به‌روزرسانی‌های Google دستورالعمل‌های محتوا را برای اطلاعات شخصی و تعامل جعلی مرور می‌کند

قبلاً مطلق بود: “ما محتوای حاوی اطلاعات خصوصی یا محرمانه مانند… را مجاز نمی‌د،م.”

من این تغییرات را از طریق:

اکنون این به شکلی بزرگ گسترش یافته است، اکنون می‌خواند:

مطمئن نیستم که آیا این جدید است (@rustybrick?)، اما این دلیل برای گزارش یک بررسی ممکن است بر اساس این شفاف سازی جدید باشد. pic.twitter.com/BVZWUSnZMi

— امی تومان ❄️🎄❄️ (@BubblesUp) 2 مارس 2023

همچنین امی تومان به این نکته اشاره می کند:

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-review-guidelines-personal-information-fake-engagement-35002.html

Google خط‌مشی محتوای مشارکت‌شده توسط کاربر Google Maps را در مورد محتوای ممنوعه و محدود به‌روزرس، کرده است. به طور خاص، گوگل تعریف اطلاعات شخصی را در بخش گفتمان مدنی و تعامل جعلی را در بخش محتوای فریبنده به روز کرد.

Google Paper Shred

در بخش تعامل جعلی، گوگل این نقطه جدید را اضافه کرد. محتوایی که با استفاده از شبیه‌ساز یا سایر سرویس‌های دستکاری دستگاه، سیستم عامل تغییر یافته یا روش‌های دیگر برای تقلید از تعامل واقعی، دستکاری داده‌ها یا نتایج حسگر، یا در غیر این صورت خنثی ، یا سردرگمی عملکردهای عادی پست شده است.»

1/5

— استفان سومبوراک (@StefanSomborac) 2 مارس 2023

گوگل برخی از موارد اضافه شده به نقشه های گوگل خود را اعمال کرد که خط مشی محتوا را تحت اطلاعات شخصی و تعامل جعلی محدود کرد. pic.twitter.com/efD4mI1v52

— کولان نیلسن (@ColanNielsen) 2 مارس 2023

بخش اطلاعات شخصی در ابتدا اینگونه بود: “ما به محتوایی که حاوی اطلاعات خصوصی یا محرمانه مانند جزئیات کارت اعتباری، سوابق پزشکی یا مدارک شناسایی صادر شده توسط ،ت – خواه متعلق به شما یا شخص دیگری باشد، اجازه نمی دهیم.”

همچنین نام کامل یک فرد را در صورتی که بخشی از نهاد تجاری شناخته شده یا تبلیغ شده باشد یا اگر یک ،ب و کار حرفه ای در معرض دید عموم به نام خود باشد، مجاز می کنیم.

تعریف جدید به رضایت بستگی دارد: “اطلاعات شخصی را بدون رضایت توزیع یا پست نکنید.”

در اینجا یک لینک به این سند.

اگر فکر می‌کنید اطلاعات شخصی شما بدون رضایت شما پست شده است، لطفاً این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا بررسی را پرچم‌گذاری کنید.

نامزدی ساختگی

گوگل در تعریف خود از “اطلاعات شخصی” تجدید نظر کرد.

این چیزی است که تغییر کرده است:

اطلاعات شخصی

اطلاعات شخصی را بدون رضایت توزیع یا ارسال نکنید. اطلاعات شخصی به ،وان اطلاعاتی تعریف می شود که برای یک فرد زنده قابل شناسایی اعمال می شود و افشای آن می تواند در صورت به خطر افتادن یا سوء استفاده از آن منجر به خطر آسیب شود. این شامل:

  • محتوایی که حاوی اطلاعات شخصی دیگری است که بدون رضایت آنها پست شده است، مانند: نام کامل/نام خانوادگی، چهره او در یک ع، یا ویدیو، یا سایر اطلاعاتی که گزارش شده است که بدون رضایت پست شده است.
  • اطلاعات قابل شناسایی شخصی و سایر اطلاعات شخصی در مورد خود یا دیگران از جمله اطلاعات مالی، اطلاعات پزشکی یا اطلاعات شناسایی شخصی.

ما به بازرگانان اجازه می‌دهیم اطلاعات تماس مربوط به ،ب‌وکارشان از جمله تلفن، ایمیل یا دسته‌های رسانه‌های اجتماعی را پست کنند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است