آیا به نوشتن پست دیگری در مورد موضوع X فکر می کنید؟ دوباره فکر کن. قبل از شروع نوشتن مطلب جدید، همیشه بررسی کنید که چه پست هایی در این زمینه دارید. آیا چیزی مشابه آن را پیدا می کنید که دو سه سال پیش نوشته اید؟ به جای نوشتن یک پست کاملاً جدید، می تو،د پست موجود را بازخو، کنید. بینش های جدید را اضافه کنید، به اخبار فعلی یک قلاب اضافه کنید، کیفیت را بهبود بخشید و شاید حتی آن را با پست دیگری در همان موضوع در سایت خود ادغام کنید. آن را به روز کنید و حتی می تو،د دوباره آن را در خبرنامه یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
سلب مسئولیت: این یک واقعیت شناخته شده است که SEO نیز مخفف آن است بهینه سازی جدی کارآمد، بنابراین فقط با رفع سریع به اوج نخواهید رسید. شما باید روی چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً مهم هستند (ایجاد محتوای فوق العاده خوب، سریع ، سایت شما و ارائه بهترین تجربه کاربری، ی،ی انجام سئوی جامع). بنابراین، احتمالاً بزرگترین صرفه جویی در زمان، انتخاب ابزارهای سئو من، برای کمک به انجام این وظایف است.
1. محتوای موجود را بهبود بخشید
یکی از اولین کارهایی که بسیاری از سئوکارها هنگام ممیزی یک سایت برای اولین بار انجام می دهند، بررسی پروفایل لینک داخلی یک وب سایت است. شما می تو،د هزاران مقاله بنویسید، اما اگر آنها لینک (خارجی و همچنین داخلی) دریافت نکنند، افراد زیادی آنها را پیدا نخواهند کرد، و این باعث می شود تمام نوشته هایی که انجام داده اید اتلاف وقت باشد. یک ساختار سایت خوب واقعا می تواند رتبه شما را افزایش دهد، به خصوص اگر ساختار سایت خود را بر اساس اصل محتوای سنگ بنای سایت انجام دهید.
در مورد بهبود محتوا، ارائه توصیه های یکپارچه غیرممکن است. یک توصیه اصلی، و شاید بیان کننده چیز بدیهی: مطمئن شوید که اولویت های شما با اه، تجاری شما همسو هستند. آیا در حال حاضر روی فروش بیشتر تمرکز می کنید؟ بهینه سازی صفحات محصول شما احتمالا منطقی است. آیا می خواهید رشد پایدار ایجاد کنید؟ با سئوی پایدار روی بلندمدت تمرکز کنید.
یک ویژگی کوچک اما آسان که در Yoast SEO Premium صرفه جویی می کند، عملکرد پیش نمایش اجتماعی ما است. این به شما نشان می دهد که پست شما هنگام اشتراک گذاری در فیس بوک یا توییتر چگونه به نظر می رسد. آیا تصویر من، است و ،وان خوب به نظر می رسد؟ اگر از آن استفاده کنید، دیگر در مورد ظاهر پست خود در ج، زم، خود در تاریکی نیستید. و در زمان جابجایی بین پلتفرم ها و کپی پیست ، URL ها صرفه جویی می کند.
این از یک جهت مفید است:
- از آدمخواری کلمات کلیدی جلوگیری می کند: اگر چندین پست بسیار مشابه در یک موضوع داشته باشید، رتبه شما برای آن پرس و جو می تواند بدتر شود.
- شما از شر آن مقاله قدیمی خلاص شده اید و بهترین و به روزترین مطالب را به کاربران نشان می دهید. این هم به کاربران شما و هم به گوگل خدمت می کند!
- و البته، با استفاده مجدد از محتوا در زمان صرفه جویی خواهید کرد. در بیشتر موارد، بازنویسی و بهروزرس، محتوا نسبت به نوشتن چیزی از ابتدا زمان کمتری میبرد.
وقتی هیئت مدیره خود را سازماندهی کردید، باید اولویت بندی کنید. اما ممکن است تعجب کنید: کدام وظایف در هیئت مدیره شما اول هستند؟ خوب، مثل همیشه در سئو پاسخ این است: بستگی دارد. آیا نقص فنی بزرگی وجود دارد که مانع از ،یدن گوگل و ایند، صحیح سایت شما می شود؟ پاسخ واضح این است که با آن شروع کنید. آیا از تصاویر بزرگ در سایت خود استفاده می کنید که باعث لود شدن صفحات برای چندین سال می شود؟ این نیز ممکن است نقطه شروع خوبی باشد.
