Google S،d Update: الگوریتم رتبه بندی جدید که برای جستجوی موبایل طراحی شده است
در سال 2018، گوگل اعلام کرد که «بهروزرس، سرعت» – یک الگوریتم رتبهبندی جدید که برای جستجوی موبایل طراحی شده است – در اوا، سال اجرا میشود.
همانطور که ما آن را “به روز رس، سرعت” می نامیم، فقط بر صفحاتی تأثیر می گذارد که کندترین تجربه را به کاربران ارائه می دهند و تنها بر درصد کمی از جستجوها تأثیر می گذارد. بدون در نظر گرفتن فناوری مورد استفاده برای ساخت صفحه، استاندارد ی،، را برای همه صفحات اعمال می کند. هدف جستجوی جستجو هنوز یک سیگنال بسیار قوی است، بنابراین یک صفحه کند ممکن است در صورتی که محتوای عالی و مرتبطی داشته باشد رتبه بالایی داشته باشد.
ژی هنگ وانگ و دوانتام فان گوگل، استفاده از سرعت صفحه در رتبه بندی جستجوی موبایل
در سال 2010، گوگل اعلام کرد که سرعت صفحه تنها یک عامل رتبه بندی در جستجوهای دسکتاپ است. گوگل قول داده بود سال ها قبل از این اعلامیه سرعت صفحه موبایل را بررسی کند.
از جولای 2018، گوگل اعلام کرد که سرعت صفحات موبایل را بررسی می کند و از آن به ،وان یک عامل رتبه بندی در جستجوی موبایل استفاده می کند.
همه چیز را در مورد آن بخو،د: به روز رس، سرعت گوگل: سرعت صفحه به یک عامل رتبه بندی در جستجوی موبایل تبدیل می شود.
Google همچنین به چندین سؤال برای Search Engine Land پاسخ داد که در این موارد منتشر کردیم: سؤالات متداول در مورد بهروزرس، جدید Google S،d: صفحات AMP، اعلانهای کنسول جستجو و صفحات فقط دسکتاپ.
همچنین در این روز
کنسول جستجوی گوگل گزارش تجربه صفحه دسکتاپ را راه اندازی کرد
2022: این گزارش معیارهایی مانند درصد نش،های اینترنتی با تجربه صفحه خوب و نتایج جستجو در طول زمان را برای ارزیابی سریع عملکرد و مشاهده اینکه چه پیشرفتهایی برای صفحات خاص مورد نیاز است، ارائه کرد.
OneSearch، موتور جستجوی جدید Verizon Media، بسیار آشنا به نظر می رسد
2020: DuckDuckGo، ،ی هست؟ موتور جستجوی جدید نتایجی را ارائه میکند که توسط Bing ارائه میشوند و تبلیغات متنی را به جای تبلیغات هدفمند رفتاری که به کوکیها متکی هستند، اجرا میکند.
مطالعه به روز شده: پیوندها همچنان برای رتبه بندی در گوگل بسیار مهم هستند
2019: دادههای پیوند انبوه، با استفاده از 27000 پرس و جو، همبستگی قوی بین پیوندها و رتبهبندی را نشان داد.
تبلیغات بینگ همه تبلیغات جستجوی یاهو را در قرارداد جدید Microsoft-Verizon Media ارائه خواهد کرد
2019: این همکاری گسترده تمام موجودی جستجوی یاهو را از طریق پلت فرم تبلیغات بینگ در دسترس قرار می دهد. تبلیغات Bing به ارائه تمام موجودی جستجوی AOL ادامه خواهد داد.
گوگل نکاتی را برای موفقیت در نتایج جستجوی Google News به اشتراک می گذارد
2019: این 11 نکته تا حد زیادی بهترین روشهای تثبیت شده بودند – به جای رویکردهای جدید، یک تجدید کننده خوب.
نظرسنجی: مالکیت بلندگوی هوشمند زمان را از تلفنهای هوشمند، تلویزیون، رادیو میدزدد
2018: این مطالعه نشان داد که حدود 40 میلیون دستگاه در خانه های ایالات متحده وجود دارد.
نظرسنجی: 60 درصد از کاربران صوتی خواهان پاسخ های بیشتر و نتایج جستجوی کمتری هستند
2017: برقراری تماس، جستجو، ارسال پیامک و جستجوی نقشه رایج ترین موارد استفاده از صدا بودند.
گزارش تبلیغات بد گوگل: 59 درصد تبلیغات بیشتر کشیده شده، اما تبلیغ کنندگان بد کمتر در سال 2013
2014: گوگل اعلام کرد که بیش از 350 میلیون آگهی بد را از سیستم های خود حذف کرده است.
