بنابراین هنگامی که نظرات خود را مینویسید، ممکن است ع،ی را برای مک، که در حال بررسی آن هستید رها کنید. و شاید به نوعی مشتریان را تشویق به انجام همین کار کنید؟
در اینجا بر اساس حجم نمونه کوچک او، اما یک مطالعه موردی خوب، چقدر طول، تر است:
می تو،د کل مطالعه را بخو،د اینجا.
جوی اضافه کرد، “همچنین، اگر نظر منفی دریافت کردید، با برخی از مشتریان قدیمی که در گذشته نظر مثبتی از خود به جای گذاشته بودند، تماس بگیرید و از آنها بخواهید که ع،ی را به بررسی خود اضافه کنند. از آزمایش ما، این بررسی را به ده مورد برتر می برد. و همچنین ترتیب بررسی ها را به طور قابل توجهی تغییر می دهد، از جمله پایین آوردن نظرات منفی یا حتی خارج شدن از ده برتر.
یک مطالعه کوچک دیگر نشان میدهد که بررسیهای دارای ع،هایی با آنها در فهرست محلی Google برای یک ،بوکار بسیار طول،تر از نظرات بدون ع، است. این بود مطالعه دیگری توسط جوی هاوکینز و شرکت او انجام شد، جایی که جوی نوشت: “شما قطعا می خواهید مشتریان را تشویق کنید تا ع، هایی را به نظرات خود اضافه کنند. این به نظرات کمک می کند تا روزهای بیشتری در صدر فهرست شما باقی بمانند.”
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/p،to-reviews-google-local-study-34673.html