به‌روزرسانی اصلی Google سپتامبر 2022 فعال است

برای اندازه واقعی کلیک کنید


برای اندازه واقعی کلیک کنید

تاکنون شاهد این هستیم که این به‌روزرس، اصلی در حال افزایش است و نوسانات گسترده زیادی ایجاد می‌کند. هم صحبت های اولیه در جامعه SEO این را نشان می دهد و هم ابزارهای ردیابی گوگل. برخی از آنها از زمان شروع به کار 20 تا 60 درصد کاهش ترافیک را نشان می دهند. هنوز خیلی زود است که مطمئن شویم، اما من می خواستم آنچه را که تاکنون دیده ایم به اشتراک بگذارم.

اطلاعات سریع به‌روزرس، هسته گسترده Google سپتامبر 2022

این به‌روزرس، پس از تکمیل به‌روزرس، محتوای مفید Google در روز جمعه، 9 سپتامبر به پایان رسید. تعجب کردم، به من گفتند که به دنبال به‌روزرس، محتوای مفید، پنجمین به‌روزرس، بررسی‌های محصول را دریافت می‌کنیم – اما همه چیز خوب است، در عوض یک به‌روزرس، اصلی دریافت کردیم.

می‌دانم که همه از به‌روزرس،‌های اصلی شکایت دارند، و Google تمایل دارد آنها را نادیده بگیرد. اما، اگر به افراد زمان نمی‌دهید تا روندهای به‌روزرس،‌های قبلی را تجزیه و تحلیل کنند، چگونه انتظار دارید که آنها بهبود یابند؟

– هنری فونل (@HenryFunnell) 12 سپتامبر 2022

در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می د،م آورده شده است:

  • نام: به‌روزرس، هسته گسترده Google سپتامبر 2022
  • راه اندازی شد: 12 سپتامبر 2022 حدود ساعت 11:25 شب به وقت شرقی
  • عرضه: حدود یک تا دو هفته طول می کشد تا عرضه شود
  • اه،: به همه انواع محتوا نگاه می کند
  • پنالتی: این یک جریمه نیست، صفحات وب عالی را تبلیغ می کند یا به آنها پاداش می دهد
  • جه،: این یک به‌روزرس، جه، است که بر همه مناطق، در همه زبان‌ها تأثیر می‌گذارد.
  • تأثیر: گوگل به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرس، قرار گرفته‌اند، اما تا کنون، به نظر می‌رسد این یک به‌روزرس، اصلی معمولی است که گسترده می‌شود و تأثیر آن سریع است.
  • کشف ،: به‌روزرس،‌های اصلی بر Google Discover و سایر ویژگی‌ها تأثیر می‌گذارند، همچنین برگزیده‌ها و موارد دیگر را نیز مشخص می‌کنند.
  • بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می‌تو،د با توصیه‌های به‌روزرس، اصلی Google بهتر عمل کنید.
  • تازه می کند: Google به‌روزرس،‌های دوره‌ای را برای این الگوریتم انجام می‌دهد، اما ممکن است در آینده این به‌روزرس،‌ها را ارسال نکند. شاید این همان چیزی باشد که در چند هفته گذشته دیدیم یا تمام آن به‌روزرس،‌های تأیید نشده گوگل.

رتبه بندی وب پیشرفته:

زمان مشخص خواهد کرد، اما به‌روزرس،‌های اصلی قابل توجه هستند و سئوکاران معمولاً تغییرات گسترده‌ای را با این به‌روزرس،‌ها مشاهده می‌کنند. به علاوه دنی سالیوان به نوعی اشاره کرد که ممکن است با به‌روزرس، هسته بعدی شاهد تغییراتی باشیم، همانطور که گلن گیب در زیر به ما یادآوری کرد. اما نه به این دلیل که به‌روزرس، محتوای مفید و به‌روزرس،‌های اصلی مرتبط هستند، اینطور نیست. بیشتر به این دلیل که نمرات در کنار هم ممکن است برای برخی از مقیاس‌ها بالا برود، اگر با هر دو سیستم رتبه‌بندی جداگانه مشکل داشته باشند…

