به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در ژوئیه ۲۰۲۲ در ۲ اوت به پایان رسید

بنابراین Google انتشار به‌روزرس، بررسی‌های محصول Google در جولای 2022 را در یک دوره شش روزه به‌صورت رکوردشکنی به پایان رساند. حتی گوگل را شوکه کرد زیرا گوگل در ابتدا 14 تا 21 روز را برای عرضه ،ن زد و گوگل حتی در کانال های اجتماعی خود چیزی در مورد به روز رس، در حال انجام شدن ذکر نکرد.

SERPmetrics:

دنی سالیوان گفت که آنها فقط صفحه را به روز می کنند:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

توصیه‌های به‌روزرس،‌شده از به‌روزرس، ماه مارس در اینجا آمده است: (1) آیا به‌روزرس،‌های بررسی محصول مربوط به فهرست‌های رتبه‌بندی و بررسی‌های مقایسه است؟ آره. به‌روزرس،‌های بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال می‌شود. را بهترین شیوه ها گوگل به اشتراک گذاشته شده نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاه‌تر فهرست‌های رتبه‌بندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایش‌هایی که با محصول انجام داده‌اید، می‌تواند راه‌های خوبی برای انجام این کار باشد.

به روز رس، تنها شش روز طول کشید، می تو،د ببینید که ابزارهای ردیابی به صورت مجموع، نوسان زیادی را در این 6 روز نشان ندادند:

Mozcast:

آیا از این عرضه و نوسان یا عدم آن شگفت زده شده اید؟

برای اندازه واقعی کلیک کنید

رتبه بندی وب پیشرفته:

در ابتدا عرضه 2-3 هفته ای بود اما ظاهراً زود به پایان رسید؟ یا مشکلات آنها بود؟ @JohnMu @dannysullivan @rustybrick pic.twitter.com/EeX066mujj

— بازاریابی دیجیتال Curmudgeon (@erik،erek) 4 آگوست 2022

در عوض، گوگل به سادگی و بی سر و صدا صفحه به روز رس، خود را به روز کرد تا بنویسد “عرضه در 2 آگوست 2022 کامل شد

اما خیلی از ما از جمله خودم را گیج کرد:

گوگل همچنین این نمودار را منتشر کرده است که نشان می دهد لیست های بررسی محصول نیز می تواند تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد:

گفتم این نمی تواند درست باشد… اما درست است. PRU ژوئیه به پایان رسیده است. و باز هم چندین مشکل بزرگ در این آپدیت وجود دارد. دیروز بخشی از آن را به اشتراک گذاشتم. بنابراین، مانند به‌روزرس، اصلی ماه می، آیا پس از انتشار رسمی به‌روزرس،، شاهد ،زش خواهیم بود؟ شاید… https://t.co/XDfVDO8Udn

– گلن گیب (@glenngabe) 4 آگوست 2022

ابزارهای ردیابی گوگل

(2) آیا توصیه ای برای بررسی هایی که “بهترین” محصولات را توصیه می کنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به ،وان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می د،د. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده من، است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیب، کننده را نیز شامل می شود.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

ظاهراً به‌روزرس، بررسی‌های محصول در ۲ اوت منتشر شد https://t.co/hcUOyGIOJV

— دکتر ماری هاینز🐧 (@Marie_Haynes) 4 آگوست 2022

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بحث انجمن در بحث انجمن در توییتر & WebmasterWorld & دنیای کلاه سیاه.




منبع: https://www.seroundtable.com/july-2022-google-،uct-reviews-update-finished-on-august-2nd-33869.html

بنابراین @googlesearchc زم، که در ابتدا در مورد آن توییت کردیم، گفت که پس از نتیجه گیری در صفحه به روز رس، پست می شود، همانطور که بود: https://t.co/gElfbRTRvu

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 4 آگوست 2022

سمروش و زم، که آن را تغییر می دهید فقط ،ید، همه چیز کمی داغ تر می شود.

در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می د،م آورده شده است:

  • نام: به‌روزرس، بررسی‌های محصول ژوئیه ۲۰۲۲ Google
  • راه اندازی شد: 27 ژوئیه 2022 حدود ساعت 1:30 بعد از ظهر به وقت شرقی
  • تمام شده: 2 آگوست 2022
  • اه،: به محتوای بررسی محصول نگاه می کند
  • پنالتی: این یک جریمه نیست، بلکه به «تحلیل روشنگر و تحقیق اصیل» کمک می‌کند.
  • به روز رس، اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رس، اصلی است، اینطور نیست.
  • زبان ،یسی اما گسترش خواهد یافت: در حال حاضر این فقط به محتوای ،یسی زبان نگاه می کند، اما احتمالاً به زبان های دیگر گسترش خواهد یافت، این یک راه اندازی جه، است. من تعجب کردم که هنوز فقط ،یسی است، اما همانطور که در زیر مستند کردیم، همینطور است.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرس، قرار گرفته‌اند.
  • کشف ،Google قبلاً گفته بود: این به‌روزرس، می‌تواند بر عملکرد شما در Google Discover تأثیر بگذارد.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می تو،د با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google به‌روزرس،‌های دوره‌ای را برای این الگوریتم انجام می‌دهد، اما ممکن است در آینده این به‌روزرس،‌ها را ارسال نکند. این ممکن است اولین رفرشی باشد که گوگل انجام داده است، این اولین رفرشی است که گوگل در مورد آن اطلاع رس، کرده است.

سئوی شناختی:

این یک به روز رس، عجیب و غریب بود ….

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

مشاوره به‌روزرس، بررسی محصول Google

الگورو:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سند رتبه‌بندی جستجوی Google می‌گوید به‌روزرس، بررسی‌های محصول جولای در تاریخ 8/2 تکمیل شد. چی؟؟؟ این نمی تواند درست باشد. در حال حاضر برخی از مشکلات بزرگ با به روز رس، IMO وجود دارد. سعی میکنم بیشتر بدانم… https://t.co/b8NuOkEXQb

– گلن گیب (@glenngabe) 4 آگوست 2022

این اولین بار توسط نیل مک کارتی در این توییت مشاهده شد:

در اینجا توصیه اصلی است اما گوگل این را در یک پست کرده است سند کمک جدید با توصیه های جدید از دسامبر، این شامل نکات جدید خاص ذکر شده در بالا نمی شود:

  • در صورت ،وم، دانش تخصصی در مورد محصولات را بیان کنید؟
  • با محتوای منحصربه‌فرد فراتر از آنچه توسط سازنده ارائه می‌شود، نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه از آن استفاده می‌شود؟
  • اندازه‌گیری‌های کمی را در مورد چگونگی اندازه‌گیری یک محصول در دسته‌های مختلف عملکرد ارائه دهید؟
  • توضیح دهید چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که کدام محصولات ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشند؟
  • در مورد مزایا و معایب یک محصول خاص، بر اساس تحقیقات در مورد آن بحث کنید؟
  • توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدل‌ها یا نسخه‌های قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه کند، مشکلات را برطرف کند، یا در غیر این صورت به کاربران در تصمیم‌گیری برای ،ید کمک کند؟
  • عوامل کلیدی تصمیم گیری برای دسته بندی محصول و عملکرد محصول در آن زمینه ها را شناسایی کنید؟ برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت، ایمنی و هندلینگ عوامل کلیدی تصمیم‌گیری و نرخ عملکرد در آن زمینه‌ها هستند.
  • انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید؟
  • برای پشتیب، از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را با محصول ارائه دهید.
  • پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان ،ید از تاجر انتخابی خود را بدهد.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

من در مورد هر جزئیات کوچکی از این به‌روزرس، بررسی‌های محصول نوشته‌ام، فقط برای اطلاعات بیشتر در این سایت جستجو کنید.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger:

SERPstat:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPwoo:

(3) اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش می دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ،یب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را می‌نویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبه‌بندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.

گوگل همچنین این چهار نکته را در مورد معیارهایی که گوگل برای بررسی محصول استفاده می کند فهرست کرده است:

  • شامل جزئیات مفید و مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول یا تفاوت آن محصول با نسخه های قبلی
  • از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می شود
  • شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبین را نشان می دهد.
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند

برخی از سئوکاران باهوش در روز جمعه، 29 ژوئیه، متوجه موفقیت‌های بزرگی در سایت‌های خاص شدند، اما به طور کلی، این به‌روزرس، نسبت به تمام به‌روزرس،‌های قبلی بررسی‌های محصول، پچ پچ بسیار کمتری از درون جامعه سئو داشت. سپس شاهد روشن شدن برخی ابزارها در 3 آگوست بودیم، اما واضح است که این به‌روزرس، نبود، زیرا به‌روزرس، بررسی‌های محصول یک روز قبل به پایان رسید.

بررسی‌های محصول Google اطلاعات سریع را به‌روزرس، می‌کند

فقط یک یادآوری، این به‌روزرس، بررسی‌های محصول ژوئیه 2022، چهارمین به‌روزرس، بررسی‌های محصول بود، سه نسخه قبلی به‌روزرس، بررسی‌های محصول آوریل 2021، به‌روزرس، بررسی‌های محصول دسامبر 2021 و به‌روزرس، بررسی‌های محصول مارس 2022 بود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است