
ارائه یک تجربه مشتری برجسته (CX) دیگر یک کارکرد نیست. ناتو، در برآورده ، انتظارات مشتری می تواند رشد ،ب و کار را به خطر بیندازد. مطالعه اخیر Qualtrics نشان داد که تجربیات بد یک ،ب و کار را در معرض خطر از دست دادن 9.5٪ از درآمد خود قرار می دهد. اما پیوند CX به ارزش تجاری و نتیجه نهایی زم، که دادههای ذخیرهشده و کمبود فناوری نمیتواند تجربه چند کانالی مورد انتظار مشتریان را ارائه دهد، یک چالش است.
در این ،مت از مجموعه Solution in Focus، به ،وان آلیسون ویندون، معاون ارشد استراتژی در Qualtrics، به بحث در مورد چگونگی ارتقای CX بر اساس بینشی که از سفرهای بیدرنگ مشتریان میدهید، گوش میدهید. همچنین خواهید شنید که چگونه از راه حل های Qualtrics در AWS Cloud خود به طور کامل استفاده کنید.
خواهید شنید که Qualtrics چگونه به شما کمک می کند:
- با درک و بهینه سازی سفرهای ناکارآمد و نقاط تماس مشتری، هزینه خدمات را کاهش دهید.
- حفظ مشتری را با شناسایی و اولویت بندی مناطق استراتژیک بهبود در کل سفر مشتری بهبود بخشید.
ارزش طول عمر مشتری را با درک و بهبود رفتارهای وفاداری که باعث تکرار ،ید می شود، افزایش دهید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

AWS Marketplace یک کاتالوگ نرمافزار دیجیتالی است که یافتن، ،ید، استقرار و مدیریت نرمافزاری را که روی AWS اجرا میشود، آسان میکند. AWS Marketplace شامل هزاران فهرست ارائه شده توسط فروشندگان نرم افزار مستقل است که شامل دسته های محبوبی مانند امنیت، شبکه، ذخیره سازی، یادگیری ماشین، هوش تجاری، پایگاه داده و DevOps می شود. این محصولات را میتوان با خدمات AWS و سایر فناوریهای موجود ادغام کرد و به شما امکان میدهد تا بهطور موثر تجارت خود را در فضای ابری مهاجرت کرده و اداره کنید. بازدید کنید aws.amazon.com/marketplace برای یادگیری بیشتر
منبع: https://searchengineland.com/make-business-more-human-with-qualtrics-solutions-389162