چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طی دو هفته گذشته متوجه هر گونه تغییر رتبه و دید در جستجوی Google شدید، به خصوص اگر این تغییرات بزرگ بوده است، احتمالاً می تو،د آن را به این به روز رس، نسبت دهید. توصیه های Google را بخو،د، تغییرات لازم را اعمال کنید و امیدوار باشید در ماه های آینده بهبودی حاصل شود.
گوگل تنها چند روز قبل از راهاندازی بهروزرس، محتوای مفید را مورد بحث قرار داد، که به سختی زمان کافی برای رسیدگی به مشکلات احتمالی محتوای سایت بود. به طور کلی، SEO ها در مورد به روز رس، محتوای مفید بیش از حد نگران نبودند.
گوگل گفت این ت، مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسانتر یافتن محتوایی است که در جستجوی معتبر و مفید به نظر میرسد. این محتوایی را که برای موتورهای جستجو نوشته شده است، هدف قرار می دهد تا محتوایی که در ابتدا انسان است.
محتوایی که با هدف رتبهبندی در موتورهای جستجو نوشته شده است، که احتمالاً محتوای اول موتور جستجو نامیده میشود، موضوعی است که بیشتر و بیشتر در رسانههای اجتماعی و سایر حوزهها مطرح میشود. به طور خلاصه، جستجوگران از ورود به صفحات وب که به آنها کمکی نمی کند اما در جستجو رتبه خوبی دارند، ناامید می شوند، زیرا برای رتبه بندی خوب طراحی شده اند.
درباره نویسنده

بیشتر در مورد به روز رس، محتوای مفید. گوگل گفت: بهروزرس، محتوای مفید جدید بهطور خاص «محتوای را هدف قرار میدهد که به نظر میرسد در درجه اول برای رتبهبندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شدهاند تا کمک یا اطلاعرس، به مردم». هدف این بهروزرس، کمک به جستجوگران برای یافتن «محتوای با کیفیت بالا» است.
تأثیر. این بهروزرس، چندان گسترده نبود، اما گوگل آن را گفت به روز رس، بزرگی بود اما باعث ایجاد یک تکان بزرگ نشد. ما شاهد نوسانات گسترده نبودیم تا امروز صبحو نمی توان گفت که آیا این نوسانات مربوط به این به روز رس، بوده است یا خیر.
گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.
هدف این الگوریتم کاهش رتبه آن نوع از وب سایت ها در حالی که وب سایت های مفیدتری را که برای انسان ها طراحی شده اند، بالاتر از موتورهای جستجو تبلیغ می کند.
امیدواریم همه شما از این به روز رس، بهره برده باشید و اگر نه، امیدواریم به سرعت بهبود پیدا کنید.
Google تأیید کرده است که بهروزرس، محتوای مفید اکنون به پایان رسیده است. انتشار این بهروزرس، 15 روز طول کشید، از 25 آگوست 2022 شروع شد و در 9 سپتامبر 2022 به پایان رسید. Google ارسال شده امروز 9 سپتامبر به پایان رسید.
به طور خلاصه، آیا آن ،مت از محتوا را برای رتبه بندی در گوگل نوشتید یا آن را برای کمک به کاربران نوشتید؟
جدید در زمین موتورهای جستجو
توجه داشته باشید، اگر با این بهروزرس، مواجه شدید، بازیابی آن ممکن است چندین ماه طول بکشد، اگر همه چیز را درست انجام دهید و در طول زمان تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.
منبع: https://searchengineland.com/google-helpful-content-update-is-now-done-rolling-out-387832
به ،وان یادآوری، به روز رس، محتوای مفید گوگل یک سیگنال در سراسر سایت است. این وبسایتهایی را هدف قرار میدهد که محتوای نسبتاً رضایتبخش یا غیر مفیدی دارند، جایی که محتوا ابتدا برای موتورهای جستجو نوشته میشود.
اگر ضربه خوردید چه کار کنید. گوگل لیستی از سوالاتی را ارائه کرده است که می تو،د در مورد محتوای خود از خود بپرسید. همانطور که در اینجا پست کردیم، آن سوالات را بخو،د و به شیوه ای بی طرفانه، از خود بپرسید که آیا محتوای شما با این به روز رس، هماهنگ است یا خیر.