بدترین توصیه سئوی که امسال شنیدم (و در عوض چه کاری باید انجام دهید)

به ،وان مثال، هیچ ، نمی خواهد یک رساله 2000 کلمه ای در مورد قلب کنگر بخواند. به این ترتیب، درک اینکه مخاطب شما به دنبال چه چیزی است و چه چیزی «مفید» در نظر گرفته می‌شود، همچنان می‌تواند برای صاحب سایت معمولی گیج‌کننده باشد.

خط پایین

هیچ چیز بیشتر از بازدید از یک سایت و دیدن هر تصویری که به ،وان “کلمه کلیدی – کلمه کلیدی – کلمه کلیدی” خوانده می شود، کاربران کم بینا را آزار نمی دهد.

آه، سمروش، تو هرگز ناامید نمی شوی!

همچنین بوده است به خوبی مستند شده توسط جان مو، گوگل که محتوای کم کیفیت در یک ،مت از سایت می تواند بر رتبه بندی جستجوی کل سایت تأثیر منفی بگذارد.

خط پایین

خوشبختانه، وبلاگ نویس، که از طریق سایت خود برگشتند و شروع به بهینه سازی ،اوین خود ،د، تا به روز رس، اصلی می 2020 یا خیلی دیرتر، زم، که گوگل به روز رس، اعلام شده بعدی خود را در دسامبر انجام داد، به بازیابی دست یافتند.

خط پایین

مگر اینکه یک اقدام دستی داشته باشید، یا بد،د که خودتان لینک های بدی ایجاد کرده اید، یک فایل Disavow یک اتلاف وقت کامل برای صاحبان سایت معمولی است.

ماراتن سئوی خود را با تسلیم شدن به توصیه های ضعیفی که در یک دوره آموزشی، پاد،ت یا استادی که تلاش می کند آ،ین ابزار خود را به شما بفروشد، از مسیر خارج نکنید.

به ،وان مثال، همین چند سال پیش، یک پست دستور پخت معمولی که سعی می‌کرد برای «پای ، موز» رتبه‌بندی شود، ممکن است به این شکل باشد:

Semrush لینک های تصادفی را سمی تشخیص می دهد و سپس به کاربر توصیه می کند که یک فایل Disavow ارسال کند. مشکل این توصیه غیرضروری و کاملاً خودسرانه است.

شنیده اید که سئو یک ماراتن است، نه یک سرعت. مانند هر ماراتن، همه چیز در مورد تمرین و آمادگی است.

اگر می‌تو،د محتوای موجود را به‌روزرس، و بهبود ببخشید، این کار را انجام دهید!

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


بدترین توصیه سئو شماره 3: “من باید کلمه کلیدی تمرکز خود را در ،وان هر صفحه قرار دهم.”

میم ،اوین پر شده با کلمه کلیدی

متن جایگزین قبل از هر چیز برای توصیف تصویر برای ،ی که نمی تواند آن را ببیند وجود دارد. تمرکز روی ،، است که با صفحه‌خوان‌هایی به سایت دسترسی پیدا می‌کنند و نمی‌توانند تصویر را ببینند و به همین دلیل، باید تصاویر را برای اه، توصیفی برایشان خوانده شود.

به این ترتیب، درک اینکه چه توصیه‌ای ارزشمند است و کدام یک کامل و بی‌م،ی است، هرگز مهمتر از این نبوده است.

به روز رس، یا بازنویسی محتوا باید دارای یک هدف روشن و درک اینکه چرا صفحه شما در وهله اول رتبه بندی نمی شود.

رایج ترین شکایتی که از مشتریان حسابرسی و وبلاگ نویسان دریافت می کنم، ناتو، در “دانستن از توصیه های SEO برای دنبال ، است.”

کیسی مارکی صاحب مشاوره اینترنتی است رسانه وایز. او بیش از دو دهه است که یک سئوکار است، از سال 2015 به طور انحصاری با وبلاگ نویسان غذا و سبک زندگی کار می کند. در طول این مدت او با هزاران وبلاگ نویس در همه جاهایی که می توان تصور کرد کار کرده است. او پیاده روی طول، تا یخچال و پشت را دوست دارد و معتقد است بیکن و ذرت آب نبات غذاهای لذیذی هستند.


