قبلاً، این ویژگی بر تبلیغات نمایش داده شده در YouTube و Display تأثیر می گذاشت. اکنون، به تبلیغات نشان داده شده در جستجو و کشف گسترش می یابد.


ویژگی ها و کنترل های جدید کنترلهای جدید My Ad Center به شما امکان میدهد تبلیغات حساس را مسدود کنید و درباره اطلاعاتی که برای شخصیسازی تجربه تبلیغاتی خود استفاده میشود بیشتر بد،د.

«مرکز تبلیغات من» Google امروز در سطح جه، برای کاربران عرضه میشود تا کنترل انواع تبلیغاتی را که در سرتاسر Google در جستجو، YouTube و Discover مشاهده میکنند، فراهم کند.
صفحات آگهی دهنده گوگل برای شفافیت بیشتر مردم، افشای تبلیغات را با صفحات آگهیدهنده جدید افزایش میدهد. کاربران میتوانند در پانل My Ad Center جدید به این افشاگریها دسترسی داشته باشند و تبلیغاتی را که یک تبلیغکننده تأیید شده خاص در 30 روز گذشته اجرا کرده است، ببینند.
چگونه کار می کند. در My Ad Center، کاربران می توانند روی منوی سه نقطه در کنار نوع تبلیغی که می خواهند کمتر آن را ببینند ضربه بزنند. آنها همچنین میتوانند با توجه به نمونههای ارائهشده توسط Google، آگهیهایی را در مورد چیزهایی که برایشان مهم است، مانند تخفیف کفشهای کت، یا هدایای تعطیلات برای عزیزان ببینند.
درباره نویسنده

علاوه بر این، ویژگیهای جدید میتواند برای تبلیغکنندگان نیز مفید باشد، زیرا کاربر، که از My Ad Center استفاده میکنند به تبلیغات و مارکهایی که بیشتر به آنها علاقه دارند دسترسی خواهند داشت.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/new-updates-to-googles-my-ad-center-give-users-more-expanded-controls-388805
کنترلهای بیشتر برای فعالیتهایی که برای شخصیسازی تبلیغات استفاده میشوند. My Ad Center کنترلهای حریم خصوصی Google را گسترش میدهد تا به کاربران امکان کنترل مستقیمتر روی منابع داده – بهویژه Web & App Activity و YouTube History – برای شخصیسازی تبلیغات شما در جستجوی Google، YouTube و Discover را بدهد.
کاربران همچنین می توانند شخصی سازی تبلیغات را به طور کامل خاموش کنند. ،، که ترجیح میدهند تبلیغات شخصیسازیشده را نبینند، همچنان به آنها تبلیغات ارائه میشود، اما گوگل میگوید این تبلیغات ممکن است کمتر مرتبط یا مفید باشند.

گسترش کنترل کاربر برای دسته های حساس. در مرکز تبلیغات من، کاربران این امکان را دارند که تبلیغات کمتری را در پنج دسته حساس ببینند:
- الکل.
- دوستیابی.
- قمار.
- بارداری و فرزندپروری.
- کاهش وزن.
جدید در زمین موتورهای جستجو