجو نسبت به کمک به انسان ایجاد شده است
- فقط جستجو: این در حال حاضر فقط بر جستجوی Google تأثیر میگذارد، نه Google Discover یا سایر سطوح Google. اما گوگل ممکن است در آینده این را به Discover و موارد دیگر گسترش دهد.
- پنالتی: گوگل به جریمه اشاره ای نکرده است، اما به نظر می رسد این به روز رس، برای سایت هایی که تحت تاثیر آن قرار می گیرند، جریمه است
- در سطح سایت: این یک الگوریتم در سراسر سایت است، بنابراین کل سایت تحت تأثیر این به روز رس، قرار می گیرد
- به روز رس، اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رس، اصلی است، اینطور نیست.
- زبان ،یسی اما گسترش خواهد یافت: اکنون این فقط به محتوای ،یسی زبان در سطح جه، نگاه می کند، اما احتمالاً به سایر زبان ها نیز گسترش خواهد یافت.
- تأثیر: گوگل به من نمیگوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این بهروزرس، قرار گرفتهاند، اما Google به من گفت که «م،یدار» خواهد بود. همچنین، گوگل گفت که این موضوع برای مطالب آموزشی آنلاین، سرگرمی، ،ید و محتوای مرتبط با فناوری بیشتر احساس خواهد شد. با نگاهی به گذشته، به نظر نمیرسد که تأثیر گستردهای در سطح بهروزرس،های اصلی یا بهروزرس،های پاندا داشته باشد.
- بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می تو،د با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
- تازه می کند: Google امتیازها را به طور مداوم در اینجا به روز می کند، اما یک دوره زم، و یک دوره اعتبار وجود دارد و ممکن است چندین ماه طول بکشد تا از این به روز رس، بازیابی شود.
همه شما چه فکر می کنید؟
آیا سئوکار دیگری که تأثیر مشابهی در بازارهای غیر EN دیده است؟ pic.twitter.com/jVxDOlRXGz
– ناتالیا ویتسیک (@witczyk) 11 سپتامبر 2022
به علاوه، بسیار نادر است که یک روز قبل از اعلام بهروزرس، گوگل، تغییرات بزرگی در نتایج جستجو مشاهده شود. ا،ریت نوسانات معمولاً در چند تا چند روز اول اتفاق میافتد، نه در پایان عرضه دو هفتهای.
خوب، من می بینم که تعداد زیادی از مردم نوسانات و نوسانات را از جمعه گزارش می دهند و می گویند که سایت ها همه به زبان ،یسی نیستند. و همانطور که می د،م، این نسخه اولیه به روز رس، محتوای مفید گوگل فقط بر سایت هایی که به زبان ،یسی نوشته شده اند تأثیر می گذارد. بخش نظرات در اینجا افراد زیادی را نشان می دهد که می گویند متوجه تغییرات رتبه بندی شده اند اما سایت های آنها به زبان ،یسی نیست. من همچنین در شبکه های اجتماعی گفت،ای مشابهی را می بینم، فقط یکی را به اشتراک می گذارم، اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد:
آره. ما هنوز آنجا هستیم: https://t.co/gElfbRUpl2
— دنی سالیوان (@dannysullivan) 9 سپتامبر 2022
بنابراین صبح جمعه، فکر کردم شاید ما شروع به دیدن این بهروزرس، کردیم. اما الان زیاد مطمئن نیستم. چرا؟
ابتدا، اجازه دهید با حقایق سریع این بهروزرس، محتوای مفید Google شروع کنیم.
محتوای مفید Google بهروزرس، اطلاعات سریع
بعد از ظهر جمعه، گوگل خود را به روز کرد صفحه به روز رس، رتبه بندی در حوالی ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی می گویند که به روز رس، در حال انتشار است. دنی سالیوان از گوگل نیز توییت کرد که این کار انجام شده است:
بهروزرس، محتوای مفید Google حدود ساعت 2 بعدازظهر به وقت شرقی در 9 سپتامبر منتشر شد. آن روز صبح گزارش دادیم که متوجه نوسانات و نوسانات گسترده تری شدیم که احتمالاً مربوط به به روز رس، محتوای مفید بود. اما اکنون به این فکر میکنم که شاید آن یا بیشتر آن نوسانات با بهروزرس، محتوای مفید ارتباطی نداشته باشند؟
همچنین، آن روز صبح فکر کردیم که شاهد اولین نوسانات گسترده از این بهروزرس، محتوای مفید هستیم. پیش از این، تنها 20 درصد از سئوکاران گفتند که متوجه تغییرات رتبهبندی مربوط به بهروزرس، محتوای مفید شدهاند و من معتقدم درصد خوبی از آن 20 درصد گیج شدهاند و تغییراتی را که مشاهده میکنند به اشتباه نسبت میدهند – ی،ی بهروزرس، محتوای مفید نیست. . بهروزرس، محتوای مفید Google در اوایل از نظر آنچه سئوکاران و ابزارها انتخاب میکنند بسیار جزئی به نظر میرسید، علیرغم آنچه همه ما فکر میکردیم اتفاق بیفتد. حتی دنی سالیوان حتی خودش گفت که این تغییر بزرگی نبود، اما از نظر مسیری که گوگل با رتبهبندی محتوا میرود، بسیار بزرگ بود.
بحث انجمن در WebmasterWorld.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-helpful-content-update-finished-34070.htmlبه روز رس، محتوای مفید گوگل فقط به ،وان درخواست های ،یسی زبان اعلام شد، اما در داده های من می بینم که چندین سایت از لهستان در 8 سپتامبر تحت تأثیر قرار گرفته اند …
> تعداد کلیکها و بازدیدها 85 درصد کاهش یافته است (!)
> میانگین موقعیت بدون تغییر