تبدیلهای بین دستگاهی AdWords: چگونه 1-800-FLOWERS از دادهها برای مشتری مداری بیشتر استفاده میکند
2014: 1-800-Flowers با شمارش سفارشهایی که در یک دستگاه شروع شده و در دستگاه دیگر به پایان میرسند، سهم کلی تبدیل AdWords 7٪ افزایش یافته است.
Google Alerts یک طراحی جدید درخشان دریافت می کند
2014: رایانامهها ظاهر و ظاهری مشابه با طرحبندی کارتی داشتند که در نتایج جستجوی Google، Google Now، برنامههای تلفن همراه Google و جاهای دیگر رایج شده بود.
جستجو در ع، ها: حوله های بینگ ها،، امی یوتیوب و مکعب قند اندروید
2014: جدیدترین تصاویر جمعآوری شده از وب، نشان میدهد که مردم در شرکتهای موتور جستجو چه میخورند، چگونه بازی میکنند، با چه ،ی ملاقات میکنند، کجا صحبت میکنند، چه ،اببازیهایی دارند و موارد دیگر.
بینگ 5 برابر بیشتر محتوای فیس بوک را به نوار کناری اجتماعی اضافه می کند
2013: این شامل بهروزرس،های وضعیت فیسبوک، نظرات و پیوندهای به اشتراکگذاشتهشده علاوه بر محتوای فیسبوک از قبل (لایکها، ع،ها و غیره) بود.
Adobe: فرصت های جستجوی پولی در هدف گذاری تبلت ها و PLA ها وجود دارد
2013: Adobe دریافت که جستجوی پولی در کل فصل تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشت و هزینه ،ده فروشان آنلاین نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش یافت.
آیا تا به حال می خواهید سیری باشید؟ اپل به دنبال نویسنده است
2013: کاندیدای ایده آل: ،ی که عشق به زبان، بازی با کلمات و مکالمه را با تجربه نشان داده در زنده ، محتوای خلاقانه در یک محیط فنی شدید ،یب می کند.
“چه ،ی برای من شکلات فرستاد؟” – شرکت Sweet Twist را برای ورود به ترافیک گوگل امتحان می کند
2013: آنها اولین شرکتی نبودند که به شما چیزی را در گوگل پیشنهاد ،د تا روی نتیجه اول کلیک کنید. اما به نظر میرسید که آنها اولین ،، بودند که پیامهای شخصیسازی شده را به این روش ارسال ،د.
معیارهای اشتراک در سطح گروه آگهی که به AdWords می آیند
2012: پیش از این، معیارهای سهم نمایش فقط در سطح کمپین در دسترس بود، که وقتی تبلیغکنندگان در تلاش بودند تعیین کنند که به کدام گروه تبلیغاتی خاص باید بودجه بیشتری اختصاص داده شود، کمکی نمیکرد.
گوگل با اعتراض صفحه اصلی به “روز خاموشی” ضد SOPA می پیوندد
2012: در حالی که گوگل تاریک نمی شد، گوگل به اطلاعات ضد SOPA در صفحه اصلی خود لینک داد.
جری یانگ یکی از بنیانگذاران یاهو استعفا داد
2012: یانگ که در مارس 1995 شرکت را تأسیس کرد، رسماً از هیئت مدیره و سایر سمتهای شرکت کنار رفت.
پیوندهای گوگل به رقبا در کنار ویدیوهای یوتیوب
2011: گوگل شروع به نشان دادن پیوندهایی به سایت های ویدئویی مختلف و موتورهای جستجو در نتایج جستجوی خود کرد. پیوندها در کنار ویدیوهای YouTube ظاهر شدند، اما فقط در جستجوهای مرتبط با موسیقی.
دزدی از پیتر برای پرداخت پول به پل: گزارش می گوید MSN برای تمرکز بر بینگ رنج می برد
2011: استفاده مایکروسافت از پورتال محبوب خود MSN به ،وان یک محرک ترافیک برای Bing، برخی از روابط شرکای MSN را به خطر انداخت، کارکنان فروش داخلی را خشمگین کرد و حتی درآمد شرکت را به همراه داشت.
اسپ،اییها از گوگل میخواهند در اینترنت افترا بزند
2011: مقام حفاظت از دادههای اسپ،ا از Google خواست پیوندهای مقالات آنلاین (مثلاً مقالات رو،مه) را که حاوی محتوای افتراآمیز هستند حذف کند.
Seznam.cz رتبه اول گوگل در جمهوری چک را به چالش می کشد
2011: سزنم این خبر را «گمراهکننده» خواند و گفت که این اخبار مبتنی بر «تفسیر نسبتا غیر عینی آمار Toplist» است.
