ایجاد تعادل بین جستجوی پولی و ارگانیک برای موفقیت برند

کلمه کلیدی دم کوتاه یا “سر واژه” عبارت جستجویی با یک تا سه کلمه است که یک موضوع کلی را پوشش می دهد. فرود آمدن در اولین صفحه نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی دم کوتاه به دلیل تعداد زیاد نتایج غیرممکن است، بنابراین حتی اگر آنها معمولاً حجم جستجوی بالاتری دارند، کلمات کلیدی طول، همچنان مهم هستند زیرا کاربران به احتمال زیاد به آنها نزدیکتر هستند. هنگام جستجوی آنها یک نقطه ،ید. جستجو برای “براق کننده کفش” یک کلمه کلیدی کوتاه است، در حالی که جستجوی “چگونه کفش هایم را بدرخشم” یک کلمه کلیدی دم بلند است، زیرا سه تا پنج کلمه است و بیشتر روی یک موضوع خاص متمرکز شده است. به طور طبیعی، کلمات کلیدی دم کوتاه جستجوهای بیشتری را به دست خواهند آورد، اما رتبه بندی من، برای کلمات کلیدی دم بلند، مزیت م،اداری را نسبت به رقبا در همان بازار به یک ،ب و کار ارائه می دهد.

فقط به گوگل تکیه نکنید

رشد آگاهی از برند مست،م یک استراتژی کارآمد و متمرکز برای بازاریابی ارگ،ک و تبلیغات PPC است. تنها تکیه بر تبلیغات PPC ممکن است راه حل آس، به نظر برسد، اما کار به آرامی بر روی بازاریابی ارگ،ک در نهایت به یک ،ب و کار اجازه می دهد تا از تبلیغات PPC برای تقویت دسترسی به برند استفاده کند. صاحبان مشاغل ممکن است اهمیت SEO را دست کم بگیرند، اما اهمیت آن را نمی توان در بازار دیجیتال در حال رشد مورد تاکید قرار داد.


برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

نتایج جستجو در موبایل و دسکتاپ به شدت متفاوت است. در خطر بیان موارد بدیهی، استفاده از موتور جستجو در دسکتاپ نتایج بیشتری را به کاربران ارائه می دهد زیرا صفحه نمایش به طور طبیعی بزرگتر است. از آنجایی که پنجره فرصت – به م،ای واقعی کلمه به اندازه پنجره جستجو در تلفن هوشمند – در تلفن همراه بسیار کوچکتر است، استفاده از تبلیغات PPC برای موبایل بسیار مهم است. علاوه بر این، کاربران تلفن همراه با احتمال کمتری نسبت به کاربران دسکتاپ با حوصله بیشتر، جستجوهای متعددی را با استفاده از کلمات کلیدی مختلف انجام می دهند.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/09/15/balancing-between-paid-and-،ic-search-for-،nd-success/

در تلاش برای ردیابی سریع آگاهی از برند، یک صاحب ،ب و کار بی تجربه ممکن است وسوسه شود که برای دریافت نتایج سریع به تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) تکیه کند. با این حال، یافتن تعادل من، بین بازاریابی ارگ،ک و تبلیغات PPC برای موفقیت برند بسیار مهم است.

قبل از تمرکز بر جستجوی پولی یا ارگ،ک برای موفقیت برند، داشتن یک وب سایت کاملاً کاربردی ضروری است. اگر یک مشتری بالقوه تجربه بدی در استفاده از یک وب سایت داشته باشد، احتمال تضمین فروش به شدت کاهش می یابد. تمام تدارکات یک وب سایت باید به طور کامل بررسی شود، مانند لینک های ش،ته، زمان بارگذاری و حجم مشتری، که می توانند به طور همزمان میزب، شوند. همچنین مهم است که از بهینه سازی بیش از حد یک وب سایت و استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی جلوگیری کنید. کلمات کلیدی باید به صورت زیرکانه پیاده سازی شوند تا چشمان آموزش ندیده هرگز متوجه آن نشوند، در غیر این صورت ممکن است ارزش سئو منفی را اضافه کنند.

