هنگامی که جستجوهای مربوط به ،ید را جستجو میکنید، ممکن است کادری را مشاهده کنید که روی آن نوشته شده است: «مارکهای مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا نتایج مرتبطتری دریافت کنید» و سپس Google چرخ فلکی از نشانهای برند را برای بررسی به شما میدهد.
بریتنی مو، روز گذشته متوجه این موضوع شد و یک اسکرین شات در آن پست کرد توییتر و من توانستم برای یک پرس و جو مشابه تکرار کنم. در اینجا تصاویری از این ویژگی در حالت عادی و تاریک مشاهده می شود:
سپتامبر گذشته در رویداد Search On، Google اعلام کرد یک ،ید شخصیسازیشده جدید بر اساس عادتهای ،ید قبلی شما با قابلیت تعیین مارکهایی که میخواهید، نتیجه میدهد. ظاهراً این ویژگی بعداً در سال 2022 راه اندازی شد، اما فکر می کنم این اولین بار است که آن را در طبیعت می بینم.
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-save-your-favorite-،nds-35058.html
باز هم، این جدید نیست، سال گذشته اعلام شد، اما من تا به حال آن را در طبیعت ندیده ام – نه اینکه من اغلب به دنبال مارک یا لباس هستم.