این نظرسنجی دارای بیش از 20 سوال مربوط به نقش های شغلی، حقوق، فناوری، رضایت شغلی و چالش ها/ناامیدی ها بود. به پاسخ دهندگان این فرصت داده شد تا سن و ،ت خود را آشکار کنند.
مدارک تحصیلات تکمیلی در غرامت نقشی ندارد. از 276 پاسخ دهنده ای که به این سوال پاسخ دادند، 66 درصد گفتند که مدرک تحصیلات تکمیلی ندارند و به طور میانگین 95039 دلار درآمد داشتند.
64٪ در برندها کار می کنند. 32 درصد در آژانس ها تقریبا دو سوم از پاسخ دهندگان در برندها کار می ،د.

- تقریباً نیمی (47٪) از افرادی که در برندها کار می کنند، عمدتاً به بازاریابی گزارش داده اند، در حالی که 15٪ به تجارت دیجیتال یا تجارت الکترونیک گزارش داده اند.
چرا واریانس؟ موقعیت مک، یک دلیل بزرگ است (به ما مراجعه کنید روش شناسی بخش زیر). اما عوامل بیشتری مانند اندازه سازمان و سالها تجربه وجود دارد.
در همین حال، 16 درصد گزارش دادند که دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در تجارت هستند، اما میانگین حقوق آنها فقط کمی بالاتر بود و به طور میانگین 98988 دلار بود.

- متن نوشته: طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده، 14.4 درصد از افراد 25 ساله و بالاتر دارای مدرک پیشرفته (کارشناسی ارشد، حرفه ای یا دکترا) هستند. داده ها.
طبق یک نظرسنجی جدید Search Engine Land، بازاریابان جستجو به طور متوسط از 60000 تا 220000 دلار غرامت سالانه (حقوق و پاداش) دریافت می کنند.
حقوق متفاوت است تا حد زیادی درون نقش ها میانگین گاهی اوقات ممکن است گمراه کننده باشد. بنابراین بیایید آن را کمی بیشتر تجزیه کنیم تا نمای دقیق تری داشته باشیم:
- موقعیت های VP و C-level از 50000 دلار تا 400000 دلار متغیر است.
- دستمزد مدیران و مدیران ارشد از 25000 تا 300000 دلار متغیر است.
- حقوق در سطح مدیر از 15000 تا 300000 دلار متغیر است.

ا،ریت (72٪) از پاسخ دهندگان گفتند که نقش آنها بازاریابی دیجیتال است.

مورد در نقطه. پاسخ دهندگ، که در بزرگترین شرکت ها کار می کنند، غرامت بیشتری دریافت می کنند. بازاریابان جستجو در سازمان هایی با بیش از 10000 کارمند به طور متوسط 169988 دلار درآمد داشتند.

- 41 درصد از بازاریابان جستجو در نظرسنجی ما در شرکت هایی با بیش از 500 کارمند کار می کنند.

با اعداد پست های VP و C-level بیشترین درآمد را دارند – به طور متوسط 220613 دلار غرامت سالانه. مدیران و مدیران ارشد 122760 دلار درآمد دارند. مدیران 87688 دلار; و کارکنان 60866 دلار، همه به طور متوسط.

- بر اساس نظرسنجی ما، افرادی که پست معاونت یا بالاتر را دارند، 3.62 برابر بیشتر از کارکنان خود درآمد دارند.

روش شناسی. ما از 510 بازاریاب بین 11 تا 23 ژانویه نظرسنجی کردیم. 413 نفر از آنها اطلاعات حقوق ارائه ،د. دعوتنامهها برای شرکت در نظرسنجی در و توسط سرزمین موتورهای جستجو تقویت شد.
نزدیک به 67 درصد از 510 پاسخ دهنده در آمریکای شمالی زندگی می کنند. 20 درصد در اروپای غربی زندگی می کنند. نتیجه گیری در این گزارش فقط به پاسخ های آن افراد محدود می شود. بقیه به دلیل تعداد محدود حذف شدند.
اولین جهش حقوق در حدود سال ششم یا هفتم (66000 دلار تا 88000 دلار) و دومین جهش حقوق زم، رخ می دهد که به سال 10 برسید (88000 دلار به 120000 دلار)، داده های ما نشان داد:

غرامت با بالا رفتن سن افزایش می یابد. سالها تجربه معمولاً به پاداش بالاتر تبدیل می شود.
چرا ما اهمیت می دهیم. بازاریابی جستجو یک انتخاب شغلی جذاب و رضایت بخش است که با گذشت زمان می تواند به طور فزاینده ای سودآور شود. کلیدهای ،ب آن غرامت بالاتر؟ ارشدیت، نقش و اندازه شرکت یا سازم، که در آن کار می کنید.
از 11 درصدی که به «سایر» پاسخ دادند، بیش از نیمی از آنها «SEO» را در ،وان خود داشتند.
بیشتر در راه است. در دو روز آینده، تفاوتهای حقوق و مشاغل ،ن و مردان را بررسی خواهیم کرد و همچنین نقشها و مسئولیتها را عمیقتر خواهیم کرد.
منبع: https://searchengineland.com/search-marketer-salary-career-guide-2023-394881
در همین حال، بیش از 90 درصد از بازاریابان جستجو دارای مدرک کارشناسی هستند.
