برای دریافت نتایج مرتبط تر، مارک های مورد علاقه خود را ذخیره کنید

هنگامی که جستجوهای مربوط به ،ید را جستجو می‌کنید، ممکن است کادری را مشاهده کنید که روی آن نوشته شده است: «مارک‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا نتایج مرتبط‌تری دریافت کنید» و سپس Google چرخ فلکی از نشان‌های برند را برای بررسی به شما می‌دهد.

Google Woman ،ید

بریتنی مو، روز گذشته متوجه این موضوع شد و یک اسکرین شات در آن پست کرد توییتر و من توانستم برای یک پرس و جو مشابه تکرار کنم. در اینجا تصاویری از این ویژگی در حالت عادی و تاریک مشاهده می شود:

سپتامبر گذشته در رویداد Search On، Google اعلام کرد یک ،ید شخصی‌سازی‌شده جدید بر اساس عادت‌های ،ید قبلی شما با قابلیت تعیین مارک‌هایی که می‌خواهید، نتیجه می‌دهد. ظاهراً این ویژگی بعداً در سال 2022 راه اندازی شد، اما فکر می کنم این اولین بار است که آن را در طبیعت می بینم.

گوگل مارک های مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا نتایج مرتبط بیشتری ،ب کنید

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-save-your-favorite-،nds-35058.html

باز هم، این جدید نیست، سال گذشته اعلام شد، اما من تا به حال آن را در طبیعت ندیده ام – نه اینکه من اغلب به دنبال مارک یا لباس هستم.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است