تا کنون، دادههایی از چند ارائهدهنده داده در اختیار داریم، و به نظر میرسد که دادهها تقریباً با همه آنها موافق است. هر دو Semrush و RankRanger نشان میدهند که بهروزرس، هسته سپتامبر ۲۰۲۲ سریع منتشر شد، اما به اندازه بهروزرس، اصلی قبلی تأثیرگذار نبود، بهروزرس، هستهای می ۲۰۲۲ که ما گزارش دادیم سریع و قابل توجه بود.
اکنون که RankRanger متعلق به Similarweb است، آنها داده های Similarweb را دارند تا برندگان و بازندگان برتر را نیز نشان دهند:


چرا ما اهمیت می دهیم. اغلب سخت است که آنچه را که باید انجام دهید برای مع، ، هر ضربه الگوریتمی که سایت شما دیده است، جدا کنید. وقتی صحبت از بهروزرس،های اصلی گوگل میشود، انجام این کار حتی سختتر است. آنچه این داده ها و تجربه و توصیه های قبلی به ما نشان داده است این است که این به روز رس، های اصلی گسترده، گسترده هستند و بسیاری از مسائل کیفیت کلی را پوشش می دهند. داده های بالا صحت این موضوع را تقویت کرده است. بنابراین، اگر سایت شما توسط یک به روز رس، اصلی ضربه خورد، اغلب توصیه می شود از همه آن عقب نشینی کنید، دید وسیع تری از وب سایت خود داشته باشید و ببینید چه کاری می تو،د برای بهبود کلی سایت انجام دهید.
و اگر فقط به داده های “اوج” Semrush نگاه کنید، به روز رس، سپتامبر بسیار ضعیف تر از به روز رس، ماه مه به نظر می رسد:

میتو،د در تاریخچه بهروزرس،های الگوریتم Google در سرزمین موتورهای جستجو، پوشش ما را بیشتر بخو،د.
جامعه سئو. بهروزرس، اصلی سپتامبر 2022 قابل توجه بود، اما نه به اندازه بهروزرس، اصلی قبلی در می 2022. را پوشاندم واکنش جامعه در یک وبلاگ در اوایل میزگرد موتورهای جستجو پست کنید. این شامل برخی از چتهای اولیه، نمودارهای رتبهبندی و اشتراکگذاریهای اجتماعی از برخی سئوکاران است.
این نمودار میانگین تغییر موقعیت در جستجوی گوگل را بر اساس ماه نشان می دهد:

در 12 سپتامبر، گوگل دومین بهروزرس، الگوریتم هسته گسترده خود را در سال جاری منتشر کرد – بهروزرس، اصلی سپتامبر 2022. اکنون چند روزی به آپدیت می گذریم و گوگل تصمیم گرفته است تا قبل از کامل شدن به روزرس، الگوریتم دیگری را عرضه کند – به روزرس، بررسی های محصول در سپتامبر 2022.
با بهروزرس، اصلی سپتامبر 2022، Semrush متوجه افزایش نوسانات رتبه نسبت به نوسانات قبل از بهروزرس،، در مقایسه با بهروزرس، اصلی می 2022، 53 درصد کاهش یافت. برای زمینه، افزایش بهروزرس، هسته نوامبر 2021 در نوسانات رتبه 19 درصد شدیدتر از بهروزرس، هسته مه 2022 بود. به عبارت دیگر، می در حال حاضر به طور قابل توجهی ضعیف تر از به روز رس، قبل از آن بود و به روز رس، هسته سپتامبر 2022 به طور کلی ضعیف تر از آن بود.
در اینجا نموداری وجود دارد که تفاوت را بر اساس جایگاه نشان می دهد:

این نمودار مقایسه ای بین دو به روز رس، را نشان می دهد:

بنابراین ما احساس کردیم که در این زمان میتو،م به تأثیر بهروزرس، اصلی سپتامبر 2022 نگاه کنیم، زیرا بهروزرس، بررسیهای محصول سپتامبر 2022 اکنون در حال انتشار است. به ،وان یادآوری، بهروزرس، اصلی سپتامبر 2022 هنوز به طور رسمی منتشر نشده است.
ارائه دهندگان داده در به روز رس، اصلی سپتامبر 2022
سپس RankRanger در هر عمودی حفاری کرد تا نوسانات را به صورت تو رفتگی یا عمودی ببیند.

Mordy Oberstein، مشاور ارتباطات Semrush، به ما گفت: «این بهروزرس، در کل بسیار ضعیفتر از بهروزرس، ماه می بود که ضعیفتر از بهروزرس، نوامبر بود». او این نمودار را با مقایسه به روز رس، ها نشان داد:

Moz. Moz دادههای Mozcast خود را منتشر میکند که همچنین در روز بعد از اعلام، سیزدهم، یک جهش را نشان داد:

RankRanger. تیم RankRanger همچنین نتایج جستجوی Google را پس از عرضه بهروزرس، اصلی سپتامبر 2022 تجزیه و تحلیل کرد و میتو،د ببینید که ابزار آنها نیز چقدر سریع آن را انتخاب کرده است (همچنین میتو،د این را به صورت زنده در سایت مشاهده کنید. ابزار رتبه بندی ریسک ایند،). RankRanger گفت که بهروزرس، اصلی سپتامبر 2022 منجر به “سطوح بالایی از نوسانات” شد. می تو،د ببینید که آنها همچنین در 13 سپتامبر، یک روز پس از اعلام به روز رس،، متوجه افزایش ناگه، آن شدند.

SISTRIX. SISTRIX، یکی دیگر از ارائه دهندگان داده که تغییرات در نتایج جستجوی گوگل را ردیابی می کند، خود را فرستادند 20 برنده و بازنده برتر برای آپدیت اصلی سپتامبر 2022. اینها سایت های مستقر در ایالات متحده از مجموعه داده های Sistrix هستند.


اطلاعات بیشتر در مورد به روز رس، اصلی می 2022
دکتر پیت مایرز از Moz به ما گفت: «در چند روز اول نوسان نسبتاً بالایی وجود داشت، اما بسیار شبیه بهروزرس، محتوای مفید، اوج واضحی وجود نداشت و این نوسان در حال حاضر به سختی بالاتر از میانگین 30 روزه است.»
RankRanger متوجه نوسانات مشابهی بین بهروزرس،های سپتامبر و مه شد، اما گفت وقتی در 3، 5 و 10 موقعیت برتر جستجو میکنید، میبینید که بهروزرس، سپتامبر نوسان رتبهای ،ری کمتر از بهروزرس، می را نشان میدهد.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.