علاوه بر این، شما حتی می تو،د قالب های پیش فرض را برای انواع پست های خاص تنظیم کنید. به ،وان مثال، در Yoast، ما آنها را برای مقالات راهنما تنظیم میکنیم. ما این موارد را به طور مکرر در شبکه های اجتماعی به اشتراک نمی گذاریم، بنابراین برای همه مقاله های راهنما تصاویر جداگانه ایجاد نمی کنیم. اما تنظیم یک تصویر بازگشتی خوب از این که این پستها هنگام اشتراکگذاری توسط شخص دیگری نامن، به نظر برسند، جلوگیری میکند. درباره ال،ای اجتماعی پیش فرض ما بیشتر بخو،د.
صرفه جویی در زمان در سئو
اگر می خواهید در رتبه های بالا قرار بگیرید، یک چیز وجود دارد که واقعاً نمی تو،د بدون آن انجام دهید، و آن محتوای عالی است. اما همه ما می د،م که تولید محتوا زمان می برد. خوشبختانه، کمک کوچکی از ابزار نوشتن هوش مصنوعی می تواند در اینجا به شما کمک کند. اما مراقب باشید، ما هرگز فقط کپی و ،باندن محتوای هوش مصنوعی را توصیه نمی کنیم! با این وجود، هوش مصنوعی میتواند به شما در ایجاد یک طرح کلی، یافتن ،اوین خوب یا دریافت یک پیشنویس اولیه کمک کند تا نقطه شروعی داشته باشید. به این ترتیب روند نوشتن محتوا تسریع خواهد شد، اما شما همچنان سبک خاص خود، صدای خود و البته قدرت ویرایش (و مسئولیت کامل) را خواهید داشت.
علاوه بر این، میتو،د با Yoast SEO، پستهای خود را به،وان محتوای اصلی در باطن علامتگذاری کنید. اگر این کار را انجام داده اید و در حال نوشتن یک پست مرتبط هستید، این مقاله سنگ بنا در بالای پیشنهادات نشان داده می شود. بنابراین فراموش نخواهید کرد که به آنها پیوند دهید!
استفاده از مترادف ها نیز به گوگل کمک می کند تا موضوع را بهتر درک کند. شما زمینه بیشتری را در مورد موضوع به آنها ارائه می دهید و تشخیص اینکه در مورد کدام موجودیت می نویسید آسان تر می شود. همین امر در مورد عبارات کلیدی مرتبط نیز صدق می کند، به گوگل زمینه ای را می دهد که برای نمایش پست یا صفحه شما برای جستجوی من، نیاز دارد. اگر میخواهید پست خود را برای کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید، ادغام Semrush ما نیز میتواند در یافتن آنها در زمان صرفهجویی کند. پرس و جوهای مرتبط با عبارت کلیدی تمرکزتان را با حجم جستجو به شما نشان می دهد.

در Yoast SEO Premium می تو،د مترادف عبارات کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط را تنظیم کنید. تجزیه و تحلیل سئو این عبارات را هنگام تجزیه و تحلیل متن شما در نظر می گیرد و به شما بازخورد می دهد تا بتو،د برای این عبارات نیز بهینه سازی کنید. همانطور که توضیح داده شد، این امر منجر به نوشتن طبیعی تر و درک بهتر موضوع پست توسط گوگل می شود. و می تواند در وقت شما صرفه جویی کند زیرا پست هایی را که اساساً ی،ان هستند نمی نویسید. به ،وان یک امتیاز، شما محتوای تکراری ایجاد نمی کنید یا باعث آدمخواری کلمات کلیدی نمی شوید.
6. پست اجتماعی خود را در ادمین پیش نمایش کنید
پیادهسازی این بدون هیچ کمکی کار بسیار زیادی است: یافتن پستهایی که مرتبط هستند، مطمئن شدن از پیوند آنها و بررسی دستی که آیا همه آنها به یک مقاله سنگ بنا پیوند دارند یا خیر. خوشبختانه، Yoast SEO premium یک ابزار خوب برای کمک به شما در صرفه جویی در زمان دارد: ابزار پیشنهادات پیوند داخلی. در کنار ویرایشگر پست، در نوار کناری Yoast SEO پیشنهادهایی را برای مقالات مرتبط پیدا کرده و به شما نشان می دهد. فقط باید به صورت دستی مواردی را انتخاب کنید که فکر می کنید در زمینه پست شما من، هستند.

ویلمین مدیر محتوای yoast.com است. او عاشق ایجاد محتوای کاربر پسند و آسان ، یافتن آن برای افراد و موتورهای جستجو است.