با این حال، سازگاری با این تغییرات ساده نیست، زیرا هر نسل نیازها، ارزش ها و انتظارات منحصر به فردی دارد که برندها باید در هنگام توسعه استراتژی های بازاریابی در نظر بگیرند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
با این حال، سازگاری با این تغییرات ساده نیست، زیرا هر نسل نیازها، ارزش ها و انتظارات منحصر به فردی دارد که برندها باید در هنگام توسعه استراتژی های بازاریابی در نظر بگیرند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
ثبت نام و شرکت کنید “چهره در حال تغییر بازاریابی: ارتباط با Gen X، Millennials و Gen Z” ارائه شده توسط زتا گلوبال.
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
منبع: https://searchengineland.com/create-tailored-customer-experiences-for-each-generation-417660
هنر جذب و فروش به مشتریان در حال دگرگونی سریع و بیسابقهای است. برای اینکه برندها مرتبط و رقابتی بمانند، باید با پیشرفتهای تکنولوژیکی و رفتار مصرفکننده در حال تکامل همگام باشند.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
به کارشناسان بازاریابی زتا گلوبال بپیوندید زیرا آنها تحقیقات و بینش گسترده ای را در مورد جدیدترین روندهای مصرف کننده نشان می دهند.