منبع: https://searchengineland.com/worst-seo-advice-i-heard-this-year-and-what-you-s،uld-do-instead-387204

در این مطالعه، وبلاگ‌های مواد غذایی شاهد کاهش 60 درصدی ترافیک مستقیم موتور جستجوی Google به دستور العمل‌ها و پست‌هایی بودند که در بهینه‌سازی بیش از حد کلمات کلیدی سرفصل بودند.

من هنوز نتوانسته ام برای یک مشتری با Semrush یک ،یدن انجام دهم و ابزار را به یک “خطر بزرگ، ویل رابینسون!” خطر!» هشدار هنگام بررسی نمایه پیوند

متأسفانه، به دنبال به‌روزرس،‌های Google از نوامبر 2019، و بعداً به‌روزرس،‌های اصلی در ژانویه و مه 2020 اعلام شد، یک الگوی واضح ظاهر شد که به موجب آن وبلاگ‌نویس، که ،اوین خود را بیش از حد بهینه‌سازی می‌،د (از جمله مسائل دیگر) دچار کاهش رتبه و کاهش ترافیک شدند.

سایت خود را به ،وان یک باغ در نظر بگیرید. تمام محتوای تولید کننده ترافیک، لینک ها و سیگنال های اجتماعی معمولی گل های شما هستند. همه چیز که نیست؟ آنها علف های هرز شما هستند. درست مانند یک باغ واقعی، اگر آن علف های هرز را نکشید، می تو،د گل های خود را بکشید.

در عوض، کمی از عقل سلیم استفاده کنید و توصیه‌هایی را که «ممکن است» در صورت ارائه سؤال‌برانگیز به نظر برسند، عقب نشینی کنید. سایتی که ذخیره می کنید ممکن است متعلق به شما باشد. موفق باشید آنجا!


گوگل کاملا واضح است که:

متن جایگزین یا متن جایگزین یکی از مهمترین آنهاست و موضوعات اشتباه درک شده در همه سئو و دسترسی. داشتن متن جایگزین خوب و صحیح برای تصاویر فقط یک بهترین تمرین ساده سئو نیست، بلکه برای افراد دارای ناتو، بینایی که از سایت بازدید می کنند ضروری است.

ابزارها را نادیده بگیرید و به سراغ چیز دیگری بروید که در واقع به حرکت سایت شما کمک می کند.

افکار نهایی

مزایای حذف محتوای قدیمی از یک سایت موجود سالهاست که شناخته شده و تمرین شده است.

<H1> Best Banana Cream Pie
<H2> Why this Banana Cream Pie is the Best
<H2> Banana Cream Ingredients
<H2> Step by Step to Make Banana Cream Pie
<H2> Banana Cream Pie Questions & Answers
<H2> Related Banana Cream Pie Recipes
<H2> Banana Cream Pie (recipe card)

اما اگر نه، حذف آی تی، و برید جلو. فکر کیفیت با محتوای سایت شما، نه تعداد.

بدترین توصیه شماره 2 سئو: “تمام چیزی که من نیاز دارم نوشتن محتوای طول، تر برای رتبه بالاتر است.”

مردی که پلاکاردی در دست دارد که می گوید "طول محتوا یک عامل رتبه بندی نیست."

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


تعداد ایمیل‌ها و پیام‌های فوری که از وبلاگ‌نویسان دریافت می‌کنم که «آیا این درست است؟» یا “به من گفته شد این کار را انجام دهم، نظر شما چیست؟” نمی توان به جز این که بگوییم «خیلی زیاد بود» کمی آن را تعیین کرد.

در طول “روزهای خوب” سئو، بهینه سازی یک صفحه حول کلمه کلیدی تمرکز با گنجاندن کلمه کلیدی تمرکز در ،وان، توضیحات متا، URL و هر ،وان در صفحه بسیار رایج بود.

در متن جایگزین خود «تصویر» یا «ع، از» را نگویید. کوتاه اما توصیفی باشد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

برای این منظور، من برخی از بدترین توصیه‌های سئو را که در سال 2022 در مورد آنها پرسیده شد، ارائه می‌دهم، با این امید که پاسخ‌ها به شما در تصمیم‌گیری کمک کند. نه انجام دادن.

