برای نتایج قابل توجه سئو، به تار عنکبوتی فکر کنید، نه قیف


با دسترسی به داده‌های بیشتر از همیشه – و فناوری برای تفسیر این داده‌ها برای بازاریاب، که به دنبال نوشتن محتوای من، برای هدایت ترافیک ارگ،ک هستند – اکنون می‌د،م که چارچوب بهتری که بازاریابان می‌توانند از آن استفاده کنند، تار ،کبوت است.

برای پوشش وبینار زنده به کارشناسان سئو سایت DemandJump بپیوندید:

  • چرا ، در بالای ا،ر قیف ها منجر به نتایج بد ترافیک ارگ،ک می شود.
  • آنچه بازاریابان و محققان پیشرو در صنعت مانند گارتنر در مورد سفر ،یدار مدرن می گویند.
  • چگونه تفکر خود را در مورد استراتژی محتوای ارگ،ک خود تغییر دهید تا نوعی محتوای ستونی شبکه ای ایجاد کنید که تجربه کاربری مثبت و رتبه بندی سریع صفحه اول را ایجاد کند.

ثبت نام امروز برای “برای نتایج قابل توجه سئو، به تار ،کبوتی فکر کنید، نه قیف،” ارائه شده توسط DemandJump.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-think-spiderwebs-not-funnels-for-remarkable-seo-results-392059

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است