بازاریابی کمیابی و ترس از دست دادن [Podcast]


ساعت‌های شمارش مع،، تعداد صندلی‌های محدود، فقط X مورد در انبار باقی مانده است… آیا بازاریابی کمیابی برای شما کار می‌کند؟ اگر چنین است، چرا؟

بازاریابی کمیابی و ترس از دست دادن (FOMO) پدیده ای است که می تواند در تمام انواع بازاریابی – به ویژه دیجیتال اعمال شود.

میندی واینستین، دکترا، نویسنده کتاب قدرت کمیابی، در SEJS،w به من می‌پیوندد تا درباره مفهوم و اینکه چگونه می‌تواند به شما در رسیدن به نتایج کمک کند صحبت کند.

بازاریابی بسیار روانشناسی است. فرقی نمی کند که سئو، جستجوی پولی یا اجتماعی انجام می دهید. شما در حال تلاش برای رسیدن به یک شخص هستید. احساس می‌کنم خیلی سخت‌تر از قبل است، زیرا نه تنها رسیدن به آنها، بلکه قطع سر و صدا و سپس استفاده از کلمات من، است. – میندی واینستین، 1:51

به دلیل کمبود، هیجان وجود دارد و وفاداری وجود دارد. به نایک و برخی از این شرکت‌های بزرگ فکر کنید که مردم به دنبال فروش آن‌ها هستند. این فراتر از ایجاد درآمد سریع است، زیرا من در حال حاضر به فروش نیاز دارم، چیزی که ا،ر ما آن را با کمبود مرتبط می‌د،م. –میندی واینستین، 29:02

شما تمرکز آنها را به خصوص برای مردم در سراسر مکان جلب می کنید، و به آنها جهت می دهید که به آنها بگویید چه کاری انجام دهند، کاری که بسیاری از مخاطبان واقعاً آرزو دارند. آنها ،وماً نمی خواهند چنین تصمیمی بگیرند و به شما نیاز دارند که آنها را برای تصمیم گیری یا فروش راهنمایی کنید. من فکر می کنم این چیزی است که می توان در بازاریابی دیجیتال از دست داد.
-لورن بیکر، 19:20

[00:00] – پیشینه میندی.
[05:17] – بازاریابی کمیابی چیست؟
[06:00] – چهار نوع کمبود.
[10:14] – چگونه بازاریابی کمیابی را از جنبه سنتی به سمت دیجیتال ببریم.
[16:01] – نمونه هایی از استفاده از بازاریابی کمیابی در وب سایت ها.
[20:20] – نمونه هایی برای مشاغل مبتنی بر خدمات.
[25:19] – چگونه مک دونالد از بازاریابی کمبود استفاده کرد.
[32:27] – راه هایی که بازاریابان جستجو می توانند بازاریابی کمبود را در کمپین ها بگنجانند.

منابع ذکر شده:
کتاب قدرت کمیابی – http://powerofscarcity.com
تغییر ذهن در بازار –

چند لایه است. این چیزی بیشتر از این است که فکر کنید اکنون ب،ید، یا از دست بدهید، یا فقط یک روز فرصت دارید. چیزهای زیادی برای آن وجود دارد، همیشه کار نمی کند و بسته به نوع گفتم، که استفاده می کنید فقط برای مخاطبان خاص کار می کند. –میندی واینستین، 2:39

فقط گفتن اینکه این محصولات را به ،وان پرفروش ترین یا محبوب ترین در وب سایت خود دارید، به ،ی کمک می کند که در حال جستجو در وب سایت شما باشد. – میندی واینستین، 7:50

شما می‌خواهید قیمت معمولی را داشته باشید زیرا احساس بیزاری از ضرر را ایجاد می‌کند که ما نمی‌خواهیم. –میندی واینستین، 33:54

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مش، شوید:

ارتباط با میندی واینستین:

Mindy Weinstein بنیانگذار و مدیر عامل Market MindShift و سخنران ملی با سابقه گسترده در استراتژی بازاریابی دیجیتال است. او شرکت هایی را در تمام صنایع، از فیس بوک گرفته تا خدمات سوخت جه،، آموزش داده است.

Mindy همچنین متخصص برجسته در مفاهیم مرتبط با متقاعدسازی است که سالها تجربه در این تجارت دارد. تحقیقاتی که او انجام می دهد به شرکت ها کمک می کند تا درک بهتری از نحوه متقاعد ، مشتریان خود داشته باشند. او از فکر ، عمیق نمی ترسد!

کتاب او، قدرت کمیابی، در ۸ نوامبر ۲۰۲۲ در دسترس است.

با Mindy در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/mindydweinstein/
او را در توییتر دنبال کنید:

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید:




منبع: https://www.searchenginejournal.com/scarcity-marketing-podcast/470221/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است