لوگوی مارتین لوتر کینگ جونیور گوگل
2011: گوگل یک Doodle ویژه در Google.com برای روز مارتین لوتر کینگ جونیور داشت.
مدیران یاهو و مایکروسافت دوباره ملاقات ،د
2009: استیو بالمر، مدیر عامل مایکروسافت، با روی بوستوک، رئیس یاهو ملاقات کرد و گمانه زنی ها در مورد مذاکرات ادغام/معامله دوباره و غیرعادی را از سر گرفت.
سایت های ویدیویی گوگل سهم بازار را به دست می آورند
2008: آمریکایی ها در طول ماه نزدیک به 9.5 میلیارد ویدیوی آنلاین را مشاهده ،د و گوگل با 3 میلیارد ویدیو (31.3 درصد سهم کل ویدیوهای مشاهده شده) که 2.9 میلیارد آن در YouTube (30.6 درصد) بود، مقصد اصلی بود.
OpenID با افزایش جرم بحر،، یاهو پشتیب، خود را اعلام کرد
2008: 248 میلیون کاربر ثبت نام شده یاهو بخشی از سیستم Open ID شدند.
کتابخانه کنگره با فلیکر همکاری می کند
2008: از انجمن فلیکر خواسته شد تا ع،ها را بر،بگذاری کند تا به کاربران کمک کند آن ع،ها را جستجو کنند و روش کاملتر و جامعتری برای سازماندهی آن ع،ها به کتابخانه کنگره ارائه دهند.
Google.org پنج ابتکار استراتژیک را امروز اعلام می کند
2008: 25 میلیون دلار کمک های مالی جدید و سرمایه گذاری به شرکای اولیه.
Truveo سایت ویدیوهای انتخاباتی جدیدی ایجاد می کند
2008: ویدئوهای نامزدها و همچنین نظرات و تصاویر خبری را جمع آوری کرد.
پرسش و پاسخ با گیب ریورا، خالق Techmeme
2007: گیب در مورد این سرویس، نحوه رشد، نحوه عملکرد و برنامه های آینده صحبت کرد.
مقالات Linkbait و آیا Linkbait یا Link Bait است؟
2007: خلاصه ای از چند مقاله مربوط به طعمه پیوند و تصمیمی که ما باید می گرفتیم «به طعمه پیوند دادن» یا «به طعمه پیوند دادن».
خطمشیهای برنامه و خطمشی تبلیغات رقابتی بهروزرس،های Google AdSense
2007: اجرای هر چیزی در یک واحد تبلیغاتی که شبیه واحد تبلیغات AdSense است که در هر نقطه از همان سایت ظاهر می شود، خلاف شرایط بود.
Google Pu،ng Google Checkout More
2007: مشتریان جدید Google Checkout 10 دلار از Google دریافت ،د تا در تاجران Google Checkout ،ج کنند.
Wired به ش،ت های یاهو در طول سال ها نگاه می کند
2007: از ن،یدن گوگل گرفته تا پاناما و موارد دیگر.
آیا ،اوین حروف کوچک در یاهو از Anc،r Text می آیند
2007: این یک باگ بود. یاهو حدود یک هفته بعد مشکل را برطرف کرد.
سوالات مورد علاقه خود را در Ya،o Answers ستاره دار کنید
2007: یاهو به کاربران اجازه داد تا با اضافه ، یک ستاره در کنار سؤالات جالب یا با کیفیت، به سؤالات مورد علاقه خود رأی دهند.
حرکت صنعت: پیتر هوران به IAC می رود
2007: پیتر هوران تا زمان ،ید آن توسط نیویورک تایمز، مدیرعامل About.com بود. و سپس پورتال ،ب و کار کوچک AllBusiness.com را راه اندازی کرد
Mapshark: یک موتور جستجو برای Mashups
2007: این با استفاده از موتور جستجوی سفارشی گوگل برای یافتن mashup های جالب و مفید ساخته شده است.
Bo،et مجموعه های “بهترین” را در مورد موضوعات محبوب ارائه می دهد
2007: این جنبههای اتوماسیون رایانه را با سیستمهای تفسیر و رتبهبندی اجتماعی و اجتماعی ،یب کرد تا «مجموعه جعبهای» از محتوای مبتنی بر وب برای موضوعات خاص ایجاد کند.
سرزمین موتورهای جستجو: داستانهای برتر و آمار، 16 ژانویه 2007
2007: نگاهی به داستان های برتر، همراه با نکات، نکات و پیشنهادات.
از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)
مشارکتهای قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)
این ستونها یک ع، فوری در زمان هستند و از زمان انتشار بهروزرس، نشدهاند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست.
< 16 ژانویه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 18 ژانویه >
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پاد،تها منبع داده شده است.
منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-january-17-391820