مهم است که این را تشخیص دهید، زیرا بر نحوه طراحی ج، محوری خود برای QA دقیق تأثیر می گذارد.
دادههای PivotTable را میتوان به راحتی با استفاده از ویژگی تازهسازی بهروزرس، و بهروزرس، کرد (تصویر زیر را ببینید). به این فکر کنید که چگونه میتو،د گزارش خود را برای بلندمدت طراحی کنید تا تنها کاری که باید انجام دهید این است که دادههای پشتیبان را بهروزرس، کنید تا یک نمای به روز از عملکرد ایجاد کنید.
باز هم، بیشتر از هر چیز یک نکته سبک است. با این حال، این ج، محوری را به گونه ای قالب بندی می کند که برای کپی/پیست ، در ویرایشگر من، تر باشد.

ایجاد این معیارها در ج، محوری به طرز شگفت آوری آسان است.
من فقط چند دیدگاه متفاوت را که دوست دارم برجسته می کنم. من شما را به تلاش برای استفاده از ج، محوری در QA ورق انبوه بعدی خود دعوت میکنم و به مثالهایی که در اینجا آوردهام محدود نشوید.
گزینه اول مشابه نحوه ارزیابی تعداد کلمات کلیدی در هر گروه تبلیغاتی است. تنها کاری که انجام دادم این بود که کلمات کلیدی را از ج، محوری حذف کردم و صفحه فرود را در زیر گروه های تبلیغاتی در ردیف اضافه کردم. این یک نمای ایجاد می کند که مقایسه آن با ج، خلاصه ما بسیار آسان است.
علاوه بر این، من شما را تشویق می کنم که خود را به کاربردهای ج، محوری که در اینجا توضیح داده شده محدود نکنید. همانطور که در مثال Bulk Sheet QA نشان داده شده است، راه های متعددی برای رسیدن به یک ،وجی وجود دارد.
PivotTables ابزارهای فوقالعاده قدرتمندی هستند که میتو،د از آنها استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که هم دید 30000 فوتی از عملکرد دارید و هم جابجاییهای دقیقتر که تسلط شما را بر قیف نشان میدهد.
تصویر زیر تفاوتهای قالبهای ج، محوری را با تنظیمات فیلد مربوطه در زیر نشان میدهد.
در اینجا، میتو،د فیلدهای سفارشی را نامگذاری و ایجاد کنید که با هر تغییری که در فیلترها/محتوای ج، محوری ایجاد میکنید، بهطور خودکار بهروزرس، میشوند.
با انتخاب هایلایت شده در نمای زیر، می تو،د ج، محوری را کمتر عمودی کنید.
وقتی منبع داده را تغییر میدهید، دوباره تعریف میکنید که چه ردیفها/ستونهایی باید در دادههای ج، محوری گنجانده شوند.
صادقانه بگویم، من حتی مجموعه دادههایی را با معیارهایی مانند CTR، CPC یا CVR صادر نمیکنم، زیرا من طرفدار ایجاد این فیلدها به ،وان فیلدهای سفارشی در ج، محوری هستم تا اطمینان حاصل کنم که این معیارها به طور دقیق منع، میشوند.
آ،ین اما نه کم اهمیت، به اشتراک گذاری تعداد انگشت شماری از میانبرها که سرعت من را هنگام دستکاری جداول محوری بهبود بخشیده است.
یک نظر سریع در مورد تفاوت بین Refre،ng a Pivot Table و Changing the Data Source. اگر روی Refresh کلیک کنید، دادهها را در منبع داده تعریف شده اولیه بهروزرس، میکند.
برای نشان دادن تفاوت، من میانگین CTR های پلتفرم را در مجموعه داده خود در تصویر زیر قرار داده ام. سپس می تو،د ببینید که چگونه به منوی فیلدهای مح،ه شده می رسم و چگونه فیلد مح،ه شده را ایجاد می کنم.
مشابه عملکردهایی که قبلاً توضیح دادم، قبل از اینکه مزایای کارایی این تکنیک ها را ببینید، تمرین و زمان می برد. با این حال، اکنون وقت بگذارید و می توانم به شما اطمینان دهم که نتیجه آن را خواهید دید.
یکی از این رویکردهایی که من به ویژه طرفدار آن هستم، استفاده از جداول محوری برای ورق های حجیم QA است.
هنگامی که ج، محوری خود را ایجاد کردید، به منوی تجزیه و تحلیل ج، محوری بروید، به فیلدها، آیتم ها و مجموعه ها و در نهایت فیلد مح،ه شده بروید.
من به طور کلی یک ج، در اولین ورق کتاب کار خود می سازم، مانند ج،ی که در زیر می بینید. به خاطر این مثال، دو چیز وجود دارد که می خواهم برجسته کنم.
- اول اینکه دقیقاً 5 کلمه کلیدی در هر گروه تبلیغاتی وجود دارد.
- ث،اً، گروه تبلیغات شماره 1 در تمام کمپینها با Page=A به URL نهایی هدایت میشود، گروه آگهی شماره 2 به صفحه=B و گروه آگهی شماره 3 به صفحه=C کلیک میکند.
در اسکرین شات، متوجه خواهید شد که من نوار فرمول را اضافه کردم، که حاوی فرمولی برای نحوه شمارش مقادیر متمایز در یک مجموعه داده است.
اگرچه بهطور پیشفرض روی بر،ب «Sum of» قرار دارد، اما در تصویر میتو،د ببینید که یک Sum نیست. من معمولاً زم، که ایجاد فیلدهای مح،ه شده خود را به پایان رساندم فقط “مجموع” را پیدا و جایگزین می کنم تا از هرگونه سردرگمی جلوگیری کنم.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.