چگونه کار می کند. کاربران می توانند انتخاب کنند که یادآورهای مفیدی دریافت کنند و سه بار توسط اینستاگرام مطلع می شوند – یک روز قبل، 15 دقیقه قبل و در زمان دقیق رویداد.

تبلیغات یادآوری اینستاگرام با برندهایی مانند Starz همکاری کرد تا یک قالب تبلیغاتی منحصر به فرد را آزمایش کند و فرآیند اعلام، یادآوری و اطلاع رس، به کاربران را در مورد رویدادها یا راه اندازی های آتی که ممکن است علاقه آنها را برانگیزد، ساده کند.
دسترسی. تبلیغات یادآور اکنون به ،وان یک گزینه خوراک برای همه تبلیغکنندگان در دسترس است و به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا آگاهی خود را افزایش دهند، هیجان ایجاد کنند و توجه را برای من،تهای آینده افزایش دهند.
اینستاگرام از دو محصول تبلیغاتی جدید رونمایی کرد تا راههای بیشتری برای کشف و افزایش دید به ،بوکارها ارائه دهد – تبلیغات یادآور و تبلیغات نتیجه جستجو.
چرا ما اهمیت می دهیم. راهحلهای تبلیغاتی جدید، دید ،بوکارها را در این پلتفرم افزایش میدهند، و آنها را قادر میسازد تا به مخاطبان گستردهتری و مشتریان بالقوهای دست یابند که ممکن است هنوز آنها را کشف نکرده باشند. این تبلیغات همچنین میتواند آگاهی از برند را افزایش دهد، حضور در رویداد را افزایش دهد، یا راهاندازی محصول را تبلیغ کند و انعطافپذیری را برای تنظیم کمپینها بر اساس نیازهای تبلیغکنندگان فراهم کند.
منبع: https://searchengineland.com/instagram-launched-reminder-ads-and-initiates-testing-for-search-result-ads-394673
تبلیغات در نتایج جستجو اینستاگرام شروع به آزمایش تبلیغات در نتایج جستجو می کند تا به افرادی که فعالانه برای ،ب و کار، محصولات و محتوا جستجو می کنند دسترسی پیدا کند. تبلیغات در فید نمایش داده میشوند که افراد میتوانند با ضربه زدن روی یک پست از نتایج جستجو، پیمایش کنند. آنها قصد دارند این مکان را در ماه های آینده به صورت جه، راه اندازی کنند.