تبلیغکنندگان باید بدانند که تفاوت در تعداد جلسات بین UA و GA4 میتواند از ،بوکار به ،بوکار متفاوت باشد.
نیکول فارلی در 1 دسامبر 2022 ساعت 12:25 بعد از ظهر | زمان مطالعه: 1 دقیقه
Google Analytics 4 (GA4) اکنون دارای دو معیار جدید در کاوشها و سفارشیسازی گزارش است.
مدیر محصول گوگل آنالیتی،، کارلی بادی، دیروز درباره دو بهروزرس، جدید توییت کرد.
مشتاق به اشتراک گذاشتن دو معیار جدید در کاوش ها و سفارشی سازی گزارش در دسترس هستیم #GA4; بازدیدها در هر جلسه و میانگین مدت جلسه
– کارلی بادی (@carly_،dy) 30 نوامبر 2022
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگان و برندها باید به معیارهای جدید در دسترس توجه داشته باشند و از آنها برای اندازهگیری عملکرد حسابهای خود استفاده کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/views-per-session-and-average-session-duration-now-available-on-ga4-389882