الگورو:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger:

یه جورایی 😂 pic.twitter.com/d3mC8ivtrd

— محتوای dan 🤝 (@saintvienna) 13 سپتامبر 2022

سمروش:

گوگل باید امسال 5 آپدیت دیگر را به کار گیرد تا بتواند در سال 2021 خود را ش،ت دهد (10 به روز رس، اصلی) https://t.co/qCTzu9LTU1

– اندی ریش (@AndyBeard) 12 سپتامبر 2022

برای اندازه واقعی کلیک کنید

جستجوی Google شروع به انتشار دومین به‌روزرس، هسته گسترده سال، به‌روزرس، هسته گسترده سپتامبر 2022 کرده است. در 12 سپتامبر 2022 حدود ساعت 11:25 صبح به وقت شرقی شروع شد و ممکن است حدود دو هفته طول بکشد تا عرضه شود.

برخی از صحبت های اولیه در توییتر:

به ،وان یادآوری، به‌روزرس،‌های اصلی اکنون بر همه زبان‌ها تأثیر می‌گذارند و به‌روزرس،‌های جه، هستند:

نه به طور مستقیم. نکته این است که سیستم های رتبه بندی ما به طور کلی از سیگنال های مختلفی استفاده می کنند، همانطور که گفتیم: https://t.co/G6g7hvE7P2

برای اندازه واقعی کلیک کنید

من نمی دانم آنجا در گوگل چه خبر است، اما چیزی وجود دارد. بین یک PRU عجیب و غریب همه چیزهایی که با HCU بود و نبود و حالا به جای یک PRU دیگر یک به روز رس، اصلی است؟ چیزی پشت پرده در حال رخ دادن است https://t.co/T9dW2APe7U

— Mordy Oberstein 🇺🇦 (@MordyOberstein) 12 سپتامبر 2022

Accuranker:

سئوی شناختی:

در واقع فکم افتاد https://t.co/q0WtVM73Oq

– لیلی ری 😏 (@lilyraynyc) 12 سپتامبر 2022

حدود 20 درصد کاهش در ترافیک بر اساس آنچه من فکر می کنم امروز باید ببینیم. اگرچه پس از به‌روزرس، محتوای مفید حدود 20 درصد افزایش داشتیم، بنابراین به همان جایی که یک ماه پیش بودیم برگشتیم. 🫤

— جاناتون هیجک💡 (@jonat،nhyjek) 12 سپتامبر 2022

این توییتی است که این را اعلام می‌کند و به صفحه‌ای پیوند می‌خورد که می‌گوید «12 سپتامبر 2022 – به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 منتشر شد. تکمیل عرضه ممکن است 2 هفته طول بکشد».

در اینجا برخی از صحبت هایی است که من در اوایل می بینم WebmasterWorldهمانطور که گفتم خیلی سریع شروع شده است.

مشاهده افت شدید ترافیک، اما بدون تغییر در رتبه بندی در SERP

امروز افت بسیار زیاد… وای وای

25 تا 30 درصد افت 🙁

چند هفته طول می‌کشد تا عرضه شود و از آ،ین به‌روزرس،، که آ،ین به‌روزرس، اصلی می 2022 در 25 می 2022 بود، حدود چهار ماه می‌گذرد. ​​قبل از آن، به‌روزرس، اصلی نوامبر 2021 در تاریخ 17 نوامبر تا نوامبر بود. سی ام به‌روزرس،‌های اصلی قبلی قبل از به‌روزرس، نوامبر، جولای 2021 و سپس یک ماه قبل از آن با به‌روزرس، هسته ژوئن بود. مورد قبل از آن 6 ماه قبل از به‌روزرس، ژوئن بود، در 3 دسامبر 2020 به‌روزرس، اصلی دسامبر 2020 نامگذاری شد. قبل از آن 7 ماه فاصله بود که در 4 مه 2020، به روز رس، اصلی می 2020 بود. نسخه قبلی در 13 ژانویه 2020، به روز رس، اصلی ژانویه 2020 و قبل از آن در 24 سپتامبر 2019، به روز رس، هسته سپتامبر 2019 بود. اوه، قبل از آن در 3 ژوئن 2019، به‌روزرس، اصلی ژوئن 2019 بود و من می‌توانم ادامه دهم.

