برچسب Google Ads اکنون یک برچسب با متن سیاه و سفید برجسته است

چرا تغییر. گوگل گفت که این کار برای کمک به درک اطلاعاتی است که می بینید و اطمینان حاصل می کند که تبلیغات به وضوح بر،ب گذاری شده اند. شرکت جستجو گفت که یک بر،ب تبلیغاتی برجسته تر باید این کار را انجام دهد.

بر،ب تبلیغاتی جدید با ،وان “Sponsored” اکنون در خط خود در گوشه سمت چپ بالای تبلیغات جستجوی Google نشان داده شده است.

بر،ب آگهی متمایزتر ممکن است منجر به تغییراتی در نرخ کلیک بر روی تبلیغات شما شود، بنابراین توجه داشته باشید و پیگیری کنید که آیا کلیک ها در یک دوره زم، بالا یا پایین می روند.


چه چیزی شبیه است. در اینجا یک اسکرین شات از بر،ب تبلیغات متنی جدید سیاه و سفید «Sponsored» برای Google Ads آمده است:

چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل گفت: «این بر،ب جدید و موقعیت برجسته آن همچنان با استانداردهای بالای ما برای متمایز شدن از نتایج جستجو مطابقت دارد و بر تلاش‌های موجود ما برای شفاف ، اطلاعات مربوط به محتوای پولی استوار است.»

توجه داشته باشید، ما نیز آزمایش گوگل را مشاهده کرد بر،ب Sponsored ماه ها پیش.

برخی از تاریخچه بر،ب تبلیغات. ما تاریخچه بصری بر،ب‌های تبلیغات Google را به‌روزرس، خواهیم کرد، اما برای تجدید سریع، Google روش جدیدی را برای بر،ب‌گذاری تبلیغات متنی در نتایج جستجوی تلفن همراه در ماه می 2019 ارائه کرد. در ژانویه 2020، Google این بر،ب‌گذاری تبلیغات و فاوی، را گسترش داد. روی دسکتاپ قرار گرفت و به سرعت با واکنش شدیدی به دلیل محو شدن بیشتر تبلیغات و فهرست‌های ارگ،ک مواجه شد، چیزی که گوگل با تغییر به موبایل ندیده بود. این شرکت تقریباً بلافاصله عقب نشینی کرد و شروع به آزمایش با چندین نوع درمان روی دسکتاپ کرد.

در سال 2007، گوگل پس‌زمینه سایه‌دار طول،‌مدت را که بخش تبلیغات صفحه را نشان می‌داد از آبی به زرد تغییر داد. در سال 2008، پس از آن برای مدت کوتاهی پس‌زمینه سبز را امتحان کرد و سپس به رنگ زرد بازگشت. گوگل ادامه داد تغییرات تست رنگ های پس زمینه شامل آبی روشن و بنفش روشن. در سال 2010، بنفش رسما جایگزین رنگ زرد شد، اما تنها حدود یک سال دوام آورد تا اینکه رنگ زرد در سال 2011 ظاهر شد. در سال 2013، گوگل رنگ زرد را به رنگ کم‌تر تغییر داد، که دوران سایه‌زنی پس‌زمینه را به پایان می‌رساند.

درباره نویسنده

در پایان سال 2013، گوگل سایه پس زمینه را حذف کرد و شروع به آزمایش یک بر،ب تبلیغاتی زرد در کنار هر تبلیغ متنی کرد. بر،ب زرد رنگ “تبلیغ” در سال 2014 در ابعادی بسیار کوچکتر از اولین بار در آزمایش اولیه ظاهر شد. در سال 2016، یک بر،ب سبز جدید برای اولین بار با رنگ یک ،صر در تبلیغات و لیست های ارگ،ک مطابقت داشت: URL نمایش. یک سال بعد، گوگل رنگ سبز را حفظ کرد، اما روش‌ها را مع، کرد به طوری که فونت سبز با حاشیه سبز نازک روی پس‌زمینه سفید بود. به‌روزرس، سال گذشته برای بر،ب سیاه مرز را کاملاً از بین برده است، علاوه بر این، URL نمایشگر اکنون سیاه است تا با بر،ب «تبلیغ» مطابقت داشته باشد.

گوگل در حال راه اندازی یک بر،ب تبلیغاتی جستجوی جدید است و بر،ب سیاه و سفید “تبلیغ” را با بر،ب سیاه و سفید جدید “Sponsored” جایگزین می کند. این در ارتباط با نام‌های سایت جدید و فاوی،‌های بزرگ‌تر در نتایج جستجوی تلفن همراه، Google در حال اجراست. اعلام کرد.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-ads-label-is-now-a-bold-black-text-sponsored-label-388715

جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است