بدترین توصیه شماره 1 سئو: “من هرگز نباید محتوا را از وب سایت خود حذف کنم.”

الگوی پیشنهادی بد سئو

وقتی در مورد تعداد کلمات پرسیده شد، مو، گفت، “فقط افزودن کورکورانه محتوا به یک صفحه، آن را (رتبه) بهتر نمی کند.”

کلمات کلیدی را کنار بگذارید و آنچه را در ع، است برای ،ی که نمی تواند آن را ببیند توصیف کنید.

اینها فقط چند سوال هستند که باید قبل از تصمیم گیری “فقط برای نوشتن یک منبع طول، تر” برای بررسی رتبه بندی به آنها پاسخ دهید.


اگرچه مجموعه ابزارهای Semrush به طور کلی یک سرمایه گذاری با کیفیت برای کاربران و سئوکاران به طور ی،ان است، اما این بزرگترین نقطه ضعف آن است. در این مثال خاص، ابزار به طرز وحشتناکی از کار می افتد!

گذاشتن محتوای منقضی شده، با کیفیت پایین یا نازک در سایت شما می تواند منجر به تعداد بی شماری از نتایج بد سئو شود، از جمله:

  • کاهش بودجه کلی کرال شما.
  • کاهش اعتبار کلی سایت
  • ایجاد مسائل مربوط به آدم خواری صفحه و کلمه کلیدی.
  • کاهش UX روی صفحه و معیارهای زمان در سایت.
  • کاهش درآمد در سراسر سایت به ازای هر هزار نمایش (RPM) برای درآمد تبلیغات.

درباره نویسنده

این الگو در ممیزی ها و گروه های آنلاین فیس بوک بسیار آسان بود و به زودی توسط a مطالعه بلاگر مواد غذایی توسط شرکت SEO Top Hat Rank منتشر شده در فوریه 2020.

برخلاف موتورهای جستجو که می‌توانند اطلاعات یا اقدامات غیراخلاقی یا غیراخلاقی را رتبه‌بندی کنند، مجددا رتبه‌بندی کنند یا جریمه کنند، وبلاگ‌نویس‌های معمولی که از طریق چندین دوره آموزشی، استادان یا پاد،ت‌ها استفاده می‌کنند، نمی‌توانند به همین کار دست پیدا کنند.

اجرای یک استراتژی سئو صحیح و شایسته هرگز به این چالش نبوده است، به خصوص با توجه به انفجار وب سایت های جدید راه اندازی شده در طول همه گیری.

هرگونه توصیه برای پر ، ،اوین خود با کلمات کلیدی نه تنها توصیه قدیمی است، بلکه احتمالاً برای یک سایت متوسط ​​در شرایط الگوریتمی فعلی خطرناک است.

ارجاع به کلمه کلیدی خود به طور طبیعی در H1 و یک یا دو H2 دیگر خوب به نظر می رسد. بیشتر از آن، هر،مه به نظر می رسد و باید از آن اجتناب کرد!

بدترین توصیه سئو شماره 4: “متن جایگزین باید برای کلمات کلیدی SEO استفاده شود.”

میم متن جایگزین کلمه کلیدی

چی میکند کمک به یک منبع، اضافه ، محتوا است مفید به مخاطبان.

متأسفانه، سال 2022 همه چیز را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است.

بارها گفته شده است که تعداد کلمات یک عامل رتبه بندی در گوگل نیست. و با این حال، هر روز با مشتری، مواجه می شوم که به نوشتن یک منبع طول، تر به ،وان روش اصلی برای «بازیابی» رتبه از دست رفته یا بهبود دید موجود دستور داده شده اند.

در نهایت، یک “دوره” در پایان اضافه کنید تا خوانندگان صفحه بدانند متن جایگزین کامل شده است.

لینک های سمی مرجع سمروش

و با این حال، حتی امروزه، با وجود ادبیات فراو، که در مورد استفاده صحیح از متن جایگزین وجود دارد، این امر هنوز بیش از آنچه باید اتفاق می افتد!

خط پایین

در واقع گوگل حتی مفهومی از حوزه های سمی ندارد، و همیشه باید از دنبال ، کورکورانه ابزاری که می گوید “در غیر این صورت” اجتناب شود.

خط پایین

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است