SEO Chatter در ماه می 2022 به روز رس، اصلی

محتوای مفید وزن دارد، بنابراین سایت‌های حاشیه ممکن است مشکلاتی را مشاهده نکنند. اما اگر آنها همچنین دارای مشکلات اصلی به روز رس، باشند، ،یب ممکن است مهم تر باشد. pic.twitter.com/tQZcsZQHkp

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 12 سپتامبر 2022

همه زبان ها / جه،

ترافیک من کاهش یافته است (تقریباً 20٪) اما من مرتب رتبه های خود را بررسی می کنم و تقریباً ی،ان هستند … شاید من رتبه بندی را از پرس و جوهای مجاور از دست می دهم و نه کلمات کلیدی هدفمندم.

– جان کنترراس (@johntristanbook) 12 سپتامبر 2022

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

ششمین آپدیت بزرگ سال

pic.twitter.com/6aI5l4TsDJ

— Tinus (@Tinusg) 13 سپتامبر 2022

برای اندازه واقعی کلیک کنید

اوه… داشتم فکر می کردم بعدا می شد. معمولا هر 6 ماه یکبار است. https://t.co/3fDLa122Ta

– جیانلوکا فیورلی (@ gfiorelli1) 12 سپتامبر 2022

باید عاشق این به‌روزرس،‌های تقریباً زنجیره‌ای که تجزیه و تحلیل را تسهیل می‌کنند، باشم https://t.co/RvGXQkrghm

– Aleyda Solis 🇺🇦 (@aleyda) 12 سپتامبر 2022

همه شما تا به حال به چه چیزی توجه کرده اید؟

SERPmetrics:

آره

— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 13 سپتامبر 2022

به‌روزرس،‌های هسته گسترده قبلی

بحث انجمن در توییتر و WebmasterWorld.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-september-2022-core-update-34078.html

امروز ما آپدیت اصلی سپتامبر 2022 را منتشر کردیم. وقتی عرضه کامل شد، صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را به روز می کنیم: https://t.co/sQ5COfdNcb

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 12 سپتامبر 2022

آیا این یک به روز رس، بزرگ خواهد بود

OMG، من امروز انتظار این را نداشتم. فکر می‌کردم به‌روزرس، بعدی بررسی‌های محصول بعدی باشد. در Google Land چه می گذرد؟ 🙂 توجه داشته باشید، مانند دیگران، ممکن است تا 2 هفته طول بکشد تا به طور کامل عرضه شود. https://t.co/JUPF9J65Lm

– گلن گیب (@glenngabe) 12 سپتامبر 2022

ابزارهای ردیابی در ماه می 2022 به‌روزرس، اصلی

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Mozcast:

ترافیک در تمام نقاط است، 50 درصد افزایش در صبح و 40 درصد کاهش در عصر. به نظر یک آپدیت بسیار بزرگ است

— استفان (@Stefan01301380) 12 سپتامبر 2022

SERPwoo:

متاسفم برای همه دوستانم که به نوشتن و مستندسازی اثرات به‌روزرس،‌های اصلی Google معروف هستند. آنها اخیراً چگونه کاری را انجام می دهند؟ گیش! https://t.co/bdlHoi0xTO

– سیندی کروم 📱 (@Suzzicks) 12 سپتامبر 2022

نه 😂😂😂

– ،ب و کار محکم (@S،yBusiness) 12 سپتامبر 2022

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است