در حالی که منتظر بهبود سئوی ارگ،ک هستید، به PPC اعتماد کنید

ایجاد تعادل بین جستجوی پولی و ارگ،ک برای موفقیت برند

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • تکیه بر تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) برای سودهای کوتاه مدت و نادیده گرفتن بازاریابی ارگ،ک بی اثر خواهد بود.
  • قبل از سرمایه گذاری در استراتژی سئو، یک ،ب و کار باید اطمینان حاصل کند که وب سایت آن کاملاً برای تجربه کاربر بهینه شده است
  • هنگامی که در موقعیتی راحت قرار گرفت، می توان از تبلیغات PPC برای تقویت دسترسی برند با آزمایش کلمات کلیدی جدید استفاده کرد
  • در حالی که کلمات کلیدی دم کوتاه حجم جستجوی بالاتری دارند، کلمات کلیدی دم بلند همچنان حیاتی هستند
  • نتایج جستجو در موبایل و دسکتاپ به شدت متفاوت است و کاربران موبایل صبر کمتری دارند، بنابراین بودجه تبلیغاتی PPC بیشتری را برای موبایل اختصاص دهید.

ا،ر صاحبان، مدیران و مدیران ،ب و کار تمایل دارند تمام تلاش خود را بر روی گوگل متمرکز کنند – و به درستی که این بزرگترین پلت فرم موتور جستجوی جهان است. با این حال، می‌تواند ارزش آزمودن آگهی‌هایی مانند Bing را نیز داشته باشد تا ببینید چه بازدهی در جاهای دیگر قابل دستیابی است. اگر نتایج مطلوب باشد، ممکن است ارزش ت،یم تلاش‌های مرتبط با سئو در چندین پلتفرم را داشته باشد.

از تبلیغات PPC برای موبایل، بازاریابی ارگ،ک برای دسکتاپ استفاده کنید

هنگامی که یک ،ب و کار در یک موقعیت راحت قرار گرفت، می تواند استراتژی تبلیغات PPC خود را به سمت آزمایش تغییر دهد. زم، که کلمات کلیدی مرتبط با نام تجاری ارگ،ک از بین می‌روند، بودجه تبلیغاتی مربوطه PPC را می‌توان برای آزمایش کلمات کلیدی جدید تخصیص داد و بدین ترتیب دسترسی کلی برند را تقویت کرد. هنگامی که ارزش سئو را بهبود می بخشد، یک ،ب و کار باید به طور مداوم کلمات کلیدی هدف خود را برای بهبود سئو ارگ،ک جستجو و به روز کند. همانطور که گفته شد، نتایج حاصل از تبلیغات PPC باید برای اطلاع رس، برنامه ریزی بازاریابی ارگ،ک استفاده شود.

روی کلمات کلیدی دم کوتاه و دم بلند تمرکز کنید

من شش راه را برای یافتن تعادل کامل بین بازاریابی ارگ،ک و تبلیغات PPC شرح داده‌ام تا هر صاحب ،ب‌وکاری بتواند به شیوه‌ای درست برای برند خود آگاهی ایجاد کند.

ابتدا وب سایت خود را کاملا بهینه کنید

هنگام تلاش برای رشد یک تجارت، اهمیت سئو را نمی توان دست کم گرفت. اگر مردم نتوانند ،ب‌وکاری پیدا کنند، به‌ویژه که تجارت الکترونیک همچنان به یک نیروی غیرقابل توقف تبدیل می‌شود، جذب مشتری ت، غیرممکن است.

نیک سوان بنیانگذار SEOTesting است.

در حالی که بسیار خوب است که بتو،م بیشتر یا صرفاً بر بازاریابی ارگ،ک برای افزایش آگاهی برند در نهایت تکیه کنیم، انجام این کار در هنگام شروع عملاً غیرممکن است. از لحاظ تاریخی، تبلیغات PPC تشویق شده است تا زم، که یک ،ب و کار در انتظار بهبود سئوی ارگ،ک است، استفاده شود. این مجوزی برای نادیده گرفتن بازاریابی ارگ،ک نیست – به دور از آن – زیرا هدف بهبود ارزش SEO یک ،ب و کار در حالی که در ابتدا از PPC استفاده می کند، است. در بلندمدت، نتایج حاصل از تبلیغات PPC باید برای هدایت تلاش‌های بازاریابی ارگ،ک استفاده شود.

کلمات کلیدی مرتبط با برند را آزمایش کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است